16(Final)

56 4 2
                                    

Bizim hikayemiz Lycée Hubert Clément okuluna gitmemle bir kademe olsun Aronu tanimama sebep oldu. Bizim hikayemiz bir pencere kenarında onun kitap okumasiyla başladı. Pencere dediysem benim odamin penceresinde ,benim uyanmamami beklerken okudugu kitap.

Onu nasil cagirdim bilmiyorum ama iyiki , iyiki cagirmisim, iyiki hayatima girmiş ve şuan ise sevdigim adamla evlenip bir sürü vampir cocuklar yapmak. Kulaga komik geliyor degil mi? ilk basta banada komik gelmişti ama alistim, şimdi kullaga bir masal gibi geliyor.

Kime nasip olur ki bir vampirle mutlu olmak. Ben amy, ailemin benden sakladigi sırrı öğrenip onalara kızdım, kizdigim sey vampir olmak degildi sadece benden sakladiklari icin kizmiştım ama şimdi sevdigim ve evlenecegim adami ailemle tanistirmaya gidiyorum.

Amy ve Aron eve geldiklerinde kamillanin gulumseyen suratiyla karsilasirlar.
kamilla
-hosgeldin oglum
Aron
-hosbulduk efendim demis ve elindeki cicekleri kamillanya uzatmıştır.
kevin
-karima kimin cicek aldigini merak edittim demis ve kapinin arasindan bakmıştır
Aron
-Merhaba efendim ven Aron, kizinizi hep mutlu edicem
kamilla ve kevin birbirine bakip gülümser
- gelin hadi iceri demis ve kapiyi katapmistir.

Amy ailesiyle aronu tanistirmis ve evlenmek istediklerini soylemisdir.

kamilla ve kevin her ne kadar sasirsalar da amynin bu kararina saygi duymuş ve evlilikleini onaylamiadirlar.

Artık amy ve aronun onunde tek bir engel var o da düğündür.

Artik amy ve Aron evlenicek ve gozlerden uzak bir yasam suruceklerdir.

Amy gelinliğin icinde adeta peri kızi gibi olmuşdur. Aron ise damatlik giydiginde tum kadinlari pesinde takicak kadar yakisikli olmuşdur fakat onun gozu diger kadinlari degil sadece amy'yi görüyordur.

Sonunda o düğün gunu geldi catti, tum hazirliklar tamamlandi ve gelin, dagmat kumsal düğünü ile dünya evine girdiler.
kamilla
-hadi kizim ilk dansi siz yapin demis ve muzigi baslatmişlardir.

amy ve aron ilk danslarini ediyorlardır.
Aron
-peri kizi gibisin
Amy
-Sende tam bir vampir gibisin
Aron
-onu biliyoruz kucuk hanim
Amy
-Seni seviyorum
Aron
-Seni hep sevicem demiş ve herkesin icinde amynin dudaklarina yapişmişdır.
kamilla
-kizimiz cok hizli büyüdü  demiş ve gozyaslarina hakim olamamişdır.
Aron amynin kulagina
- 8 cocuk istiyorum
Amy
-Yok artik
Aron
-Hadi ayagin alissin 7 olsun
Amy
-Galiba mac yapicaksiniz
Aron
-Ama kiz olsun, annesi gibi olsunlar
Amy
-Galiba biyoloji dersi dinlemedin
Aron
-Bebege cinsiyeti veren babadir
Amy
-bingo, yani bunu benim sana demem gerek demiş ve ikiside gülmeye başlamışdır.
Aron
-Gunde 3 defa seni sevdigimi söylicem
Amy
-sıkılırsın
Aron
-Sende gunde 3 defa benden nefret ettigini soylersin
Amy
-Senden nefret ediyorum
Aron
-Seni seviyorum
 
Amy ve Aron sonsuza kadar mutlu olmuşlardır. Peki cocuklari oldumu? tabiki de oldu hemde aronun dediginden daha fazla, 9 tane cocuk sahibi oldular. Aslında 3 cocukları vardı daha sonra aronun kardesi ölünce onun cocuklarına da bakma kararı aldilar ve toplamda 9 cocukları oldu. Aron ve Amy 6 cocuga kendi cocuklariymus gibi bakiyor hatta onlari asla diger cocuklarindan ayirmiyorlardir. 6 Kız 3 Erkek cocukları olmuşdur. Aron kız cocuklarıyla parkta oynarken amy ise erkek cocuklarıyla top oynuyordur ve bunları yaparken asla yorulmuyorlardir. Aksine daha fazla neşe buluyorlardır. Ben Amy, Bu bizim hikayemiz ve biz hikayemizi gözlerden uzak yaşamak istedik.
                                  MUTLU SON...

Bu zamana kadar hikayemize ortak olan herkese teşekkür ederim. Konumuz çok kısa kaldı farkındayım ama bu seferde  bir hikayemiz de yarım kalsın :)    Başka bir evrende yeniden buluşalım şimdilik hoşçakalin, kendinize cok dikkat edin. Iyiki varsiniz VO (Vampir Okulu) okurları ;)

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin