11

85 3 2
                                    

Y/n is aan het lopen naar huis en wilt haar telefoon uit haar tas pakken als ze opeens een briefje vind in haar tas. Ze opent het en..

Feestje van 20:00 tot 03:00
Adres : 9 kookstraat
Dress code: Black tie
Be there
Rafe

Y/n wilde niet naar huis want Jj was daar en ze had vanavond toch een feestje dus ze ging naar Kiara om daar make up te doen en kleding. Kiara had vast wel iets moois hangen in haar kast.

Kiara: Okay Y/n, als ik het goed begrijp is Jj boos omdat je ongeveer 3 zinnen zei tegen Rafe?
Y/n: Ja, maar buiten dat... IK HEB EEN FEESTJE VANAVOND!!!
Kiara: OEHHH!
Y/n: Wel een kook feestje maar boeie als er maar drank is.
Kiara: Alcoholist.
Y/n: De dress code is black tie. Heb jij nog wat hangen? Oh en wat make up voor me.
Kiara: Ik heb zoveel jurken die m'n ma voor me koopt die totaal mijn vibe niet zijn. En ook make up genoeg.

Y/n keek een beetje rond in Kiara der kast en koos uiteindelijk een jurk

Kies uit de onderstaande 3

Kies uit de onderstaande 3

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kiara: Ohhh prachtig!!!!Y/n: Dankjewel!Kiara: Nou hup hup ga snel naar het feestje want het is al 20:15 dus je bent al laat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Kiara: Ohhh prachtig!!!!
Y/n: Dankjewel!
Kiara: Nou hup hup ga snel naar het feestje want het is al 20:15 dus je bent al laat.
Y/n: Kan je me brengen?
Kiara: Nee maar miss Jj? Ik kan hem bellen of hij je op z'n motor kan brengen vanaf hier naar het feestje?
Y/n: Ik heb geen andere keuze eig.
Kiara: Ik bel hem wel

Bijna het feestje!!!!!!
Love jullie!!
Xoxo Sophie

Outerbanks new girl?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu