အပိုင်း(၃) U/Z

316 21 6
                                    


"ဟေ့ ဒီမှာ..ကလေး."

အနှီအဖြူရောက်လေးကလှည့်ကြည့်လေသည်. တောက်ပလွန်း သည့်အညှိရောင် မျက်လုံးလေး နဖူးပေါ်တွင် ဝဲကျနေသည့်ခဲပြာရောင် ဆံပင်လေးများကပျော့ပျောင်းစွာ..

"ကျုပ်ကိုခေါ်တာလား?"

အကူမပါ သဘာဝပန်းဆီရောင်သန်းနေသောနှုတ်ခမ်းလေးကို ငေးကာ  မေးလာသည်အားခေါင်းငြိမ့်ပြလိုက်မိလေသည်..

"ဟက်...ကျုပ်ကိုသေချာကြည့် ကလေးလားလို့ အသက်၂၀ ရှိနေပြီ ခင်များတောင်ကျုပ်မွေးရင်ကျုပ်သားလောက်ပဲရှိတ ယ် သဘောပေါက် လား.."

အရှေ့မှစွာတေးလန်အဖြူကောင်လေးအားကြည့်ကာ ခုနကစိတ်ထဲမှအမွှန်းတင်ခဲ့သည်ကိုတောင် ရုတ်သိမ်းပစ် ချင် စိတ် များက တဖွားဖွား...အသက်၂၀ကိုကလေးမဟုပ်ဘူး ဆိုကြီးသောင်းကျန်းပြနေတဲ့ သူက သူ့ရှေ့မှာကလေးကို ချီကာ ရပ်နေတဲ့ ဒီလူက သူ့ထက်၆နှစ်ကြိးတယ်ဆိုတာမှ မ သိ.. ဟက်.. ဘာတဲ့ကျုပ်မွေးရင်ကျုပ်သားတဲ့...ကစ်ကစ် လန်အောင်ပြောနေတဲ့ကောင်လေးက သူ့ထက်ခေါင်းတစ်လုံး လောက်ကွာတဲ့သူကိုပြန်ပြောနေတယ်ဆိုတာရော သတိထား မိရဲ့လား..ခေါင်းလေးကိုမော့ကာ ရန်စွာနေသညိ့ပုံက မုန်းချင်စရာကောင်းလောက်အောင် ချစ်ဖို့ကောင်းလွန်းတယ်  အမောနိုင်မပန်းနိုင် ပြောနေတဲ့နှုတ်ခမ်းလေးက အရှေ့ကို ထော်ထော်လာပုံက အသည်းယားလောက်အောင် ကိုက်ဖောက် ပစ်ချင်စရာလေး...

"ဒီမှာကျုပ်ပြောတာကြားလား.."

ဥက္ကာ၏မျက်နှာနားလက်လေးကိုဝှေ့ရမ်းကိုမေးလာသူကြောင့် အသိစိတ်ပြန်ဝင်လာသည်..

"အင်း."

"ဆိုစမ်းပါအုံး ခေါ်တာကဘာကိစ္စ."

"မင်းလက်ထဲက..ရေခဲမုန့် က အဲ့တာကိုယ့်ကလေးဟာ"

ထိုအခါမှမိုင်မိုင်းသူ့ကိုသေချာပြန်ကြည့်လိုက်တော့ သူ့လက် ထဲကမျက်ရည်လက်စနဲ့ ကလေးကိုမြင်သွားကာ...

"အဟက်...လက်စသပ်တော့ခင်များက ကျုပ်ဆီရေခဲမုန့်လို ချင်နေတာပဲ စောစောကတည်းကနားလည်အောင်ပြောပေါ့ "

ထိုစကားကြောင့်ဥက္ကာ၏စိတ်ကြည်လင်သွားပေမယ့်.မကြာ.လိုက်ပါ....

မောင်ချစ်ရတဲ့ငှက်ငယ်လေး(Ongoing)Where stories live. Discover now