Yarım saatlik araba yolculuğunun sonunda Tony Peter'ı evine getirir;
-"Bay Stark çok teşekkür ederim, siz olmasaydınız büyük ihtimalle ölmüştüm."
-"Bir şey değil evlat ama bundan sonra yaralandığında beni aricaksın tamam mı?"
Peter tabi ki her yarandığında tony'i aramicaktı ama tony'i ye güven verici bir şekilde gülümseyip
"tabi bay stark" dedi. Tony de "bruce yanında birinin olmasını söyledi bu yüzden yanında en az bir hafta kalmam lazım ve bu süreçte sen de kesinlikle işe veya başka bir yere gitmiyorsun çocuk", peter tony'nin onu düşünmesinden memnundu tony ile bir hafta evde takılmakta çok güzel olurdu fakat tony yeni dönmüştü ve ailesiyle zaman geçirmesi lazımdı, hem kendisinin de işe gitmesi gerekiyordu bu yüzden tony'nin teklifini kabul etmeyecekti.
-"Bay stark size minettarım ama ben iyiyim ve siz daha yeni döndünüz aileniz ile zaman geçirmeniz gerek beni merak etmeyin"
Tony kesinlikle hoşnut olmamış bir şekilde peter a baktı ve "pete bak ailemle zaman geçirecek bir sürü zamanım olacak ama sana bir şey olursa seninle zaman geçiremem" peter tatlı bir gülümseme ve minnet dolu bir bakışla tony e baktı ve "sizi anlıyorum bay stark ama bana bir şey olmicak ben gayet iyiyim ve zaten örümcek güçlerim sayesinde yaram yarın iyileşmiş olur beni merak etmenize gerek yok efendim ailenizin yanında olmalısınız sizi çok özlediklerine eminim"
Tony pek ikna olmasa da sonunda kabul eder "bişey olduğunda direk beni arıyorsun saatin kaç olduğunu falan düşünmeden, ayrıca kendini yormuyorsun sadece yatıyorsun tamam mı?" "tamam bay stark merak etmeyin" tony çocuğa gülümser ve saçını karıştırır, peter da tatlı bir şekilde gülümseyip arabadan iner ve evine girer. Birkaç saat sonra işe gitmesi gerekiyordur zaten sabah ki işini kaçırmıştır barda ki işini de kaçırırsa iyi olmaz hızlıca duşa girip hazırlanır bir şeyler atıştırıp evden çıkar ve işe gider.
Tony o sırada eve gelmiştir onu merakla bekleyen pepper'ın yanına gider ve ona her şeyi anlatır, pepper peter'ı tony anlatsa bile hatırlamadığı için bir süre hatırlamaya çalışır olmayınca tony'e sadece" sana güveniyorum" der ve konuyu kapatıp yemek hazırlamaya mutfağa gider tony'inin aklı ise hala peter'da dır, peter ne kadar ben iyiyim merak etmeyin dese de tony kesinlikle merak ediyordur. Bir süre sonra pepper yemek için morgan ve tony'i çağırır birlikte güzel bir yemek yerler sonra morgan odasına oyun oynamaya pepper ve tony ise mutfağı toplamaya gider, pepper ne kadar peter'ı tanımasa da onu daha önce tanıdığını ve onun çok iyi bir çocuk olduğunu biliyordur ve onun şuan da yalnız ve yaralı olduğunu da bildiği için tabakları makineye koyan tony e döner ve "tony peter'ın yaralı olduğunu söylemiştin şimdi çocuk o haliyle yemek yapamamıştır belki yemekten baya bir kaldı hadi onu peter a götür" tony bunu memnuniyetle kabul eder ve yemeği de alıp peter'ın evine gelir.
Tony kapıyı çalmadan anahtar ile eve girer ama peter'ı oturma odasında göremez bu yüzdem odasına gider ama orada da yoktur, tony endişe ile peter'ı arar ama telefonu kapalıdır bu yüzen friday e hemen peter'ın konumunu bulmasını söyler friday kısa bir süre sonra cevap veiri "efendim bay parker'ın konumu .......... barını gösteriyor" tony şaşkınca kalakalır peter'ın barda ne işi olabilir ki diye düşünür ve hızlıca arabasına binip bara gider.
