_🄽🄰🅁🅁🄰 🄻🄰 🄿🄴🅀🅄🄴🄽̃🄰 🄼🄸🅁🄸-🄲🄷🄰🄽_
ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʀᴇɪ ᴘᴀᴘᴀ́ ᴇʀᴀ ᴜɴ ɴɪɴ̃ᴏ ᴄᴏᴍᴏ ʏᴏ sᴜғʀɪᴀ ᴄᴏɴsᴛᴀɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ ɢʀᴀᴄɪᴀs ᴀ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ, ǫᴜɪᴇɴ ɴᴏ ʟᴇ ᴘᴇʀᴍɪᴛɪᴀ ʀᴇᴀʟɪᴢᴀʀ ᴀʟɢᴜɴ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ᴀᴄᴛɪᴠɪᴅᴀᴅ ǫᴜᴇ ʟᴇ ɢᴜsᴛᴇ ʏ ᴅᴇᴛᴇsᴛᴀʙᴀ ᴠᴇʀʟᴏ sᴏɴʀᴇɪʀ ʜᴀᴄɪᴀ ᴠᴇʀʟᴏ ᴠᴜʟɴᴇʀᴀʙʟᴇ ᴀɴᴛᴇ ᴄᴜʟǫᴜɪᴇʀ ᴄᴏsᴀ, ᴇɴ sᴜs ᴇɴᴛʀᴇɴᴀᴍɪᴇɴᴛᴏs ʟᴏ ʜᴀᴄɪᴀ sᴜғʀɪʀ ᴅᴀɴᴅᴏʟᴇ ᴛᴀʀᴇᴀs ǫᴜᴇ sᴏʟᴏ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀɪᴀɴ ᴛʀᴀᴜᴍᴀɴᴅᴏʟᴏ ᴅᴇ ᴘᴏʀ ᴠɪᴅᴀ, ᴘᴇʀᴏ ᴀʟ ᴠᴇʀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴇ ɴᴏ ᴄᴀᴍʙɪᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ʟᴏ ɪɴᴛᴇɴᴛᴀʀᴀ ᴛʀᴀᴊᴏ ᴀ ᴜɴᴀ ʙʀᴜᴊᴀ ᴅᴇʟ ғᴏɴᴅᴏ ᴅᴇʟ ʙᴏsǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴇᴅɪʀʟᴇ ǫᴜᴇ ʟᴇ ʜɪᴄᴇʀᴀ ᴜɴ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴏ ᴀ ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ᴇʟʟᴀ ᴀᴄᴇᴘᴛᴏ, ᴀʟ ʟʟᴇɢᴀʀ ʟᴀ ʜᴏʀᴀ ʀᴇɪ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴘʀᴏғᴜɴᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ ʟᴀ ʙʀᴜᴊᴀ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀʙᴀ ʏ ᴀʟ ᴠᴇʀʟᴏ sᴇ sɪɴᴛɪᴏ ᴍᴀʟ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴀsɪ ǫᴜᴇ ᴀᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇʟ ʜᴇᴄʜɪᴢᴏ ʟᴇ ᴘᴜsᴏ ᴜɴᴀ ᴄᴏɴᴅɪᴄɪᴏɴ ᴅᴇ ǫᴜᴇ sɪ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴀᴍᴀʀᴀ ᴛᴀʟ ʏ ᴄᴏᴍᴏ ᴇs ᴇsᴛᴇ sᴇ ʀᴏᴍᴘᴇʀɪᴀ ʏ ʟᴇ ᴘᴜsᴏ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴄᴏɴᴅɪᴄɪᴏɴ ʏᴀ ǫᴜᴇ sᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ʜᴀʀɪᴀ. ᴀʟ ᴅɪᴀ sɪɢᴜᴇɴ ʀᴇɪ sᴇ sɪɴᴛɪᴏ ᴇɴᴛʀᴀɴ̃ᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴏ ɪɢɴᴏʀᴀʀʟᴏ ʏ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ ᴄᴏᴍᴏ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴊᴜɢᴀʙᴀ ɪɴᴛᴇɴᴛᴏ sᴏɴʀᴇɪʀ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴘᴜᴅᴏ ᴀʟ ᴍɪʀᴀʀsᴇ ᴇɴ ᴜɴ ᴇsᴘᴇᴊᴏ ᴘᴜᴅᴏ ᴠᴇʀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴍᴏsᴛʀᴀʙᴀ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴇɴᴛʀᴏ ᴇɴ ᴘᴀɴɪᴄᴏ ʏ ʟᴏ ᴜɴɪᴄᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴜᴅᴏ ʜᴀᴄᴇʀ ғᴜᴇ ʟʟᴏʀᴀʀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ ᴀʟ ᴏᴛʀᴏ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴜɴ ᴘᴀᴅʀᴇ ғᴇʟɪᴢ ᴘᴏʀ ʜᴀʙᴇʀ ᴅᴇsᴛʀᴜɪᴅᴏ ʟᴏs sᴜᴇɴ̃ᴏs ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴏ.
