Bölüm 2:Gerçeklerle Yüzleşmek

26 3 31
                                    

...Shio ve Mona,şaşkınlıktan ve korkudan ne yapacaklarını bilmiyorlardı.Ama gizemli kahraman onları korumak için elindeki katana ile savaşmaya başladı,ama tek silahı katana değildi,nedense yerden zehirli bitkiler çıkarabiliyordu!

"BİZİ DURDURAMAZSIN!LUCIFER HAREKETE GEÇTİ VE HİZMETKARLARI KRİSTAL TOHUMLARI EKMEYE BAŞLADI BİLE!"

"Başladığını zaten biliyorum!Onu durdurmak için ve Aishi'yi kurtarmak için HERŞEYİMİ VERİRİM!ŞİMDİ ÖL APTAL 0R0SPU!" Dedikten sonra katanasıyla o yaratığın göğsündeki kristale sertçe vurdu ve daha da etkili olsun diye yerden sinekkapanlar çıkarıp ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Başladığını zaten biliyorum!Onu durdurmak için ve Aishi'yi kurtarmak için HERŞEYİMİ VERİRİM!ŞİMDİ ÖL APTAL 0R0SPU!" Dedikten sonra katanasıyla o yaratığın göğsündeki kristale sertçe vurdu ve daha da etkili olsun diye yerden sinekkapanlar çıkarıp kollarından,bacaklarından ve boynundan ısırttı.Bu nasıl olabilirdi?!Yerden bitkiler çıkarıp onları kontrol etmek...Doğaüstü güçleri olan bir...İblis??Ve o Aishi...."Nedense o kahramanın dediği Aishi ismi bana tanıdık geliyor Mona..." "Buna odaklanamayız Shio!Çabuk o kahramanın yanına gidelim!" Dedi Mona ve Shiota'nın kolundan tutup onu kahramanın yanına götürttü.

"Sende kimsin böyle??Çok havalısın,güçlerini nereden ve nasıl aldın?O yaratığı nereden biliyorsun?-" "Biraz nefes küçük kız.Çok soru sorma.Herşeyi anlatacağım...Özellikle de sana,"Shiotarnius Lightser"." "O benim ismim değil ki?!Ben "Shiota Sakame"yim!Ne saçmalıyorsun sen böyle??" "...Aptalsın.Eskiden olduğun gibi.Beni takip edin,Shio ve..." "Mona!"Mona Seoul"!Shio'nun en yakın arkadaşıyımdır!!" "Sen öyle san,"Mona".Neyse,hadi takip edin beni!" Dedikten sonra kahraman,bizi gizli bir sığınağa götürdü.İçinde değişik katanalar,ninja yıldızları,kunailer...Aklınıza ne türlü japon silahı gelirse artık vardı.Ayrıca duvarlarda nedense değişik semboller vardı.

"Bu semboller nedir acaba,gizemli kahraman?" "İlk önce,adım gizemli kahraman değil Shiota

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu semboller nedir acaba,gizemli kahraman?" "İlk önce,adım gizemli kahraman değil Shiota.Adım Ichi."Ichi Kou"...Ve gerçekten,bu sembolleri hatırlamıyor musun?Hatta "bu" semboller değil,bizim sembollerimiz." "Bizim derken?.."

"Hala anlamıyorsun değil mi...SEN BİR KAHRAMANSIN SHIO!!IŞIĞIN KAHRAMANI!!TEMSİLCİSİSİN SEN!!!....Hiç mi bilmiyorsun Antik Kahramanların Efsanesini?!Gerçekten hatırlamıyor musun beni??Niki'yi,Aishi'yi...Biz bir takımdık.Lucifer Aishi'yi ele geçirince bizi öldürdü ve yeni hayatlarda,vücutlarda yeniden canlandık!Gerçekten bütün bunları tek ben mi hatırlıyorum?..." "Nasıl yani?İnanmıyorum bunlara!Ben bir kahraman falan değilim!Ben sadece bir okul çocuğuyum tamam mı??Sıradan,okul sevmeyen aptal bir çocuk!" "Değil Shio...Sana bunları anlatmaya çalışıyorum işte!Geçmiş hayata inanmıyor musun?...Ne diyorum ben?!İlla ki de kanıtlamam gerek sana değil mi???Ellerini dua edermiş gibi yap ve "Onama" de!" "Tamam tamam!"Dedikten sonra Shio,Ichi'nin dediği pozisyone geldi ve "Onama!" Dedi....Ve gerçekten de birşey olmuştu!...Işıktan bir küre oluşturmuştu!

