Bölüm 6

160 11 0
                                    

Peter pijamalarını giyip Tony'nin yanına mutfağa gider;

"Yardım edeyim mi bay stark?" tony peter'a bakmadan "gerek yok evlat sen git otur ben geliyorum" peter "peki" der ve gidip koltuğa oturur. Daha sonra tony ısıtmış olduğu yemeği getirir ve peter'ın önüne koyar, "yemek harika kokuyor bay stark" "afiyet olsun çocuk" der ve peter'ın saçlarını karıştırır. Aradan 2 saat geçer bu süre içerisinde happy tony'nin kıyafetlerini getirmiştir ve birlikte film izlemişlerdir. "pete saat çok geç oldu evlat artık yatma zamanı hadi yatağa" peter tony'nin omzundan başını kaldırıp "peki bay stark siz benim yatağıma yatın ben burda uyurum" der ama tony çocuğun kendisi için rahatının bozlumamasını istediği için peter' a dönüp "hayır çocuk ben burda uyurum sen git kendi odana" dese de peter tony'i zorda olsa ikna edip kendisi koltukta tony'i ise yatağında yatırır.

Tony içerden gelen sesle hemen yerinde fırlayıp içeriye koşar, o sırada içerde gözleri sıkıca kapalı ve nefes almaya çalışan peter'ı görür ve koşarak çocuğun yanına gider ve ellerini tutar "peter uyan evlat hadi hadi gözlerini aç evlat korkma birşey yok sadece ben varım" peter titremeye ve sayıklamaya başlar "may üzgünüm, üzgünüm may lütfen affet beni" peter'ın gözlerinden yaşlar akmaya başlar, "peter evlat hadi nefes al ben yanındayım" peter bir anda kıp kırmızı olmuş gözlerini açar ve karşında ona endişeyle bakan tony'i görür. Tony çocuğu kendine çeker ve sıkıca sarılır "birşey yok oğlum geçti merak etme ben hep yanındayım seni bırakmicam" bunları kısık sesle ve titreyen çocuğun sırtını okşarken söyler, bir süre öyle kalırlar daha sonra tony peter'ın uyuduğunu görünce yavaşca onu kucağına alıp yatağına taşır kendisi de yanına yatıp küçük çocuğa sıkıca sarılır ve derin bir uykuya gider.

Ertesi sabah peter ona sarılan tony'i görünce çok şaşırsa da kendini uzun süre sonra güvende hissetiği nadir zamanlardan olduğu için biraz daha tony'e sarılır daha sonra kalkıp etradı toplar ve güzel bir kahvaltı hazırlar. Tony uyandığında yanında çocuğu göremediği için telaşla içeri koşar ve kahvaltı hazırlayan peter'ı görünce rahat bir nefes verip çocuğa sarılır "aman tanrım peter ödüm koptu koptu seni göremeyince" çocuğun saçına küçük bir öpücük bırakır "iyisin değil mi evlat" geri çekilip çocuğun suratına bakar peter tatlı bir gülümseme ile "iyiyim bay stark merak etmeyin" der.

Daha sonra ikili masaya oturup güzel bir kahvaltı yaparlar daha sonra oturup televizyon izlerlerken tony dayanamayıp çocuğa içini kemiren soruyu sorar, "evlat sana bir soru sorucam ama bana dürüstçe cevap vereceksin tamam mı?" peter tamam anlamında kafasını sallar "evlat dün gece ki panik atakların ve kabusların sık sık oluyor mu?".

Peter oturduğu yerde biraz daha dikleşir, ne kadar bu konudan tony'e bahsedip onu endişelendirmek istemese de tony'nin dediği gibi dürüstce cevap verir "bunlar aslında siz gittikten sonra ilk başlarda her gece oluyordu sonra may sayesinde biraz daha azaldı fakat may de gidince ve üstüne herkes de beni unutunca bunlar tekrar başladı ve nerdeyse her gece olmaya devam etti" tony şaşkınca ve çocuğa bakmaya başlar daha sonra ona sıkıca sarılır ve "merak etme küçük örümcek bundan sonra ben hep yanında olucam geçecek merak etme"

Daha sonra ikili birlikte film izlerler, ders çalışırlar peter tony'e mj den ve diğer evrende ki kendilerinden falan bahseder, akşam olunca birlikte pizza yaparlar ve bir bilim kurgu filmi izlerlerken kapı çalar. Tony saate bakar "saat gece 23:45 bu saate kim gelir?" "ben bakarım bay stark" peter yerinde kalkıp kapıya gider ama kimse yoktur, kapıyı kapatır ve tony'nin yanına geri döner "kimse yok büyük ihtimalle küçük çocuklar şaka falan yapıyordur." bu saate mi küçük çocuklar şaka yapıcak?" peter tam birşey söylicekken kapı sertçe çalmaya başlar peter tekrar kapıya gider fakat yine kimse yoktur sadece kapıya yapıştırılmış bir zarf vardır.

Peter zarfı alır ve tony'nin yanına geri döner, tony peter dan zarfı alır ve ne olur ne olmaz diye çocuktan zarfı biraz uzaklaştırıp zarfı açar ve içinden çıkan fotoğrafları görünce şaşkınlık ve korkuyla peter a döner.

Bin yıl sora yeni bölüm attığım için üzgünüm ama merak etmeyin diğer bölüm biraz daha kısa  ir süre sonra gelecek yazım yanlışları için özür dierim kontröl edicek vaktim yoktu

PETER-TONYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin