🅁🄴🄸 🄷🄰🄱🄻🄰 🄲🄾🄽 🄺🄰🅉🅄🄺🄸 🅈 🄲🄾🄽🄾🄲🄴 🄻🄾🅂 🄳🅄🄻🄲🄴🅂

80 14 0
                                    


ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ʏ ᴍɪʀɪ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀɴ ᴄᴏᴍɪᴇɴᴅᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀɴ ᴇʟ sᴏɴɪᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀs ʜᴏᴊᴀs sᴇᴄᴀs ᴅᴇ ʟᴏs ᴀ́ʀʙᴏʟᴇs ʏ ᴠᴏʟᴛᴇᴀ ᴀ ᴠᴇʀ ᴅᴛʀᴀᴛᴀʙᴀ ʏ ᴘᴀʀᴀ sᴜ sᴏʀᴘʀᴇsᴀ ᴇʀᴀ ᴀǫᴜᴇʟ ᴄʜɪᴄᴏ ᴘᴇʟɪɴᴇɢʀᴏ ǫᴜᴇ sᴀʟᴠᴏ ᴀ ᴍɪʀɪ.

ᴍɪʀɪ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀ ᴀ ᴇʟ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʟᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴇᴄɪᴀ ᴘᴏʀ sᴀʟᴠᴀʀʟᴀ ʏ ʟᴏ ɪɴᴠɪᴛᴀʙᴀ ᴀ ᴄᴏᴍᴇʀ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴏs, ᴇʟ ᴘᴇʟɪɴᴇɢʀᴏ sᴇ sɪɴᴛɪᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴀᴘᴇɴᴀᴅᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴀʟ ᴠᴇʀ ᴇʟ ᴘᴜᴄʜᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇsᴛᴀ ɴᴏ sᴇ ᴘᴜᴅᴏ ɴᴇɢᴀʀ ʏ sᴇ sᴇɴᴛᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴏs, ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ ᴄᴏᴍᴏ sᴇ ʟʟᴀᴍᴀʙᴀ ᴀ ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ᴇsᴛᴇ ʟᴇ ʀᴇsᴘᴏɴᴅᴇ ǫᴜᴇ sᴇ ʟʟᴀᴍᴀ ʀᴇɪ ʏ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ sᴇ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴀ ʏ ʟᴇ ᴘʀᴇsᴇɴᴛᴀ ᴀ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴍɪʀɪ ǫᴜɪᴇɴ ʟᴇ ᴏғʀᴇᴄᴇ ᴜɴᴀ ʀᴇʙᴀɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴛᴀʀᴛᴀ ᴅᴇ ғʀᴇsᴀs, ʀᴇɪ ʟᴏ ᴍɪʀᴀ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴀ ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ʟʟᴇᴠᴀʀ ᴜɴᴀ ᴄᴜᴄʜᴀʀᴀᴅᴀ ᴀ sᴜ ʙᴏᴄᴀ ʏ sᴇɴᴛɪʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇsᴛᴇ sᴇ ᴅᴇsᴠᴀɴᴇᴄɪᴀ ᴇɴ sᴜs ᴘᴀᴘɪʟᴀs, sᴜ sᴀʙɪʀ ᴅᴜʟᴄᴇ ᴇʀᴀ sᴜᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀɢʀᴀᴅᴀʙʟᴇ ʟᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴀɢʀᴀᴅᴀᴅᴏ ʏ sᴇ ʟᴏ ᴄᴏᴍɪᴏ ᴛᴏᴅᴏ.

ᴀʟ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀ ʀᴇɪ ʏ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ʜᴀʙʟᴀʀᴏɴ ᴅᴜʀᴀɴᴛᴇ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ sɪɴ ᴅᴀʀᴄᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴇʟ sᴏʟ sᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴏᴄᴜʟᴛᴀɴᴅᴏ, ᴀᴍʙᴏs sᴇ ᴅᴇsᴘɪᴅɪᴇʀᴏɴ ʏ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀ ᴀ ʀᴇɪ sɪ sᴇ ᴠᴏʟᴠᴇʀɪᴀɴ ᴀ ᴠᴇʀ ᴀ ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ᴇsᴛᴇ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴜᴅᴏsᴏ ɴᴏ sᴀʙᴇ ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄɪʀ ʏᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴇʀɪᴀ ᴀʟɢᴏ sᴇɢᴜʀᴏ ᴘᴇʀᴏ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ sɪ, ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ʟᴏ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀ ʏ ʜᴀᴄᴇ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴘʀᴏᴍᴇᴛᴀ ᴄᴏɴ sᴜ ᴅᴇᴅᴏ ᴍᴇɴ̃ɪǫᴜᴇ ʀᴇɪ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴀ ᴀᴍʙᴏs ᴊᴜɴᴛᴀɴ sᴜs ᴅᴇᴅᴏs ǫᴜᴇᴅᴀɴᴅᴏ ᴄᴇʀʀᴀᴅᴀ sᴜ ᴘʀᴏᴍᴇsᴀ.

ʀᴇɪ ʀᴇɢʀᴇsᴀ ᴀ ᴄᴀsᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴀʟ ʟʟᴇɢᴀʀ ʟᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ǫᴜɪᴇɴ ᴄᴏᴍɪᴇɴᴢᴀ ᴀ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʀʟᴇ ᴅᴏɴᴅᴇ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ǫᴜᴇ ʜᴀᴄɪᴀ ʏ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ʟʟᴇɢᴀʙᴀ ᴀ ᴇsᴀ ʜᴏʀᴀ, ʀᴇɪ sᴏʟᴏ ʟᴇ ᴅɪᴊᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ʜᴀʙɪᴀ ǫᴜᴇᴅᴀᴅᴏ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴏ ʏ sᴇ ᴅɪʀɪɢɪᴏ ᴀ sᴜ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴇᴠɪᴛᴀɴᴅᴏ ᴛᴏᴅᴏ ᴄᴏɴᴛᴀᴄᴛᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟ , ᴀʟ ᴇɴᴛʀᴀʀ sᴜᴇʟᴛᴀ ᴜɴ ɢʀᴀɴ sᴜsᴘɪʀᴏ ᴅᴇ ᴀʟɪᴠɪᴏ ᴀʟ ɴᴏ sᴇʀ ᴅᴇsᴄᴜʙɪᴇʀᴛᴏ ᴘᴇʀᴏ ɴᴏ ᴅᴇʙɪᴀ ᴅᴇ ᴄᴏɴғɪᴀʀsᴇ ᴅᴇʟ ᴛᴏᴅᴏ ʏᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴛʀᴀᴛᴀʙᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ʏ sᴇɢᴜʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ɪɴᴠᴇsᴛɪɢᴀʀᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʜᴀᴄɪᴀ.



-ʟᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ sᴇ sɪɢᴜᴇ ᴀᴄᴛᴜᴀʟɪᴢᴀɴᴅᴏ, ᴘᴇʀᴅᴏɴ ᴘᴏʀ ʟᴀ ᴅᴇᴍᴏʀᴀ ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴏᴄᴜᴘᴀᴅᴀ ᴄᴏɴ ᴄᴏsᴀs ᴅᴇ ʟᴀ ᴜɴɪᴠᴇʀsɪᴅᴀᴅ-


El Cuento De Miri-chan (arreglando)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora