alku

5 0 0
                                    

Hanin NK

Kävelin kouluun ihan normaalisti vaikka en tosiaan olisi jaksanut. Koulu on tylsää kun en edes opi mitään. En tajua yhtäkään asiaa esim matikasta.

Mutta vanhempani pakottavat minut sinne tietysti. Ja nyt kun on juuri tulossa kesäloma, vanhempani varmaan pakottavat minut johonkin laitokseen. Voi kakka.

Kuitenkin saavuin koululle ajoissa, jopa ennätys ajassa! Meni vain 10 minuuttia.

Olen Surkea oppilas, enkä minulla niinkään kavereita ole. Ainoastaan serkkuni, Felix on 'kaverini'.

Hänkään ei tosin kovin usein huomaa minua, joskus vilkuttaa tai hymyilee.

Ei minua tosin haittaakkaan olla yksin, en tarvitse kavereita mihinkään. Ne vain sekottaisivat pääni kokonaan ja tulisin hulluksi.

Menin ekalle tunnille ajoissa, koska luokan ovi oli jo auki. Ihme kyllä

Ja se tunti oli painajaiseni, matikkaa....voi helvetti. Olen Surkea siinä.

Joku tyyppi melkein istui viereeni mutta muutti mielensä kun näki naamani, eipä kovin ihmeellistä mutta ajattelin sen ilmoittaa tähän.

Sitten Felix tuli ja istui viereeni, kun ei muita istumapaikkoja enää ollut oikein hirveästi jäljellä. Istuin myös aina takarivissä, jonne monet halusivat.

"Moi han! Ei ollakaan juteltu pitkiin aikoihin" Felix sanoi mutta käänsi heti päänsä opettajaan koska tuo alkoi jo pälpättää jostain tylsästä.

Felixiä kuitenkin näytti kiinnostavan aika paljonkin. Ihmettelin tätä, koska hän liikkuu sellaisissa...no...tietynlaisissa porukoissa.

"Kiinnostaako sua tää oikeesti?" Kysyin hiljaa felixiltä.

"Joo? Miks muka ei. Haluun hyvät arvosanat senkin tyhmä" Felix sanoi ja käänsi taas katseensa kirjaan.

"Ok" sanoin ja leikin sormillani. Koska en aikonut tehdä tehtäviä. Ne olivat luusereita varten. No ei oikeasti.

VIHDOIN tunti loppui ja pääsin ulos luokasta. Ryntäsin tietysti ekana, koska miksipäs ei.

Ajattelin lintsata loppupäivän Felixin kanssa, kun pakotin tuon tulemaan kanssani.

En halunnut olla yksin jossain kahvilassa joten Felix olisi hyvää seuraa, (kai).

Menimme sinne hitsin koulun viereiseen kahvilaan jonka nimestä ei ole hajuakaan. Joku pieni paska.

Siellä ei ollut ketään, onneksi.

"Siis kuulitko että meijän kouluun tuli joku uus tyyppi! Joku TOSI suosittu..." Felix kysyi.

"No en. Mikä sen nimi on?" Kysyin.

Felix kohautti olkapäitään pienesti, ja juuri silloin tilauksemme tulivat.

"Joku Lee minho kait? Ja sen veli tuli kai myös, joku hyunjin." Felix sanoi hörppien kahviaan.

"Ok, nice. Haluisin kyllä olla yhtä suosittu, mut jotkut vaan syntyy suosituiks" sanoin.

"No jep. Onneks mä sentään oon hyvä koulussa" Felix vittuili.

"Haista paska" sanoin 'suuttuneena'

Haluutteko toisen osan? Taino siis teen kuitenkin mut haluun mielipiteitä.
Sori kaikista kirjotusvirheistä jos niitä on, en jaksa korjata niitä :D

han jisunngin elämäWhere stories live. Discover now