✭ 𝐕.

181 14 17
                                    

James riadtan kapkodta a tekintetét a barátai között. A szemüveges fiú nem kifejezetten szerette, ha a barátai között konfliktus van, így hát odalépett és békítőleg a vállukra tette a kezét.

- Mi a helyzet? - próbálta mosolyra húzni a száját a Potter fiú.

- Csak elmondtam Remusnak, hogy eljöttem otthonról - Sirius lesöpörte a sebhelyes fiú kezét a válláról.

Remus elhúzta a száját. Utálta, ha Sirius Remusnak szólította és nem Holdsápnak.

- És ezzel mi a gond? - értetlenkedett James.

- Semmi - Sirius felhúzta az orrát. Valahol legbelül imádott drámakirálynőt játszani, ezzel takarta el a valódi fájdalmait.

Sirius ellépett James és Remus párosától és Peterrel együtt elvonultak, hogy előkészítsék a seprűket egy maratoni kviddics mérkőzésre.

- Mit mondtál neki? - szegezte James Remusnak a kérdést.

- Csak kérdőre vontam, mert otthagyta Regulust - Remus zsebre dugta a kezét.

James a homlokára csapott, majd miután kishíján leverte magáról a saját szemüvegét, megrázta a fejét.

- Holdsáp... - James nagyot sóhajtott -, Tapmancson alkalmazták a Cruciatus átkot. Az apjuk egy tőrrel véste bele a karjába a családi mottójukat. Ezután bárki eljönne, érted?

Remus mellkasában tompa fájdalom keletkezett. Önmarcangolásba kezdett. Kérdőre vonta Siriust, mert otthagyta az öccsét, miközben átélt tizenhat éven át rengeteg kínt. Lesütötte a tekintetét.

- Na, Holdsáp! - James megrázta a karját. - Ne kezd ezt te is! Inkább keressük meg a srácokat, gyorsan faljuk be az ebédet és menjünk kviddicsezni - lelkendezett a szemüveges fiú.

A két jóbarát felvágtázott az emeletre. Az a jelenet fogadta őket, hogy Sirius kutya formájában kergeti Petert, aki visítva menekül.

- Mi a Merlin folyik itt? - James röhögőgörcsöt kapva esett az ajtófélfának.

- Tapmancs úgy gondolta, hogy be kell melegítenem a kviddicshez! - Peter sikkantott egyet, ahogy patkánnyá változott, majd felmászott Remus vállára.

Sirius morogva nézett Remusra, aki farkasszemet nézett a fekete ebbel. A következő pillanatban lépéseket hallottak a folyosón. Sirius seperc alatt visszaváltozott emberré, de Peternek nem volt ideje, így Remus a zsebébe süllyesztette, mielőtt Euphemia belépett volna.

- Csak szólni akartam, hogy kész az ebéd, fiúk - Mrs. Potter arca elsápadt, ahogy körbenézett a fia szobáján. - Na de fiúk, fél órára hagytalak csak itt titeket - majd pöccintett a pálcájával és minden újra a helyére került. - Merre van a kis Peter? - Euphemia körbekémlelt a szobában.

- A mosdóban - hangzott az egyhangú felelet a három fiútól.

Miután James anyja elhagyta a szobát, Peter kimászott Remus zsebéből.

- Te meg vagy veszve, Féregfark? Olyan erőset haraptál belém, hogy csak na - Remus fájdalmasan dörzsölgette az oldalát.

- Mert megijedtem, amikor a zsebedbe raktál! - nyelvelt Peter.

James megforgatta a szemét.

- Na jó, srácok! Ismertetem az ütemtervet - Sirius azonnal James mögé pattant és utánozni kezdte a mozdulatait -, szóval eszünk, én írok egy levelet Evansnek, aztán kviddics, ameddig bírjuk.

- Hány levelet írtál Lily-nek? - kacagott fel Remus.

- Olyan hetven körül - válaszolt James komoly arccal.

PER ASPERA AD ASTRADonde viven las historias. Descúbrelo ahora