Umursamaz davranmaya çalışarak arabadan inen sürtük olan Senem,sevgilisi ve arkadaşları indi.
Neden diye yakınıyorum şuan bu sürtükle beraber aynı okulda okumaya.
Kız resmen belalı.Kız akıllanmıyor.
Kendini okulun güzeli zanneden ve havalı olduğunu düşündüğü kendinden zayıf olan kişileri her seferinde ezer.Onu umursamadan okula doğru ilerlemeye başkadım.
Telefonumun çalmasıyla arayana baktım arayan babamdı.
"Efendim baba."
"Nasılsın kızım"
"İyiyim baba sen nasılsın okula grldim ben de"
"Ben de iyiyim okul çıkışı buraya ofisime gel."
"Tamam geliriz."
"Tamam görüşürüz"diyip telefonu kapattı.
Kızlara dönüp"Kızlar okul çıkışı babamın yanına ofise gidiyoruz.Çok soru sormayın ben de bilmiyorum neden çağırdığını."
Kızlar başlarını sallayarak onaylayan sesler çıkardıkar.
Sınıfa girmeden önce okul dolabıma doğru ilerledim şifreyi girip dolabımın kapağını açtım.
Dolabıma kaskımı yerleştirip kilitledikten sonra sınıfa girdim.
Kızlarda benim gibi kasklarını dolaba koymuş olmalılar ki kaskları ellerinde değildi.
Vay anasını bu kadar zeki olduğunu bilmiyordum.
Ah gine mi sen iç ses tam diyordum kaç zamandır ortalıklarda yoksun.Bir bakıyorum geliyorsun.
Ne o insan iç sesini özlemez mi
Ben seni niye özleyeyim kızım. Tamam hadi bay bay sınıfa giriyorum millet beni deli zannetçek.
Deli zannetmelerine gerek yok ki delisin zaten.
1/A sınıfından iç ses laf soktu alkış.
Üf tamam be gidiyorum.
Git!
İç sesle olan konuşmalarımı bitirdikten sonra en arka sıraya cam kenarı sırama yerleştim.
Ders başladı ve şuan sıkıcı olan dersi dinlememek için telefonumla oynamaya karar verdim.
•••
Babamın şirketine gelmiştim.
Girişten içeriye girdim ve herkesin bana selam vermesine karşı gülümsedim.Doğruca asansöre binip babamın ofisi olan kata bastım.
Bu kat tamamen babamın ofisine aitti.
Asansör açılınca babamın koltuklardan birinde kahvesini yudumladığını gördüm.Kızlarda benimle beraber asansörden çıkıp babamın yanına doğru ilerledik.
Babamın karşısına koltuklardan birine oturdum ve bacak bacak üstüne attım.
"Kahve ister misiniz?"diye soru yöneltti babam.
Hepimizin adına cevap vererek"Hayır saol baba bizi buraya neden çağırdın.""Yeni görev için"
Genelde görevleri adamalr aracılığıyla söylerdi ama yanına çağırmışsa önemli bir görev olamlıydı.
"Önrmli bir görev mi ? Değilse çağırmazdın yanına genellikle adamalrınla gönderirdin görevleri."
"Evet kızım haklısın.Bu görev önemli"
"Nedir?"merak etmiştim.
"Yeni göreviniz başka bir okula gidip orada ki bir öğrenciyi gözetleyeceksiniz."
"Tamam kolay iş yaparız."
"Tek başınuza yapmayacaksınız yeni ortaklarınız olacak."
"Ne hayır tabiki de baba biz kimseden yardım almadan yaptık bir sürü görev gerek yok."
"Sözümü dinle!"babamın bağırmasıyla kafamı onaylamak amaçlı aşağı yukarı salladım.
"Tamam kim bu ortak"
"Aferin.Bu ortak arkadaşımın oğlu ve arkadaşları.Zaten gidiceğiniz okulda.O okula da ortak oldum."
"Tamam"kabul etmek zorundaydım.Babamı her ne kadar sevdem de korkuyordum.
Geçen zamanı görev hakkında ve takip edeceğimiz kişinin resmini göstetmekle geçti.
Babamla vedalaşıp tam ayrılacağımız zaman
"Kızım yarın okula gidiyorsun ve yarın akşam da arkaşım ve ailesiyle yemeğe gidiceğiz oğulları da olucak."Onu onayladıktan sonra şirketten çıktık.
Bölümü beğendiniz mi?
Yorum yapmayı ve votelemeyi unutmayun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Girls X Dark Boys [Askıda]
AcciónDark Girls X Dark Boys Düşman mafya kızları ve mafya erkekleri.