Tony şaşkınca zarfa bakar ve peter'a nasıl diyeceğini düşünür, tabi bu sırada peter merakla tony'e bakıyor ve zarfta bu kadar dehşete düşürecek ne olduğunu merak ediyodur.
Tony yavaşca zarfı peter'a uzatır, peter zarfı alır ve gözleri kocaman açılır zarfın içinde üç tane fotoğraf vardır birinde peter'ın evden çıkarken gizlice çekilmiş bir fotoğrafı diğer ikisinde de peter'ın işteyken geceleri gizlice çekilmiş fotoğrafları vardır.
Peter şaşkınca fotoğraflara bakarken tony zarfın arkasında yazı olduğunu fark eder ve seslice okur "yarın gece ******** barının arkasına gel" peter şaşkınca bunu kimin yapabileceğini düşünür tony ise peter'a kim musallat olduysa onu bulup dövmek istiyordur.
Peter en sonunda dayanamaz ve "yarın oraya gidicem" der, tony şok olmuş şekilde peter'a bakar ve kesin bir sesle "gitmek mi? Tabiki gitmiceksin bunun üzerine tarşımaya bile gerek yok"
"ama gidip kim olduğunu öğrenmem lazım" tony ayağa kalkar ve sürahiden su koymaya başlar "kim olduğunu öğrenicez zaten ama bunun için gece gece bir barın arkasında tek başına kimin geliceğini bilmeden beklemiceksin asla olmaz ya silahlıysa ya sana bir şey yaparsa beni kalpten götürmek mi istiyorsun?", peter tony'e hak vererek "peki nasıl öğrenicez kim olduğunu?"tony zafer sırıtışıyla "sen onu bana bırak hatırlatırım ben Tony Stark'ım istediğim herşeyi öğrenirim."
Gecenin kalanında bunun kim olduğunu düşünürler ve yarın için plan yaparlar daha sonra peter tony'nin ısrarlarına rağmen kendisi koltukta tony'i ise yatağında yatırır.
Sabah olunca peter güzel bir kahvaltı hazırlar ve tony ile birlikte güzelce kahvaltı yaparlar daha sonra birlikte film izleyip akşamı bekelrler.
Akşam
Tony zırhını giyip barın arkasını görebilecek uzak bir çatıya çıkar ve bekler , peter da yanında merakla izliyordur. Uzun süre geçer fakat kimse gelmemiştir "bay stark bırakın da aşağı gidiyim beni görmeden çıkmicağı kesin" tony derin bir nefes verir peter haklıdır ama tony kesinlikle onu oraya göndermek istemiyodur. "peki tamam ama gözüm üzerinde olucak en ufak bir yanlışta aşağı gelicem haberin olsun ve sende kesinlikle dikkatli olucaksın anladın mı?" "kesinlikle anladım" peter kostümünü çıkarır ve günlük kıyafetini giyer daha sonra aşağı inip bara gider ve barın arkasına çıkar o sırda tabiki tony onu dikkatle izliyordur daha sonra bir adam peter'ın yanına gelir uzun boylu baya cüsseli ve yüzünde bir sürü yara izi olan bir adamdır.
Adam full siyah giyinmiştir ve siyah kirli sakalı vardır, peter bu adamı daha önce görmediğine emindir bu sırada da tony adamı friday sayesinde araştırıyordur " adam hakkında ne buldun fri?" "adamın adı matten soyunov suç dosyası oldukça kabarık beş kere hapse girmiş ikisi cinayet ve ikisinde de genç iki çocuğu öldürdüğü için bir kere kundaklamaktan iki kere de yasa dışı silah ve uyuşturucu satmaktan" tony friday'in söyledikleriyle oldukça gerilerek peter'ı iliyordur.
Peter karşındaki adama dikkatle bakıp tanıyıp tanımadığını sorguluyordur en sonunda adam konuşur "merhaba küçük petey hatırladın mı beni?"
"a aslında hayır kimsiniz ve neden beni takip ediyorsunuz?" "ah beni hatırlamaman çok şaşırılacak bir olay değil aslında izin ver de kendimi tanıtiyim" peter adamı dinlemeye başlar.
"Geçen ay bir market soygunu olmuştu petey ve sen ordaydın ben ve kardeşim o marketten çıkdıktan sonra silah sesi geldi ve bir hırsız koşarak marketten çıktı ve üzerimize koştu kardeşim adamı durdurmak istedi ama adam onu bıçakladı hem de 6 kez, daha sonra polisler geldi ve hırsızı yakaladı ve öğrendim ki kasiyer kadını vurmaması için hırsızlardan birini yakalamışsın ama diğeri kaçmış, kardeşim senin yüzünden öldü ve onun intikamını senden çok kötü alıcam merak etme" peter bir şey deme fırsatı olmadan bir sürü silahlı adam gelir ve peter'ı vurmak için pozisyon alırlar.
Merhabaa tatil olduğu için daha çok bölüm gelicek merak etmeyinn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PETER-TONY
FantasyDoktor strange herkesin peter'ı unutması için büyü yaparken yanlışlıkla peter'ı iyi tanıyan bir kişiyi hayata geri getirir.