5

73 5 1
                                    

                  Sırlar ve Vampirler...

Amy büyük bir şaşkinlik icindedir.
Amy
-sen gerceksin
Aron
-evt
Aron'un gözleri kırmızıdır.
Amy
-senin gözlerin neden kırmızı
Aron hafif alay edercesine gülümser.
- sen düşündüğümden daha safsın
Amy
-sensin saf
Aron peki der ve o an ikiside susup sadece birbirlerinin gözlerinin icine bakarlar. Amy o anda karsisinda duran kisinin adini öğrenmek cok ister ama bir yandan da o an olusan atmosferi bozmak istemez ve susar kalir. Yagmur yagiyordur ve hem Aron hemde amy islaniyordur. Aron ilk defa bir kadin icin yagmurda ıslanıyordur. En sonunda amy merakina yeni düşer ve sorar.
Amy
-adin ne?
Aron tebessüm eder.
- adimi şuan öğrenmeyeceksin
Amy
-neden
Aron
-cunku bende senin adini bilmiyorum
Amy tam adini soylicekken aron amy'nin agzini kapatir ve soyle der
- Zamanı geldiginde hem sen benim adimi öğreniceksin hemde ben senin adini öğrenicem ufaklık
Amy elleriyle aron'un elini tutup indirir.
Amy
-neden ellinle agzimi kapiyorsun
Aron
-suan adini ogrenmek istemiyorum
Amy
-ama ben istiyorum
Aron susar cevap bile vermez sadece o kırmızı göz rengiyle bakar kalır. Aron'un elinde kirmizi bir şemsiye belirir.
Amy
-şemsiye nerden cikti
Aron alayci bir tebessüm eder ve şemsiyeyi acip amy'ye uzatir. Amy semsiyeyi alirken aron ile elleri değer birbirine o an amy'nin kalbi nedensizce cok hizli atmaya hatta sanki kalbi yerinden fırlıcskmiscasina atmaya baslamistir.
Aron
-yeniden görüşücez ufaklik der ve gider.
Rüzagr nedeniyle aron'un amy'ye verdigi şemsiye amy'nin gozunun önunu kapatir ve amy semsiyeyi kaldirdiginda aron çoktan yok olmustu.
Amy
-nereye gitti...
Amy o anki mutlulukla eve gelir ve elindeki abur cuburlari annesine verip odasina cikar.
Kevin
-onunla karşılaşmış
Kamilla
-umarim sonu benzemez
Kevin
-deme öyle...
Amy mutlu bir sekilde yataginin ustunde ziplar ve daha sonra yatagina uzanir yorgani yuzunun yarisina gelene kadar ceker ve o karanlıklarin ardindan gelen aron'u düşünür. Amy'nin tüm gecesi Aron'un kim oldugunu anlmakla ve onu dusunurken yuzunde tebessüm oluşmasiyla gecer.

Sabah olur ve amy sanki okulda kötü şeyler yaşamamis gibi hazirlanir ve gule oynaya okula gider. Amy okula girer girmez clara yanina gelir ve yine sinirini bozacak bir sey söyler ama clara amy den istedigini alamaz. Amy, clara'nin söylediği tum kelimeleri guler yuzle karsilamis hatta onunla alay edercesine gülmüştür.

Aron ise evde her zamanki gibi nemrut nemrut dolasiyordur. Onun tek gulumsedigi yer var o da amy ile karsi karsiya  gelince. Aron sencede bu bir işaret degil mi? Aron hayla ruyasinda gordugu kizla evlenmek istemedigini dile getirir ama aron aslında içten içe amy'i eşi olarak istemeye başlamıştı...

Bu istem ve dürtüler amy vr aron icin pek iyi sonuclsr doğurmayacaktir. Aron 19 yaşinda bir universite 1 öğrencisidir. Amy ise 17 yasinda lise 3. Siniftadir. Amy ve aron arasinda sadece 2 yas farki vardir ve aşklarına asla engel degildir. Tek engel aron'un inadidir. Aradan zaman gecer ve aron amy'nin karsina o gecen zaman diliminde asla gorüsmez. Amy ise o gecen zaman diliminde sürekli onunla olan kisacik anlari dusunuyor ve hatta arabir  ici den sunlari geciriyordur.

Amy ic ses
-  sarilamadigim hata ve hatta kokusunu bile bilmedigim bir adami özlüyorum gerçekten delirmiş olmaliyim...

Amy aron'u bir saniye bile unutamamisken aron hayatina hic bir sey olmamis gibi devam edebiliyor ta ki o yagmurlu gecede yurüdugu sokaktan yine gecinceye dek. O aron'un aklinda tek bir kisi vardir o da amy'dir. Aron en sonunda bir karar vermek zorundadır ya amy ile evlenicekler yada aron duşman ailenin kızıyla evlenicektir.

Aron duşmanimin kizi ile evlenmektense rüyamda gördugum kizla evlenirim daha iyi der ve amy'nin evinin onune gelip penceresine konar. Amy pencerenin onunden bir ses geldigini duyar ve hemen pencereye kosar. Bir sevincle actigi pencereyi ayni ruyasinda gördüğü gibi tam karsisindadir.

Amy
-sen nasil ciktin
Aron
- ben uçabiliyorum
Amy gulerek
-bende uzaylilarla konusabiliyorum
Aron
-olabilir
Amy
-buraya tirmanamazsin, hem ayrica adini bile bilmiyorum ama sen evimi biliyorsun
Aron
- 1. Ben tirmanmadim uçtum, 2. Adim aron şimdi isim söyleme sırasi senin
Amy aron'un adini duydugu anda kalbinde kelebekler ucusmaya baslar
Amy
- benim adim amy
Aron
-memnun oldum amy...

O anda aron ve amy'nin yuzuk parmaklarında görunmeyen  kirmizi bir ip oluşmustur. Bu ip sadece amy veya aron ölünce yok olucaktir...

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin