11

47 3 1
                                    

  Neden Aşık Olmadığın Birini Öptün

Amy aronu iter.
Amy
- ne yapiyorsun?
Aron susar.
Amy
- sana bir tavsiye verim, eğer kalbinde başka bir kadin varsa sakin baska bir kadini öpme! Der ve amy odadan çikar.
Aron ic ses
- yoksa amy'ye karsi bir sey mi hissetdin?
Aron
- hayir. Hissetmedim. Üzgunum.
Amy montunu alir ve evden cikip gider. Aron aşagi geldiginde amy coktan evden cikip gitmiştir. Aron koltuga oturur ve masada duran yıllanmiş şarabi görür ve kadeh bardaginin yarisini doldurup yudumlamaya başlar. Daha sonra cam balkonda bir yansima görür.
Aron
- amir kapi icat edildi bilmem biliyor musun?
Amir balkondan iceri girer.
- sende sevmedigin birini öpmemelisin.
Aron
- sen
Amir aronun ekindeki sarpa bardagini alip iki yudum icim arona uzatir. Aron bardagi alir ve icmeye devam eder.
Amir
- sorumun cevabini alamadim
Aron
- belki severim dedim
Amir
- sen mara dışinda kimseyi sevemezsin.
Aron birdem amire bakar
- onun adini anma diye kac kere diycem sana
Amir
- kabul et artik o seni terk etti. Bir not bile bırakmadan defolup gitti
Aron
- biliyorum, bıliyorum! Ama ondan vazgecemiyorum olmuyor.
Amir
- amy sana iyi gelicek güven bana
Aron
- ben o kizi yara bandi olarak kullanmicam
Amir
- elinde sonunda siz birlesicektiniz ve o birleşme de böyle olmak zorundaymis belli ki.
Aron bu konu hakkinda daha fazla konusmak istemedigini söyler ve evden cikip gider. Amy kendi evine geldiginde yuzu asıktir ve annesiyle konusmadsn direk odasina cikar ve yorgani üstüne çekip uyumaya calisir.  Amy 01.30 gibi uyur ve saat 03.40 gibi camindan bir tikirti gelir. Amy uyanir ve pencereye bakar.

O anda anlamistir kim geldigini ama cami açmak bile istemez hatta icinden bile gelmiyordur pencereyi acmak.
Amy ic ses
- acmicak misin amy?
Amy
- istemiyorum
Amy ic ses
- onu az cok taniyorsun sen cikana kadar gitmeyecek
Amy derin bir nefes alir ve pencereye doğru ilerler ve acar.
Aron
- uyumuyor muydun
Amy
- uyuyorsam gidicek miydin
Aron hayir dercesine kafasini sallar.
Amy
- neden geldin hizli soyle yaticam
Aron
- bugun icin özur dilerim
Amy saate bakar ve
- bugun daha yeni oldu ne yapmis olabilirsin ki?
Aron
- nasil yani?
Amy
- diyorum ki bu gün 11 mart yani gun daha yeni basladi. Eger bir sey yaptiysan 10 mart' da yapmissin.
Aron gülümser
- espiri yaptigina gore unuttun
Amy
- orda benim de hatam vardi. Sen beni öptüğünde sana karsilik vermeyebilirdim ama verdim.
Aron
- neden verdin peki?
Amy
- çünkü o an dudaklarinin tadini merak ettim.
Aron
- nasil
Amy
- dusuncelerini duymaktan odaklanamadim, her neyse bitti gitti bu hatayi ikimizde bir daha yapmayalim.
Amy cami kapatirken aron cami tutar
- yeniden özür dilerim
Amy
- sorun degil...
Aslinda amy icin bir sorundu çünkü amy arona çok aşıktı. Aron amy'yi öptüğü anda kalp atişları hızlanmiş ve ayaklarının bağı çözülmüştür ama aron bunu anlamayacak kadar saf ve aptaldi veya her seyin farkinda ama susmayi tercih ediyordur. Amy yatagina geri uzanir ama artik uyuyamaz öylede sabaha kadar sırt üstu uzanmis duvarı seyrediyordur. Amy hic istemesede saat 08.00'da calam alarmi durdurur ve uyanir. Amy ilk defa kendi istegi ile yataktan kalkmis, hazirlanmi ve kahvaltiya inmistir. Kamilla ce kevin da bu duruma cok sasirmistir.
Kevin
- annen seni cagirmadan indin
Amy
- bu aralar evde mi calisiyorsun
Kevin
- hayir
Amy
- neden sürekli buradasin
Kamilla
- o senin baban
Amy
- ama sürekli çalisan bir babam
Kevin
- bu ara evden calisicam
Amy tamam dercesine kafasini sallar ve masadan kalkip cantasini alip evden cikar ve okula giden otobuse biner, kulakligini takar ve kafasini cama yaslayip okula varana kadar yolu izler. Amy yaklasim 30 dk sonra okula varmistir ama iceri adim atasi bile yoktur.

Bu yüzden amy ilk defa okulu asmış bir uçurum kenarina gidip kullaginda kullaklila o ucurumdan aşagi sarkiyordur. Amy gözleri kapali muzik dinlerken yuzunu kapatam bir golge hisseder ve gözlerini aniden açar. Amy amun ile göz göze gelir.
Amun
- amy!!!
Amy'nin gözleri büyür, kalp atisi hizlanir, nefes alis verisi degisir...
Amy'yi bu durumdan yine aron mu kurtaracak yoksa amy bu sefer tüm güçlerini kullanip mi kurtulacak?

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin