...Okul bitmişti.Shiota,yine sıkıcı bir günü atlatmıştı.Bol sayısal derslerle geçen bir gün daha bitmişti.Shiota sevindi.Ama sonra yarın da aynı rutini tekrarlayacağını hatırlayınca üzüldü.Kafa dağıtmak için arkadaşı Mona'nın babasının Dango Dükkanına gitti.
Cling! "Holgeldin Shio!" Shiota,bu sesi hemen tanımıştı."Hoşbulduk Mona." "Bugün hangi dangoyu istersin?" "Aslında sadece bir mocha yeter bana.Tok gibiyim şu an." "Awwwwhh!!Hadi ama,sen seversin!Babamınkiler en iyisidir bilirsin!!" Ve Mona yine gevezeliğine başlamıştı.Shio,tabii ki de buna alışıktı."Hayır Mona.Kaç kere diyeceğim.Sadece mocha alırım." "Öfffff...Tamam ya sende!" Dedi Mona ve babasın yanına gidip Shio'nun siparişini söyledi ve geri geldi.
"Hey Mona...Sıkıntıdan haberlere bakmıştım ve 5 kişinin öldürüldüğünü gördüm...Sence bu cinayeti kim işlemiş olabilir?" "Mental sağlığı yerinde olmayan birileridir,kim olsun?" "Mantıklı aslında...Hazır cinayet ve gizem hakkında konuşuyoruz,birde bazı insanlar çok hızlı geçen gölgeler görüyorlarmış,ayrıca birsürü yanan ev.Yananların çoğu terk edilmiş olanlar." "Terk edilen bir ev tabii ki yanar!Eski püskü şeyler,önemli birşey değil ki." Dedi Mona ve tam cümlesini bitirdiğinde Shio'nun mochası geldi.
"Buyrun,Shiota.Her zaman dango isterdin,bugün ne oldu bakalım?" Oh,tanıştırayım.Bu soruyu soran kişi garson Aki.Shio'yu en iyi tanıyan 2. Garson.Peki,1. Garson kim?Belli etmiyor muyum,Mona."Tokum bugün Aki...Hem biraz kafa dağıtayım dedim.Enerji ihtiyacım da var.Kafein benim için iyi olur." "Hey!!Bana nedeni söylerken 2 sebep daha söylememiştin!"
"Mona,belki de gerçekten söylememek istediği birşey vardır!Bazen insanlar,sorunlarını kendi kafalarında çözmeli." "Hayır Aki!Gerçekten bir sorun yok!!" "Sen nasıl dersen...Ama gerçekten,bir problem varsa söyle.Biz senin yanındayız." "Heeeyyy!!Niye herkes yalancıya dönüştü!?Bana 'Bazen insanlar sorunlarını kendi kafalarında çözmeli' diyen sensin Aki,şimdi de yardım etmeye çalışıyorsun?!Dışlanıyor muyum ne.." Mona'ya hayır dışlanmıyorsun demek yerine gülüştüler ve Shio mochasını içip bitirdi...
"Ben gidiyorum.Kaç Yen ödemem gerekiyor?" "Bugünki de bizden olsun Shio!Ayrıca,bende seninle gelebilir miyim?Senin dışında çok iyi geçindiğim birisi yok." Aki,bunu duyunca kalbi kırıldı,ama belli etmedi."Tamam be Mona,dolaşıp dinleniriz bir yerde." Dedi Shio ve dükkandan çıkıp dolaşmaya başladılar.
"Mocha güzel miydi?" "Evet Mona,en sevdiğim kahvedir." "Gerçekten mi?Ben Latte seviyorum.Özellikle de buzlu karamelli...Uff,canım çekti şimdi!Dükkana geri dönünce alırım artık."...Sohbet muhabbet derken ikisi de yorulup bir banka oturdu."Hey Mona...Her insanın geçmişte farklı bir hayatının olduğunu duymuştum.Buna inanıyor musun?" "Pfffftt....Saçmaaaaa!!!!Bunlar yalan be Shio,inanmasana yahuu!!!!" Shiota güldü."Evet Mona...Ama düşün bi' .Ya bu gerçekse?Eğer gerçekse sen ne olurdun?" "Ben nereden bileyim?" "Birşey düşün işte." "Tamam.Eeeehhhh...Babam yerine ben bir Dango Dükkanı sahibi olurdum herhalde." "İyi fikir ama demeye çalıştığım şey,sence bir hayvan mı olurdun,bitki mi,yoksa doğaüstü güçleri olan birisi mi?..." "Hmmm...Dango yemeyi seven bir hayvan varsa o olurdum ben!!Dangolara O KADAR ÇOK BAYILIYORUM Kİ!!!!" "Evet,o kadar çok ki kendine dango temalı bir kıyafet yapmışsın." "Eveeettt!!!!" Sohbetlerine devam ederken bir ses geldi...
ROAARR!! "O SES DENEYDİ?!" "Ne sesi be Shiota!Beni mi kandırmaya çalışıyorsun?!" "HAYIR MONA!!DİNLE!!" ROOOOAAARRRRRR!!!!!
Shio ve Mona çok korkmuştu.Korkudan ne yapacaklarını bilmiyorlardı.Ta ki.....
"BIRAK ONLARI SENİ PİS İBLİS!!" "İBLİS????" "HEY O KİM Kİ!?"
...Bilmiyoruz Mona...Bilmiyoruz.Sorular,sorular.Hiç mi bırakmazlar peşimizi.Ama,bu soruları çözemeyeceğiz diye endişelenmeyin sakın,her sorunun bir cevabı vardır.Bir yapımcı o cevabı net vermemiş olsa bile,ya da kim bilir,belki de izleyici/okuyucu küçük bir detayı kaçırdığı içinde "Bu soru cevapsız!" Denilmez,denilemez.Bi' ara başka bir,"atasözü" üretmiştim.
"Öğrenmek için SADECE okuma,yazma ve okul gerekmez.Öğrenme kapılarının EN İYİ anahtarı,araştırma eyleminin ta kendisidir." Bu sözden birşey anladınız mı bilmem.Demeye çalıştığım şey;Bir cevabı öğrenmek için araştırmalısın.
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma: Karanlıklarda Bir Işık
Fantasyİstediğim zaman atıyorum bölüm Eskiden yapmaya çalışıp yapamadığım bir manga olan Karma,Wattpad'de tekrardan diriliyor! Shiota ve Mona'nın aksiyon,fantezi ve BOLCA iblis dolu macerasında onlara eşlik etmeye hazır mısın?