•••
Hwang Hyunjin - Love Untold
Sıcacık göz yaşı döktün benim için
Sıcacık ellerimi tutan ellerin
Ölesiye özledim seni, Ölebilirim özlemimden.•••
Hyunjin
Tanrım cidden o mükemmel motora sahip kişi burada mı benim olduğum oturduğum sınıfta mı ders görecek CİDDEN Mİİİİİ AĞAĞAĞAĞAĞĞĞAĞAO mor saçlı çocuğa bakarken cidden tekrar çok yakışıklı olduğunu tekrar tekrar fark ettim sıra aradığını fark ettiğimde göz göze gelmiştik ve bana benim yanıma daha doğrusu sıraya yaklaşmıştı yanıma mı oturacaktı olur vallaha olurr bir anda yanıma yaklaşmayı bırakmış ve bakışlarını başka bir tarafa çevirmişti neden böyle yapmıştı ki şimdi dediğimde yanıma oturan çocuğu fark etmemle şok geçirmiştim tanrım ben şimdi yakışıklı mor saçlıyla birlikte oturamayacak mıyım neden ben ya nedeeennn cidden çok acımasız bir dünyada yaşıyoruz diye içimden geçirirken yanıma oturan yabancıya döndüm.
"kimden izin aldın buraya oturmak için ya"
"boş gördüm o yüzden oturdum"
demesiyle sinirlerim atmıştı resmen ona dik dik bakmıştım "Kalk benim yanımda Jisung oturuyor" demiştim ve çocuğu kovmuştum yanımdan tamam yanımda Jisung oturması doğru ama bu yakışıklı çocuk yanıma oturacaksa Jisung'u Felix'in yanına atabilirdim Felix zaten Jisungtan hoşlanıyordu ama Jisungun haberi yoktu hehehe neyse konumuz bu değil çok sinirlendim ya.Aradan bir süre sonra ders başlamış ve ben dersten çok o mor saçlıya bakıyordum cidden yan profili çok iyi ve arkadanda çok iyi görünüyor. Bir dakika ben sapık mıyım ya çocuğu gözlerimle yedim resmen sakinim sakinim.
Ders bittiğinde sıradan kalkmış ve Mor saçlının yanına gitmiş ve sıraya yasladığı başını kaldırmış bana bakmaya başlamıştı "Merhabaaa" diye konuşmayı başlatmıştım sevinçle oda bana bakıp çok hafif bir tebessüm bırakmış ve "Sanada Merhabaa" demişti "Yanına oturabilir miyim sıra arkadaşın yok gibi görünüyor" dediğimde şaşkınca bana bakmış ve yanındaki boş sıraya bakmıştı ve yana kaymış "Ah tabikide otur" dediğinde kocaman gülümsemiş ve yanına oturmuştum uzun bir sohbet üstüne adını nerden geldiğini motorları çok sevdiğini falan öğrenmiştim adı Minho çok güzel bir isim ve busan'dan taşınmış buraya. Cidden çok güzel bir hikayesi var BİR DAKİKA NE!.
•••
Şimdii şöyle Mor saç olayına yeni karar verdim çünkü Mor saçlı Minhoya bildiğim ölüyoooooommmmSizleri seviyoruuummm 💙💙💙💙
(Düzenlendi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşil ayıcık | HyunHo
FanficHyunjin ve Minho birbirlerinden haberdar değildi oysaki aralarında bağ kuran o yeşil ayıcık varken By hhyunjnn 🧸