Y/n komt aan bij John b zijn huis, ze klopt aan maar hoord niks. Opeens komt er een motor aan.
Y/n schrikt en springt achter een boom.
De motorrijder stapt af en loopt zo het huis binnen.
Y/n weet dat het niet John b is want deze jongen heeft blond haar. Y/n besluit achter hem aan de woning in te gaan.
Y/n ziet de motorrijder een biertje uit de koelkast pakken en op de bank springen. Y/n staat om het hoekje te kijken naar de onbekende jongen, opeens kijkt de jongen terug en loopt in een snelle pas naar haar toe.?:Wie ben jij wel niet!! Zo maar in dit huis komen en mij zitten te bespieden!
Y/n: Uhm wat?
?: Wat doe jij hier?!
Y/n: Ik ben opzoek naar...
?: Ga dit huis gwn uit dan zal ik doen alsof ik je niet gezien heb.
Y/n: Maar...
?: Geen gemaar doe nou gewoon zoals ik zeg.
Y/n: Ik ben je daggou nie hoor.
?: Ga nie moeilijk doen en ga gewoon het huis uit.
Y/n: Oké rustig ofzoY/n loopt het huisje uit en bedenkt zich dat ze vast het verkeerde huis binnen was gelopen. Maar op dat moment komt John B aanrijden in de Twinkie.
John B: Heyy zusje!
Y/n: Heyy!!!
John B: Hoe gaat het?
Y/n: Ja wel prima nu denk ik.
John B: Waarom ging je niet naar binnen, de deur was gewoon open hoor.
Y/n: Nou ik ging naar binnen alleen was er ook iemand anders binnen dus ik dacht dat ik het verkeerde huis had en toen moest ik van hem weg.
John B: Wacht wat?
Y/n: Ja best raar, hij pakte gewoon zomaar een biertje en hij had dirty blonde haar.
John B: oh nee, dat is sowieso JJ.
Y/n: Wie?
John B: Nou...Op dat moment komt JJ naar buiten lopen.
JJ: Eyy John B, nog goud gevonden?
John B: Nou nee, ik was bezig met extra dekens te halen voor mijn zusje.
JJ: Welk zu..Op dat moment ziet JJ y/n staan.
Buiten het verhaal om!
Heyy ik heb op dit moment nog geen lezers maar dat is okayy!!
Ik hoop snel mischien eentje zodat die me tips kan geven!
Xoxo Sophie
JE LEEST
Outerbanks new girl?
AcciónDit is een compleet ander verhaal dan de echte Outer banks maar wel met dezelfde personen. Y/n komt erachter dat ze eigenlijk familie is van John-B en verhuisd naar zijn huis. Ze verhuisde omdat ze eigenlijk zwaar mishandeld werd door haar vriendje...