Peter o sıra da karşısında ki sarhoş adamın istediği içkiyi yapmaya çalışıyordur sonda başarır ve adama verir adam ona sırıtarak "aferin çocuk iyi iş yapıyorsun" der ve kalkıp gider, peter'ın yarası acımaya başlamıştır bu yüzden kontrol etmeye tuvalete gider bandajını kaldırıp bakar pek bir şey olmadığını görüce geri döner ve şişeleri havalarda sallayıp içki yapmaya başlar.
Bu sıra da tony bara hızla gelip park etmiştir içeriye girer ve gözleri peter'ı arar daha sonra barmen kısmının orada içki yapan peter'ı görür üstünde garson kıyafetleri vardır tony "burada çalışıyor olama değil mi yaşı yetmiyor ki bir kere" diye düşünür içinden aynı zamanda da etrafta ki sarhoş ve hoş olmayan insanlara bakıyordur sonra tony peter'ın yanına gider.
Peter o sırada hala içki yapmaya yapmaya çalışıyordur, tony peter'ın karşısında ki sandalyeye oturur peter kim olduğuna bakmadan "buyurun ne istersiniz?" der ve karsında sinirle oturan tony' e şakınca bakmaya başlar "merhaba evlat hemen hazırlan ve yanıma gel çabuk ol" der peter ise bunu hemen kabul eder ve üstünü değiştirip patronunu yanına gider ve hastalandığını bu yüzden hastaneye gitmesi gerektiğini söyler, patronu çok hoş karşılamasa da peter'ın yaşıt olmadığını ve burda yasal bir şekilde çalmadığını bildiği için başına bir şey gelmesin diye kabul eder.
Peter hemen tony nin yanına gelir ve sesizce araba ile peter'ın evine giderler. Eve gelince tony peter'ı koltuğa oturtur kendisi ise yenına oturur "bana tam olarak şuanda neden bu saate dışarda ve hemde barda olduğunu açıklıyosun ve neden barda çalıştığın ayrıntısını da unutmuyosun peter" peter derin bir nefes alır ve bir kaçışı olmicağını anllayıp anlatmaya başlar "bbay stark ben ek iş olarak akşamları barda çalışıyorum, buna mecburum çünkü başka türlü ev ihtiyaçlarını falan karşılayamıyorum bugün evde kalıp dinlenmem gerektiğini biliyorum ama geçen ay kirayı ödeyemedim ve zaten iki işimi sabah kaçırmıştım bunu da kaçırırsam bu ayda kiramı ödeyemezdim bu yüzden mecburen gittim efendin size yalan söylediğim için üzgünüm" tony ne diyeceğini bilemez bu yüzden rahat bir yüz ifadesi ile kolunu çocuğun omzuna atar ve
"önemli değil evlat ama bana bir daha yalan söyleme, ve barda çalışmaz hiç güvenli değil buna bir çözüm bulucaz ama şimdi sen pijamalarını giyip yatıyosun bende sana pepper ın verdiği yemeği getiriyorum sonra da yatıyosun ve ben kesinlikle seninle kalıyorum iyileş veya iyileşme umrumda değil tamam mı?". Peter ısrar etmez ve kabul edip üstünü değiştirmeye gider bu sıra da tony pepper'ı arar bir süre peter ile kalıcağını söyler ve happy ile kıyafet yollamasını isteyip yemeği ısıtmaya gider.
Çook uzun süredir bölüm atmadığımı biliyorum üzgünüm biraz yazım yanlışı olmuş olabilir kusura bakmayın oy vermeyi unutmayın byyyyyyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PETER-TONY
FantastikDoktor strange herkesin peter'ı unutması için büyü yaparken yanlışlıkla peter'ı iyi tanıyan bir kişiyi hayata geri getirir.