Hanin NK
Musantunti loppui ja kävelin sieltä ulos enkä ees tajunnut odottaa hyunjinia tai minhoa. No ei se kai haittaa.Asuin siis väliaikaisesti Felixin luona, kun mun äitiä ei oo vieläkään löydetty. Kukahan se mies oli siellä, ennenkun tulipalo sytty.
"Hei oota han!" Kuulin äänen takanani.
Käännyin nopeasti ja näin minhon juoksevan perääni.
"No?" Kysyin.
"Mennään ruokailuun yhdessä" minho sanoi ja aloimme kävellä ruokalaan.
"Taino...itseasias ei mul oo hirvee nälkä ja on muutenki paskaa ruokaa, joten mee sä vaan" sanoin
"Oo Ok?" Minho sanoi ja jatkoi matkaansa.
Itse menin jonnekkin nurkkaan piirtelemään vihkooni koska oli vähän tylsää.
Leikin että se oli joku death note ja kirjoitin sinne jotain ärsyttävien tyyppien nimiä.
"Mitäs teet?" Kuulin Felixin sanovan vieressäni.
"Häh? Mist sä ilmestyit?" Kysyin säikähtäneenä.
"Et ees huomannu" Felix huokaisi ja istui viereeni.
"No mut voitko ees vastaa mun kysymykseen?" Tuo sanoi ärsyyntyneenä.
"Ai häh? Sori, mun pitää mennä nyt" sanoin.
Laitoin kuulokkeet päähäni ja kävelin äidinkielen luokkaan.
Tein tylsiä tehtäviä ja sitten tunti oli jo ohi.
Menin vielä parille tunnille ja sitten oli aika mennä kotiin, vihdoin.
Etsin felixiä ympäri koulua ja näin hänet vihdoin ystäviensä kanssa.
"Moi Felix mennäänkö?" Kysyin
"mm joo mut seungmin tulee meille!" Felix sanoi ja lähdimme kolmistaan kohti Felixin taloa.
Jotenkin näin koko ajan harhoja siitä miehestä, joka oli ollut sohvalla ennenkuin tulipalo syttyi.
En ymmärrä mikä minuun on mennyt. Meillä oli uusi äikän ope, ja katoin että sekin oli se sama mies.
Ihan tyhmää. En jaksa nähä kokoajan vaan samoja kasvoja.
En tiiä tykkäättekö tästä vai ette ku ei kukaan lue tätä lol. Mut silti joo tää on aika lyhyt toivottavasti se ei haittaa :D tein pitkästä aikaa muutes tätä taas
YOU ARE READING
han jisunngin elämä
Fanfictionjoo tosiaan tein tälläsen tarinan joskus kauan sitten ja sitä luettiin aika paljon, joten nyt on sitten aika tehä samalla idealla toinenkin tarina :D! toivottavasti tykkäätte ja en tiiä onko tää kokonaan tosissaan