Prolog: Antik Kahramanlar

35 4 28
                                    

Yıllar yıllar önce,4 Kahraman yaşarmış.Birincisi Işığı,İkincisi Doğayı,Üçüncüsü Suyu ve Dördüncüsü ise Karanlığı temsil edip kontrol edermiş.Ama her iyi şeyin kötü bir yanı vardır...Bu kahramanlara düşman olan bir İblis yaşarmış.Bu iblis,birgün Karanlığın Temsilcisini ele geçirip,diğer 3 kahramanı öldürmüş...Ölen kahramanlara ne olduğu bilinmiyor... Öldükleri yalan mı,sadece kayıplar mı,neredeler,neden geri dönmüyorlar sorularını sormak yerine Japon halkı onları unutmayı tercih etti.Nasıl olsa...Doğaüstü güçler,iblisler,hayaletler ve aklınıza gelen her türlü yaratık gerçek değildir.....Değil mi?...

...."Ugh!..." diye söylendi Haiko."Onlara ne oldu ne demek şimdi!?Sorularım cevaplanmıyor..." dedi.Merakı git gide artıyordu.Gece gündüz kütüphanelerde Antik Kahramanlar ile ilgli kitap arayıp,"ölmeden" önce oldukları tahmin edilen yerleri araştırıyordu.Ama yoktu işte,bulamıyordu."Bu bilgiler bana lazım!" Diyordu sürekli.Ama neden lazım?

Sorulması gereken çok soru var,biliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sorulması gereken çok soru var,biliyorum.Ama ben,3. Şahıs tarzı biri olduğunu düşünüp de olmayan ben bu"manga"nın yaratıcısı Bianca/Cansu,bu soruları cevaplayamam.(Sende varsın Yağmur[Sınıf arkadaşım].Yorumlarda spoiler verme lütfen n'olursun.)Bu soruları cevaplamak senin görevin.Evet,senin.Bu e-kitabın okuyucusu.Paylaştığım bölümleri izleyerek bu soruların cevabını SEN araştırıp bulacaksın.Zorunda değilsin tabii,ama bilirsin...Meraktan falan yaparsın işte.

Son...Ve unutmayın,bu sadece prolog/önsöz.


Karma: Karanlıklarda Bir IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin