🅁🄴🄸 🄿🄰🄿🄰́ 🄲🄾🄽🄾🄲🄴 🄰 🄼🄸🅁🄸 🅈 🄺🄰🅉🅄🄺🄸

119 15 0
                                    


ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʀᴇɢʀᴇsᴀʙᴀ ᴀ sᴜ ᴄᴀsᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴏ ᴇɴ ᴇʟ ʙᴏsǫᴜᴇ ᴀ ᴜɴ ᴄʜɪᴄᴏ ᴄᴀsᴛᴀɴ̃ᴏ ᴊᴜɴᴛᴏ ᴀ ᴜɴᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ɴɪɴ̃ᴀ ǫᴜᴇ ʀᴇᴄᴏɢɪᴀ ғʀᴜᴛᴏs ᴇɴ ᴜɴᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴄᴀɴᴀsᴛᴀ, ᴀᴍʙᴏs sᴏɴʀᴇɪᴀɴ ᴇʟ ᴜɴᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟ ᴏᴛʀᴏ, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʀᴇɪ ʟᴏs ᴀᴅᴍɪʀᴀʙᴀ ᴅᴇsᴅᴇ ʟᴇᴊᴏs ᴠɪᴏ ǫᴜᴇ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ǫᴜᴇʀɪᴀ ᴀʟᴄᴀɴᴢᴀʀ ᴜɴᴀ ʀᴀᴍᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ғᴜᴇʀᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴀʟᴄᴀɴsᴇ ʏ ᴘᴀʀᴀ sᴜ sᴏʀᴘʀᴇsᴀ ʜᴀʙɪᴀ ᴜɴ ʜᴏʏᴏ ᴇɴ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ, sɪɴ ᴘᴇɴsᴀʀʟᴏ ᴅᴏs ᴠᴇᴄᴇs ᴄᴏʀʀɪᴏ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴇ ᴘᴀsᴀʀᴀ ɴᴀᴅᴀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴄᴀsᴛᴀɴ̃ᴏ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴅɪsᴛʀᴀɪᴅᴏ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴏ ᴄᴏɴᴇᴊᴏ, ᴀʟ ᴅᴀʀsᴇ ʟᴀ ᴠᴜᴇʟᴛᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇɴsᴇɴ̃ᴀʀsᴇʟᴏ ᴀ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴠᴇ ᴀʟ ᴘᴇʟɪɴᴇɢʀᴏ ᴄᴏɴ ʟᴀ ɴɪɴ̃ᴀ ᴇɴ ʙʀᴀᴢᴏs.

ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ᴀʟ ᴠᴇʀʟᴏ ᴘᴇɴsᴏ ʟᴏ ᴘᴇᴏʀ ᴅᴇ ᴇʟ ʏ ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ ɢʀɪᴛᴀʀʟᴇ ǫᴜᴇ ʟᴀ sᴜᴇʟᴛᴇ ᴀ ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ʀᴇɪ ʙᴀᴊᴀ ᴀ ʟᴀ ɴɪɴ̃ᴀ sɪɴ ᴅᴇᴄɪʀ ɴᴀᴅᴀ ʏ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴄᴏʀʀᴇ ᴀ ʟᴏs ʙʀᴀᴢᴏs ᴅᴇ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ʏ ʟᴇ ᴅɪᴄᴇ ǫᴜᴇ ɢʀᴀᴄɪᴀs ᴀ ᴇʟ ᴇʟʟᴀ ᴇsᴛᴀ ʙɪᴇɴ, ʀᴇɪ sᴏʟᴏ ʟᴏs ᴍɪʀᴀ sɪɴ ᴅᴇᴄɪʀ ɴᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ᴅᴀʀsᴇ ᴍᴇᴅɪᴀ ᴠᴜᴇʟᴛᴀ ᴇ ɪʀsᴇ ᴘᴇʀᴏ ᴀɴᴛᴇs ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ʟᴇ ʜᴀʙʟᴀ ʏ ʟᴇ ᴘɪᴅᴇ ᴅɪsᴄᴜʟᴘᴀs ᴘᴏʀ ʟᴏ sᴜᴄᴇᴅɪᴅᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ ʀᴇɪ sᴏʟᴏ sᴇ ʟɪᴍɪᴛᴀ ᴀ ᴅᴇᴄɪʀʟᴇ ǫᴜᴇ. ʟᴀ ᴄᴜɪᴅᴇ ᴍᴇᴊᴏʀ ʏ ᴇsᴛᴇ ᴀᴛᴇɴᴛᴀ ᴀ ᴇʟʟᴀ.

ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴀɴsɪᴏɴ sᴜᴡᴀ ᴇʟ sʀ. sᴜᴡᴀ ᴇsᴘᴇʀᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ɪɴᴘᴀᴄɪᴇɴᴄɪᴀ ᴇʟ ʀᴇɢʀᴇsᴏ ᴅᴇ ʀᴇɪ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍɪʀᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ʟᴏs ᴄʀɪsᴛᴀʟᴇs ǫᴜᴇ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀɴ ᴀ sᴜ ᴇsᴘᴀʟᴅᴀ ᴇɴ sᴜ ɢʀᴀɴ ᴏғɪᴄɪɴᴀ, ʀᴇɪ ᴛᴏᴄᴏ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴇɴᴛʀᴀʀ, sᴀʟᴜᴅᴀ ᴀ sᴜ ᴊᴇғᴇ ʏ ʟᴇ ᴅᴀ ᴇʟ ʀᴇᴘᴏʀᴛᴇ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍɪsɪᴏɴ ǫᴜᴇ ʟᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴅᴀᴅᴏ, ᴇsᴛᴇ ᴀʟ ᴠᴇʀʟᴏ sᴇ sɪɴᴛɪᴏ sᴜᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ ғᴇʟɪᴢ ᴀʟ ᴠᴇʀ ǫᴜᴇ ʟᴏs ᴀɴ̃ᴏs ᴅᴇ ᴇɴᴛʀᴇɴᴀᴍɪᴇɴᴛᴏ ʏ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪᴀ ɪɴᴠᴇʀᴛɪᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴅᴀɴᴅᴏ sᴜs ғʀᴜᴛᴏs ʏ ᴘᴀʀᴀ ᴄᴏᴍᴘᴇɴsᴀʀʟᴏ ᴅᴇᴊᴏ sᴀʟɪʀ ᴅᴜʀᴀɴᴛᴇ ᴜɴ ᴅɪᴀ ᴇɴᴛᴇʀᴏ ᴀ ʀᴇɪ ʏ ʜᴀᴄᴇʀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴘʟᴀsᴄᴀ.

ᴇɴ ʟᴀs ᴘʀᴏғᴜɴᴅɪᴅᴀᴅᴇs ᴅᴇʟ ʙᴏsǫᴜᴇ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴜɴᴀ ᴍᴜᴊᴇʀ ᴀʟᴇɢʀᴇ ᴀʟ sᴀʙᴇʀ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴏ ʀᴇɪ ʏᴀ ʜᴀʙɪᴀ ᴄᴏɴᴏᴄɪᴅᴏ ᴀ ǫᴜɪᴇɴ ᴄᴀᴍʙɪᴀ sᴜ ᴠɪᴅᴀ ʏ sᴜ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ᴘᴇʀsɪᴠɪʀ ᴇʟ ᴍᴜɴᴅᴏ ʟᴏ ᴜ́ɴɪᴄᴏ ǫᴜᴇ ǫᴜᴇᴅᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴀʜᴏʀᴀ sᴇʀɪᴀ ᴠᴇʀ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏ sɪɢᴀ sᴜ ᴄᴜʀsᴏ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ɴᴀᴛᴜʀᴀʟ ʏ ɴᴏ ʜᴀʏᴀ ɪɴᴛᴇʀᴠᴇɴᴄɪᴏɴᴇs ᴇɴᴛʀᴇ ᴇʟʟᴏs.ʀ

ʀᴇɪ ᴀʟ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀ ǫᴜᴇ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ʟᴏ ᴅᴇᴊᴀʀɪᴀ sᴀʟɪʀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴀɴsɪᴏ́ɴ ᴘᴇɴsᴏ ᴇɴ ɪʀ ᴅᴇ ᴠᴜᴇʟᴛᴀ ᴀ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇʟ ʙᴏsǫᴜᴇ ᴇɴ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴄᴏɴᴏᴄɪᴏ ᴀ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ɴɪɴ̃ᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇ ʀᴇsᴜʟᴛᴀʙᴀ sᴜᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴀʙʟᴇ ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ʟᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ ʏᴀ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ ʟᴀ ᴘʀɪᴍᴇʀᴀ ᴠᴇᴢ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴄᴏɴᴏᴄɪᴀ ʏ ғᴜᴇ ᴍᴜʏ ᴅᴜʟᴄᴇ ᴄᴏɴ ᴇʟ ᴀʟ ᴄᴏɴᴛʀᴀʀɪᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ.



puede que sea un poco corto pero es lo que hay y espero que les guste nos leemos en el siguiente capítulo 💫

El Cuento De Miri-chan (arreglando)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora