הבוקר עבר על טייאנה במטושטש. אחרי שנורה העירה אותה, ובדקה מה שלומה לאחר אירועי הלילה הקודם - לטייאנה לקח זמן להיזכר מה היה אתמול בלילה, ולשכנע את עצמה שזה כנראה לא היה חלום מוזר. - היא התלבשה במהירות, העבירה את אצבעותיה בשיערה, קשרה את הסרט שנורה הביאה לה ויצאה אל נורה שחיכתה לה בחוץ בקוצר רוח.
הדבר הראשון בו טייאנה הבחינה היה שעל ידה הימנית של נורה ישנה דוגמת כסף עדינה כמו שהייתה על ידה שלה.
"נו, אז למה נבחר-" נורה קפאה באמצע המשפט והביטה בה בתמיהה.
"מה קרה?" טייאנה לא הבינה.
"את... יש לך שני סימנים..." נורה אמרה לאט.
טייאנה קיללה את עצמה - נכון, שתי התמחויות יביאו לה יותר עבודה ופחות זמן להיות חברותית לכולם, ואין ספק שהם יספקו לה ייתרון על האחרים. אבל איך הייתה יכולה להיות כל-כך טיפשה ולשכוח מתשומת הלב שהיא תמשוך כשתכנס לחדר האוכל ועל בגדה יש שני סימני התמחות?!
"כן..." היא מלמלה בחוסר תשומת לב. מנסה להרגיע את המחשבות שרצו בתוך ראשה.
"איך זה קרה?" נורה נראתה נדהמת.
"מותר לנו... לדבר על המבחנים?"
נורה משכה בכתפיה "אין חוק שאומר. לפחות לא אחד כזה שכתוב איפשהו."
"אהה..." טייאנה העדיפה שלא לדבר על זה.
"אני מבינה." היא ענתה כאילו היא קוראת את מחשבותיה. "ובכן, לפחות אנחנו ביחד." נורה הרימה את ידה הימנית עטורת הרקמה.
טייאנה הנהנה. "בואי נלך לאכול." היא אמרה ומשכה את נורה לכיוון היציאה ממגורי הבנות. הרי צריך לעשות את זה מתישהו ולהתייצב מול כולם עם שני סימני התמחות שונים.
הן נכנסו בדממה אל חדר האוכל, טייאנה השתדלה שלא ליצור קשר עין עם אף אחד, ועדיין היא הבחינה בכמה שהצביעו עליה. נורה הבינה את מצבה וניסתה להסתיר את טייאנה כמה שאפשר. לבסוף הן לקחו אוכל והתיישבו בפינת השולחן הכחול.
"אוי טייאנה." נורה נאנחה כשהתיישבו "זה נורא!"
טייאנה הנהנה ונעצה את המזלג בחתיכה מהאוכל. "בהחלט." היא הסכימה איתה והתחילה לאכול בדממה, מתעלמת מהמבטים של הנערים שמסביב. היא תהתה בינה לבין עצמה האם זה רק מטריד או גם מסוכן.
מישהו התיישב לידה. קרוב מדי. היא הביטה בו בתדהמה. זה לא היה לא אלברט ולא אדווין אלא בחור שטייאנה עדיין לא הכירה. היא העיפה מבט בנורה אך זו סירבה ליצור קשר עין. הבחור - בעל חולצה סגולה - המשיך לאכול את האוכל שלו כאילו זה כלל לא מוזר שהוא יושב ליד טייאנה ונורה בשולחן הכחול. טייאנה החליטה שאם הוא מתעלם ממנה גם היא יכולה להתעלם ממנו והמשיכה לאכול בדממה. היא שחכה לבדוק מאיזו התמחות הוא.
YOU ARE READING
קומות
Fantasy'קומות' היה הכינוי המקובל, אך רק בין התלמידים, לבית הספר המפורסם והידוע שהוציא תחתיו אבירים, נסיכות, אצילים, וגבירות. אנשים רבים וידועים למדו שם. כולל המלך והמלכה.ידוע היה שזהו בית הספר היחיד אליו שולחים האלפים את ילדיהם המעטים ללמוד. ובית הספר היחי...