Tony pepper'ın yanına gidip gitmesi gerektiğini ama döndüğünde ona her şeyi açıklayacağını söyler ve arabasına binip hemen peter'ın evine gider. Tony'nin evi şehre uzak olduğu için ne kadar hızlı gitse de yarım saat de anca peter'ın evine ulaşır, tony hızlıca yedek anahtarla kapıyı açar ve eve girer "peter" diye seslenir fakat ses gelmez, tony peter'ın odasına gider ve yatak da kanlar içinde yatan peter'ı bulur. Tony hemen peter'ın yanına koşar ve yatağın kenarına oturur, peter baygın değildir fakat tam olarak uyanık da değildir gözleri hafif kısık eli yarasında ve üstünde hala kostümü vardır.
Tony peter'a bakarak saçını okşar ve endişeli bir sesle "pete bana bak, iyi misin evlat, merak etme şimdi hastaneye gidiyoruz" der. Peter bunları duysa da tepki veremez, tony tam peter'ı kaldıracakken aklına peter'ın kostümünün hala üstünde olduğu gelir onu bu şekilde hastaneye götürü ise kimliği ortaya çıkardı ve kimliği bir kez ortaya çıktığında neler olduğunu biliyordu, tony bu yüzden hemen bruce'u arar (tony onu ve cap'i arayıp olanları anlatmıştır hulk'un dünya dışında olmadığını düşünün cap'i de bir şekilde halledicem henüz onunla ilgili bir teorim yok) bruce tony'e kendi laboratuvarının konumunu atar tony peter'ı kucağına alır ve kimse görmeden onu arabaya bindirir.
Tony olabildiğince hızlı bir şekilde bruce'un attığı konuma giderken aynı zamanda da peter'ı konuşturmaya çalışıyordur "hey pete merak etme evlat iyi olacaksın ama benimle konuşman lazım tamam mı hadi cevap ve bana" peter arka biraz zorlanarak "tamam bay stark" der. Tony peter'a bir kaç soru sorar
T:"pete cheese burger seversin değil mi evlat"
P:"severim bay stark"
T:"iyileştiğin de seninle cheese burger yiyeceğiz tamam mı?"
P: tamam bay stark"
Tony bu şekilde peter'a bir kaç soru daha sorar ve sonunda bruce'un laboratuvarına gelirler bruce onların geldiğini görünce kapıyı açar ve tony'in endişeli bakışlarını ve kucağında ki kanlar içinde ki çocuğu görür, bruce hemen onları içeri alır ve peter'ı hemen bir sedyeye yatırır biraz kontrol ettikten sonra tony'i dışarı çıkarır ve kendisi peter'ı ameliyat etmeye başlar.
Bruce yarım saat sonra dışarı çıkar tony hızla onun yanına gider "durumu nasıl?" "çok kan kaybetmiş A RH pozitif kan bulmamız gerekiyor ama hızlı" tony biraz düşünür ve "benim kanım da A RH pozitif benden al kan ne kadar gerekiyorsa al bruce hızlı ol!" "tamam tamam sakin ol hadi gel benimle" bruce tony den aldığı kanı peter a enjekte eder ve bir saat daha ameliyat da kaldıktan sonra tony'nin yanına geri döner, tony tabi ki koşarak bruce'un yanına gider bu sefer o konuşmadan bruce konuşur "merak etme durumu iyi vurdukları silah nasıl bir şeyse çocuğu baya kötü yaralamış ama merak edilecek bir şeyi kalmadı şimdi uyuyor birazdan uyanır sende o sırada lütfen bana bu çocuğun kim olduğu anlat tony" tony rahatlamış bir şekilde bruce a çocuğu anlatır bruce büyü yüzünden aklında peter ile ilgili anı kalmamış olsa da büyü yüzünden olduğunu biliyordur. Tony bruce'a peter ile olan bir kaç fotoğraf gösterir sonra da peter'ın yanına gidip uyanmasını bekler.
Aradan bir kaç saat geçer tony endişelense de bruce bu uykunun aynı zaman da yorgunluktan kaynaklandığını söyleyince rahatlar. Sabah olmuştur tony sadece iki saat uyuyabilmiştir sabah olunca pepper onu arar tony ona gelince her şeyi anlatacağını söyleyip telefonu kapatır. Bir süre sonra peter uyanır ne olduğunu anlamaya çalışırken tony içeri girer peter'ın uyandığını görünce hızlıca yanına gider ve yanındaki koltuğa oturur "günaydın evlat nasılsın iyi misin? yaran acıyor mu veya ağrıyor mu?" gibi sorular sorar, peter"iyiyim efendim merak etmeyin ama ben nerdeyim?"diyerek tony e merakla bakmaya başlar.
"senin vurulduğunu haberlerde gördüm hemen evine geldim sen yatağında yaralı bir şekilde yatıyordun seni hastaneye götürecektim fakat kostümün vardı ve değiştirmekle zaman kaybedemezdim bu yüzden bruce aradım şimdi onun laboratuvarındasın merak etme bir şeyin yok fakat seni ne ile vurdularsa baya kötü yaralanmıştın" tony'nin anlattıklarından sonra peter dün gece ki silahı hatırlamaya çalışır ama silahı çok net görememiştir.
Sonra bruce peter'ı kontrole gelir "bir şeyin yok evlat istersen gidebilirsin ama en azından bir hafta dinlenmen lazım ve yanında bir kişinin kalması iyi olur ne olur ne olmaz diye" peter eve gitmek istiyordur ama dinlenmek istemiyordur ve zaten istese de yapamazdı kirayı ödemesi gerekiyordu ve zaten bir gün gidemediği için haftalığının tamamını alamazken bir hafta gitmese onun için çok kötü olurdu zaten yanında kalabilecek kimse de yoktu tony kalamazdı daha yeni gelmişken onun yüzünde ailesi ile doğru düzgün zaman geçirecek vakti bile olmamıştı.
Daha sonra arabaya gittiler ve peter'ın evine doğru yol aldılar.
Baya uzun yazdım bu sefer yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyorum belki yarın atarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PETER-TONY
FantasiDoktor strange herkesin peter'ı unutması için büyü yaparken yanlışlıkla peter'ı iyi tanıyan bir kişiyi hayata geri getirir.