ʟᴏs ᴀɴ̃ᴏs ᴘᴀsᴀʙᴀɴ ʏ ʀᴇɪ sᴇ ᴠᴏʟᴠɪᴀ ᴜɴ ᴄʜɪᴄᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀᴄɪᴀ sᴏʟᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴏʀᴅᴇɴᴀʙᴀɴ ɪɴᴄᴀᴘᴀᴢ ᴅᴇ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴅᴇsᴀғɪᴀʀ ᴀ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ᴇɴ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴄᴏsᴀ, ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇsᴛᴇ ᴄᴜᴍᴘʟɪᴏ 20 ᴀɴ̃ᴏs sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ʟᴇ ᴅɪᴏ ᴜɴᴀ ᴍɪsɪᴏɴ ғᴜᴇʀᴀ ᴅᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ ᴇɴ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴠɪᴠɪᴀɴ , ʀᴇɪ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴠᴇʀ ʏᴀ ᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ʟᴏ ʀᴏᴅᴇᴀʙᴀ ʏ ʟᴀs ᴍᴀʀᴀᴠɪʟʟᴀs ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴇ ᴛᴇɴᴅʀɪᴀ, sᴜ ᴍɪsɪᴏɴ ᴄᴏɴsɪsᴛɪᴀ ᴇɴ ᴍᴀᴛᴀʀ ᴀ ᴜɴ ʟᴇɴ̃ᴀᴅᴏʀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ʜᴀʙɪᴀ ᴇsᴛᴀғᴀᴅᴏ ʏ sᴇ ғᴜᴇ ʜᴜʏᴇɴᴅᴏ ᴅᴇʟ sɪᴛɪᴏ sɪɴ ᴅᴇᴊᴀʀ ʀᴀsᴛʀᴏ ᴀʟɢᴜɴᴏ ʜᴀsᴛᴀ ʜᴀᴄᴇ ᴘᴏᴄᴏ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴘᴜᴅɪᴇʀᴏɴ ʟᴏᴄᴀʟɪᴢᴀʀ ʏ ᴠɪᴠɪᴀ ᴀ ᴠᴀʀɪᴏs ᴋɪʟᴏᴍᴇᴛʀᴏs ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴇ ʟᴏs sᴜᴡᴀ, ᴀʟ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ ᴅᴇ ʜᴀʙʟᴀʀ ᴄᴏɴ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ᴀʟɪsᴛᴏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴᴅʀɪᴀ ǫᴜᴇ ʟʟᴇᴠᴀʀsᴇ ᴘᴀʀᴀ ʟʟᴇᴠᴀʀ ᴀ ᴄᴀʙᴏ ʟᴀ ᴍɪsɪᴏ́ɴ.
ᴘᴀʀᴛɪᴏ ᴀʟ ᴍᴇᴅɪᴏ ᴅɪᴀ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴀʏᴜᴅᴀ ᴅᴇ ᴜɴ ᴍᴀᴘᴀ sᴇ ɢᴜɪᴏ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀ ᴄᴀsᴀ ᴅᴇʟ ʟᴇɴ̃ᴀᴅᴏʀ, ᴛᴏᴍᴀʙᴀ ᴠᴀɪᴏs ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴏs ᴅᴇsᴄᴀɴsᴏs ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ, ᴀʟ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴠɪᴏ ʟᴀ ᴄᴀsᴀ ᴇɴ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴠɪᴠɪᴀ ᴀǫᴜᴇʟ ʜᴏᴍʙʀᴇ, sɪɢɪʟᴏsᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇɴᴛʀᴏ ᴇɴ ᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ ʏ sᴇ ᴀʟɪsᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀᴄᴇʀ sᴜ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴀʟ ᴀᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ ᴇsᴛᴇ ɴᴏ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ sᴏʟᴏ ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴀᴍʙɪᴇɴ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴜɴᴀ ᴍᴜᴊᴇʀ ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ʟᴏ ᴍᴀs ᴘʀᴏʙᴀʙʟᴇ sᴇʀɪᴀ sᴜ ᴇsᴘᴏsᴀ.
ʀᴇɪ ᴅᴜᴅᴏ ᴅᴜʀᴀɴᴛᴇ ᴜɴᴏs ᴍɪɴᴜᴛᴏs sᴏʙʀᴇ sɪ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ ᴏ ɴᴏ, ᴀ ʟᴀ ғɪɴᴀʟ ʟᴏ ʜɪᴢᴏ ᴍᴀᴛᴏ ᴀ ᴀᴍʙᴏs ʏᴀ ǫᴜᴇ sɪ ɴᴏ ʟᴏ ᴄᴜᴍᴘʟɪᴀ ǫᴜɪᴇɴ ᴘᴀɢᴀʀɪᴀ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴍɪsɪᴏɴ ғᴀʟʟɪᴅᴀ sᴇʀɪᴀ ᴇʟ ᴍɪsᴍᴏ, ᴀʟɢᴏ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴏ ʀᴇɢʀᴇsᴏ ᴅᴇ ᴠᴜᴇʟᴛᴀ ᴀ sᴜ ᴄᴀsᴀ.
Espero que está historia sea de su agrado y les allá gustado esta primera parte nos leemos en el siguiente capítulo💫
ESTÁS LEYENDO
El Cuento De Miri-chan (arreglando)
FanfictionLa dulce y pequeña miri nos cuenta una historia sobre como hechizaron a rei papá y de como ella y kazuki papá logran romperlo mediante el. tiempo que pasan juntos.