"no mut joo, pääsenks mä teille tänään? Kun mun vanhemmat on jossain hevon vitussa työmatkalla taas" Felix kysyi.
"Joo kai, jos äitille käy, tai nosiis miks sille ei kävis, kun sähän oot sille tyylii tärkeämpi ku mä." Sanoin.
Kun olimme valmiit lähtemään lähdimme yllätys.
Laitoin äitille viestiä että Felix tulisi meille mutta tuo ei kuulemma ollut kotona tänään.
"No ei äiti oo kotona ees." Sanoin.
"Jes! Ei sillee siis sun äiti on kiva mut välillä vähän tiukkis.." Felix sanoi ja olin kyllä samaa mieltä.
Saavuimme kotiini ja päätimme pelata jotain pleikalla. Pelasimme hetken mutta sitten kyllästyimme.
Kello tuli jo kymmenen illalla ja Felix alkoi lähteä kotiin päin. Ei vielä tosiaan ollut pimeää koska kesä olisi jo pian, mutta tietysti joudun sinne leirille koko kesäksi!!!
Sanoin heipat felixille ja suuntasin suihkuun.
Olin juuri tulossa kylppäristä ulos kun kuulin pelottavan äänen, siis ihan kuin joku olisi hakannut ikkunaa.
Päätin katsoa oliko se murhaaja ja menin pois kylppäristä. Menin huoneeseeni josta näki olkkarin isoihin ikkunoihin..
Siinä ei kuitenkaan ollut ketään, ja koputus selvästi kuului sieltä.
"Mitäs vittua. Varmaan joku hullu känniläinen vaa" sanoin ääneen mutta kävin kuitenkin laittamassa oven lukkoon vaikken tiennyt oliko äitillä avaimia, kun hän tulee varmaan yöllä kotiin.
Koko yön ajan kuulin koputuksia ikkunoihin ja varsinkin niihin olkkarin. Mutta tiesin ettei se ollut äiti, hän olisi koputtanut oveen eikä ikkunoihin.
Lopulta joku tulikin sisään ja tietysti sen täytyisi olla äiti, koska ei kellään muulla mitään avaimia ole.
Päätin kuitenkin kurkata nopeasti huoneestani ja näin jonkun vanhan miehen olkkarissa.
"Äiti on taas tuonu jonkun sen uuden miesystävän meille, ihan perus." Mumisin ja suljin oven.
Mies katsoi telkkaria, joten oletan että hän ei ollut mikään murhaaja vaan joku äitin kaveri tai joku.
Heräsin aamulla, tietenkin palohälyttimeen.
"Mitä vittua" huusin ja juoksin ovelle ja kurkkasin siitä.
Joskus meidän palohälyttimet sekoilevat mutta ei! Talo oli ihan tulessa ja savussa
Voi vittu! En mä täältä pääse pois.
"EI HELVETTII MUN PITÄÄ HYPÄTÄ" huusin ja katsoin kohti ikkunaa.
Tietenkin savu alkoi tulvia oven alta ja mun oli pakko hypätä. Äiti oli sitten luultavasti jo lähtenyt talosta.
Menin ikkunalle ja katsoin nopeaa alas, jopa pudotuksen katsominen sai pääni sekaisin.
Miettimättä, avasin ikkunan ja kiipesin sen laidalle, sitten tietysti hyppäsin ja en tiedä mitä tapahtui, pyörryin kait.
Seuraavaksi heräsin Felixin talosta. Hän oli vierelläni yksin.
"Missä äiti?" Kysyin ja ponkaisin ylös.
"E-ei sitä löydetty...se on varmaan ollu koko yön siellä...missä nyt olikaan" Felix sanoi."Mitä? Kuka se mies sitten- ugh ihan sama mä meen kotiin!-eiku- missä mä nyt asun!?" Puoliksi huusin felixille.
"Ketä mies? Siis asut täällä nyt jonkun aikaa, ainakin sen aikaa että sun äiti löytyy. Mun vanhemmat ei tuu kotiin vielä pitkiin aikoihin" Felix kertoi.
En ajatellut kertoa siitä miehestä, näin varmaan harhoja. Olin kuitenkin väsynyt.
"ok- voinks mä nyt...nukkua?" Kysyin.
"Joo ok mee vaa nukkuu tonne vierashuoneeseen" Felix sanoi.
Seuraavaksi heräsin aamulla hirveään piipitykseen, Felix oli laittanut mulle herätyskellon. No kiva, kouluun sit vaa.
YOU ARE READING
han jisunngin elämä
Fanfictionjoo tosiaan tein tälläsen tarinan joskus kauan sitten ja sitä luettiin aika paljon, joten nyt on sitten aika tehä samalla idealla toinenkin tarina :D! toivottavasti tykkäätte ja en tiiä onko tää kokonaan tosissaan