Yine yine yeni bir hikâyeyle beraber sizlerleyizzzzzzzz.
İyi okumalarrrr...Medya:Dark Girls X Dark Boys
Lanet alarmım çalmasıyla uyandım telefonumu alıp fırlattım.Bu sesi daha fazla duymak istemiyorum artık.
Alarm hala çalmaya devam edince mecburen sıcacık yorganımdan,yumaşık yastığım ve büyük yatağımdan ayrılmak zorunda kaldım.
Ah resmen aşk yaşıyorum yatağımla.Yatağımdan kalkıp yerdeki telefonumu aldım ve alarmı kapattım.Daha fazla duymak istemiyorum.
Telefonumu yatağımın yanındaki komidinin üzerine koyup odamdaki banyoya ilerledim.
Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum ben büyük mafya olan Necip Parselin kızı Ada Parsel.Ben de babam gibi mafya işlerine bakıyorum benim de bir mafya grubum var Deniz ve Pelin'le olan Dark Girls grubum.-Tabi mafya olduğumuzu kimse bilmiyor bir şirketimiz var Parsel Group diye ama aslında bu bir paravan görevi üstleniyor-
Günlük rütinimi-yüz yıkamak,diş fırçalamak,saç taramak ve makyaj yapmak- halledip banyodan çıkıp gardrobuma ilerleyip sıfır kollu siyah crop ve siyah taytımı alıp giyinmeye başladım.Ayağımada siyah kısa botlarımı giydim.
Küçük halka küpelerimi takıp aynada kendime son bir kez daha baktım.
Hazırdım aşağıya inip kahvaltı yapmak için yemek masasına oturdum evin çalışanına "annemle babamın nerede"olduğunu sordum
"Küçük hanım,büyük beyle büyük hanım şirkete gitmek için erkenden çıktılar"dedi.Konuyu fazla uzatmamak adına onu kafamla onaylayıp odadan çıkmasını sağlayıp kahvaltı yapmaya başladım.
Zil çaldı hemen evdeki çalışana kapıyı açmasını söyledim.
Gelenler Deniz ile Pelindi.İçeri girdiler ve bana sarıldılar ben de ayağa kalkarak onlara sarıldım.
Onalara bakıp süzdüm.
Deniz üzerine bela yazılı uzun dizin bir üstüne gelen bir tişört giymişti-altında kısa siyah şort var- üstüne kemer takmıştı.Ayağında ise uzun bağcıklı siyah bir bot giymişti.
Sarı saçlarını da örmüştü.Gri gözlerine çok yakışmıştı örgü.Pelin ise üstüne beyaz tişört onun üstündede dizlerinin iki cm üstünde biten siyah bir etek tulum giymişti.
Koyu pembe saçlarınıda her iki yandan topuz yapmıştı.Mavi gözleri saç rengine yakışoyordu ona diyorum hep saç rengini değiştir diye raconumuza ters düşüyor diyorum anlamıyor.
Onları süzmeyi bırakıp sofrayraya oturmaları için başımı sofraya doğru eydim.
"Pelin sana diyorum ki saç rengini değiştir raconumuza ters bizim kardeşim."
Bana yaşvaran gözlerle bakınca çok tatlı oluyordu ama bunu yemeyeceğim dayanmam lazım.Bakışlarımı tabağıma çevirip
"Bu bakışlar bize sökmez artık yemezler""Üffff ne var ya ben bu rengi seviyorum."
Deniz ise sırıtıyordu dudağını ısırmış kahkaha atmamaya çalışıyordu en sonunda kahkahasını tutamadı ve kahkaha atmaya başladı.
Ona ters bir bakış atıp susmasını sağladım.Kahvaltımızı yaptıktan sonra okula gitmek için çantamı alıp askılığa astığım siyah şapkamı ve siyah ceketimi aldım.
Siyah ceketimi giyip motoruma binmek için kaskımı taktım kızlarda motorlarına binmişlerdi.
Ben önde son sürat hızla okula vardık havalı bir giriş için her zaman yaptığım gibi drif atarak park ettik.
Motorumdan inip kaskımı çıkardım.Kızlarda inip kasklarını çıkardılar.
Herkes bize bakıyordu.Çok geçmeden araba drif sesleri doldurdu bahçeyi.
Lanet olsun okula güzel bir günde başlayamayacakmıyım ben.
Ada Parsel(Yeşil gözlü hayal edin)
Deniz Boysan
Pelin Pala(Mavi gözlü hayal edin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Girls X Dark Boys [Askıda]
ActionDark Girls X Dark Boys Düşman mafya kızları ve mafya erkekleri.