"VAY BE!!!SHIO BÜYÜCÜ ÇIKTI!!Artık Dango Dükkanında elektriğe ödemeye gerek kalmayacak!Hihihihi!!" "SAÇMALAMA MONA SEOUL!!Hem bu sadece alıştırma sihridir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"VAY BE!!!SHIO BÜYÜCÜ ÇIKTI!!Artık Dango Dükkanında elektriğe ödemeye gerek kalmayacak!Hihihihi!!" "SAÇMALAMA MONA SEOUL!!Hem bu sadece alıştırma sihridir.Her element bunu derse elementlerinden küçük bir parça oluşur.Mesela bende yaparsam bende ışık küresi yerine sarmaşıklarla kaplı bir küre oluşur." "Ben yaparsam dango topu oluşur mu acaba...Ayyy şimdi de canım dangı çektiiii!!!" "...Ben...Ne diyeceğimi bilmiyorum...Ichi....Ichina...Ichina Plantosonorous...Nikunibi Tiawater...Aishi...Aishi Darkotto...Şimdi hatırlıyorum!..." "SONUNDA HATIRLADIN SHIOTA!!Ayrıca...Eğer Aishi'yi Lucifer'dan kurtarmak istiyorsak çalışmamız gerek,gereken tek şey eğitim ve meditasyon çalışmaları.Bi' Niku'yu da bulabilsek tam olacak...Ayrıca,toplulukta benim full ismimi söylerken...Plantosonorous yerine Kou kullan.O soyisim biraz...Garipte.Hem bir anda herkese Kou Soyismi yalanı attığım kişiler gerçeğinin Plantosonorous olduğunu öğrenirse...Yine garip olur da.Hem biraz rezil olurum."
"Heheheh...Tamam o zaman,Ichi Kou!" "Hey,Ichi...Bende sizin şu eğitime katılacak mıyım?Yoksa..." "Hayır,sen katılmayacaksın.Sadece ben ve Shiota.Ama sen istersen misafir olarak katıl,izlemek için sadece." "Hey Ichi?" "Efendim Shiota?" "Benim eve gitmem gerek,saat çok geç oldu.Bu hayatta da bir ailem var sonuçta.Hafta sonu başlasak bu eğitim işine?Okul hayatımda var zaten....Biraz sıkıntı." "Oh,tabii ki Shiota!Benim de bir kardeşim var bu yeni hayatta zaten.Yaşıtız.Onunla ilgilenmek zorundayım.Gerçek kimliğimi söylemedim ona ama ona da katana dersleri veriyorum.Savaşa BAYILIR."
"çekten mi??Güzelmiş!!" "Güzel mi?Çok gıcık birisi.İblisleri sever kendisi.Gerçekte görürse korkar ama yinede görünüş olarak falan sever işte." "O gerçekten de değişikmiş...Neyse,hadi hafta sonu görüşürüz Ichi!endine iyi bak ve savaşa devam et!!" "Neden etmeyeyim ki?Bizim görevimiz bu,korumak."...

..."Sonunda!!İyi bir bilgi." Dedi Haiko.Bulduğunu okumak için sabırsızlanıyordu."Bir şiir mi?" Tek aldığı mantıklı bilginin bir şiir oluşu onu hayal kırıklığına uğratsa da en azından yeni birşey öğrenecekti.

"Ay,Güneşi yarı kapladığında,/Olur savaş,iyi ve kötü arası./Şehitlerin ruhları izler yukarıdan,/Düşmanınki ise aşağıdan./Bu olay önemlidir ama neden?/Bununda cevabı var o da güçten./İki taraf karanlık ve ışık,/Güç eşit,elementler zıt." "Bu ne şimdi??" Dedi Haiko."Off...Şimdi de bunun anlamını araştırmam gerekiyor...Ama sıkıntı değil....Onun için herşeyimi veririm,zaten verdim bile."...

Bu şiir gerçekten ne demek istiyor?Yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...Bu şiir gerçekten ne demek istiyor?Yok...Asıl Haiko ne demek istiyor? 'Zaten verdim bile...' neyi verdin ulan Haiko!Şu ana kadar sorduğumuz çoğu soru Haiko'ya!Gizemli kız işte...Ama bunun dışında dikkat etmemiz gereken sorular da var.Shiota'nın geçmiş hayatında Işığın Temsilcisi oluşu...Ichi...Bu iblisler...Lucifer...Kahretsin!Daha çok soru.Ama hepsi cevaplanacak...Hepsi.

Bölüm 2 Sonu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karma: Karanlıklarda Bir IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin