Y/n:HELPPP!!
Luke: Wat nou weer?
Y/n: EEN SPIN!!
Luke: Oh maar een spin? Wat ben jij ook een jankerd.
Y/n: Nou sorry hoor.
Luke: Ja echt ik word er zwaar moe van.
Y/n: Ik ben gewoon bang voor spinnen oké?
Luke: Je leert er maar mee om gaan ik ga niet alles voor je doen, je bent zo ondankbaar.
Y/n: Waarvoor ben ik ondankbaar? Je geeft me nooit iets.
Luke: Gewoon dankbaar voor dat ik er ben.
Y/n: (Tijdens een sarcastische hoest) "bullshit"
Luke: Wat hoorde ik daar?
Y/n: Wat?
Luke: Ik weet dat je iets zei jij vies vuil dik varken.
Y/n: Ik zei echt niks.
Luke: Jawel, je zegt het nu of anders zou je straks willen dat je het nu gezegd had.
Y/n: Oké, ik zei "bullshit".
Luke: Vind je mij bullshit?
Y/n: Soort van...
Luke: Soort van?!?! Wat denk je wel niet. Eerst loop je weg bij je vader en je moeder, dan neem ik je in huis. Ik zorg voor onderdak! Ik doe alles!
Y/n: EXCUSE ME?!? Jij doet niks! Jij zit elke dag op de bank te vreten terwijl ik me kapot werk voor je kut bedrijf! Ik zorg voor eten elke avond, ik zorg ervoor dat alles schoon in het huis, ik zorg ervoor dat jij je luize leventje kan leiden!
Luke: Y/N! NU IS HET KLAAR! HET HUIS UIT! IK HOEF JE NOOIT MEER TE ZIEN! KLOTE WIJF!!
Y/n: IK JOU OOK NIET!Y/n rent naar boven, begint haar spullen te pakken en in een tas te stoppen. Ze versnelt met inpakken als ze de voetstappen van Luke de trap op hoort komen. Ze pakt haar tas en loopt langs Luke de trap af. Net bij de laatste trede pakt Luke haar tas vast en zegt...
Luke: En denk er ook maar niet over om ooit nog terug te komen!
Y/n: Knikt en rent uit het huis weg. Ze pakt haar witte range rover (verdient met haar eigen geld!) en rijd weg. Ze belt John b op of ze misschien bij hem in kan trekken. Eerst twijfelt john b of dat wel handig is vanwege het schat zoeken maar eventjes later nadat hij het verhaal heeft gehoord mag ze bij hem komen wonen.
Buiten het verhaal!!
Hey allemaal!!
Dit is mijn eerste outer banks verhaal
Ik heb de vorige boeken die ik heb geschreven allemaal niet afgemaakt maar ik wil dit zeker afmaken!! Als je tips of leuke dingen voor het verhaal hebt laat het weten!!
Xoxo Sophietjee
JE LEEST
Outerbanks new girl?
ActionDit is een compleet ander verhaal dan de echte Outer banks maar wel met dezelfde personen. Y/n komt erachter dat ze eigenlijk familie is van John-B en verhuisd naar zijn huis. Ze verhuisde omdat ze eigenlijk zwaar mishandeld werd door haar vriendje...