ᴀʟ sᴀʟɪʀ ᴅᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ ʀᴇɪ ᴠɪɢɪʟᴀʙᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴏ sɪɢᴜɪᴇʀᴀɴ sɪɴ ᴅᴀʀsᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴅᴇʟ ɢᴜᴀʀᴅɪᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴠɪɢɪʟᴀʙᴀ ᴅᴇsᴅᴇ ʟᴇᴊᴏs, ғᴜᴇ ᴀʟ ʙᴏsǫᴜᴇ ʏ ʜᴀʏ ᴇsᴘᴇʀᴀʀɪᴀ ᴀ ʟᴀ ʟʟᴇɢᴀᴅᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴍɪʀɪ ʏ sᴜ ᴘᴀᴘᴀ́, ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴇsᴘᴇʀᴀʙᴀ ᴘᴇɴsᴀʙᴀ ᴇɴ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇs ᴅɪʀɪᴀ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴏs ᴠɪᴇʀᴀ, ᴀʟ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʀsᴇ ᴛᴀɴ ᴅɪsᴛʀᴀɪᴅᴏ ɴᴏ sᴇ ᴘᴇʀᴄᴀᴛᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘʀᴇsᴇɴᴄɪᴀ ᴅᴇ ᴇsᴛᴏs ǫᴜɪᴇɴᴇs ʟᴏ sᴏʀᴘʀᴇɴᴅɪᴇʀᴏɴ, ʀᴇɪ sᴀʟᴛᴏ ᴅᴇʟ sᴜsᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ sᴏɴʀᴇɪʀʟᴇs ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ʟᴇᴠᴇ.
ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴇsᴛᴏs ᴄᴏɴᴠᴇʀsᴀᴠᴀɴ ʏ ᴄᴏᴍɪᴀɴ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ʜᴀʙɪᴀ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀᴅᴏ ᴇʟ ɢᴜᴀʀᴅɪᴀ ᴀᴘʀᴏᴠᴇᴄʜᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴏᴍᴀʀʟᴇ ᴜɴᴀs ғᴏᴛᴏs ʏ ᴇɴsᴇɴ̃ᴀʀsᴇʟᴀs ᴀ sᴜ ᴊᴇғᴇ, ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ʀᴇɢʀᴇsᴏ ᴘᴀʀᴀ ɪɴғᴏʀᴍᴀʀʟᴇ sᴏʙʀᴇ ʟᴀs ᴀᴄᴛɪᴠɪᴅᴀᴅᴇs ǫᴜᴇ ʀᴇᴀʟɪᴢᴀʙᴀ ᴇʟ ᴍᴇɴᴏʀ ᴅᴇ ʟᴏs sᴜᴡᴀ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ʟᴇ ᴘᴇᴅɪᴀ sᴀʟɪʀ.
ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴛᴀɴᴛᴏ ᴇɴ ᴇʟ ʙᴏsǫᴜᴇ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀɴ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ, ʀᴇɪ ʏ ᴍɪʀɪ ᴅᴇsᴄᴀɴsᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴇsᴘᴜᴇ́s ᴅᴇ ʜᴀʙᴇʀ ᴄᴏᴍɪᴅᴏ, ᴊᴜɢᴀʀᴏɴ ᴀ ʟᴀs ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴀs ᴅᴜʀᴀɴᴛᴇ ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴇʟʟᴏ ᴅɪᴠɪʀᴛɪᴇɴᴅᴏsᴇ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ɢᴜᴀʀᴅᴀʙᴀɴ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ ᴘᴀʀᴀ ɴᴏ sᴇʀ ᴅᴇsᴄᴜʙɪᴇʀᴛᴏs, ᴍɪʀɪ ᴄᴏʀʀᴇʀɪᴀ ᴇɴ ᴄᴜᴀɴᴛᴏ ʟᴀ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀɴ ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴍʙᴏs ᴀᴅᴜʟᴛᴏs ᴠᴀʏᴀɴ ᴛʀᴀs ᴇʟʟᴀ, ʏ ᴀsɪ ᴅɪsғʀᴜᴛᴀʀᴏɴ ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴛᴀʀᴅᴇ ʜᴀsᴛᴀ ᴇʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴄᴀʏᴏ ᴇʟ ᴀᴛᴀʀᴅᴇᴄᴇʀ ʏ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴍɪʀɪ ʜᴀʙʀɪ́ᴀ ᴄᴀɪ́ᴅᴏ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴀ, ᴇʟ ᴀᴍʙɪᴇɴᴛᴇ ᴄᴀ́ʟɪᴅᴏ sᴇ ʀᴏᴍᴘᴇʀɪᴀ ᴇɴ ᴜɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏs ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴍʙᴏs sᴇ ᴘᴏɢᴀɴ ᴅᴇ ᴘɪᴇ ᴀʟ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʀ ᴀʟɢᴜɴᴏ ᴘᴀsᴏs ғɪᴊᴀɴᴅᴏ sᴜ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴘʀᴏᴠᴇɴɪᴀɴ, ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴏ ᴜɴᴀ ʙᴇʟʟᴀ ᴄʜɪᴄᴀ ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ sᴇ ʟᴇs ᴀᴄᴇʀᴄᴀʀɪᴀ sɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏsᴀ.
-ᴜsᴛᴇᴅᴇs sᴏɴ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ʏ ʀᴇɪ, ʟᴇs ᴘᴀʀᴇᴄᴇʀᴀ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴇxᴛʀᴀɴ̃ᴏ ᴇʟ ʜᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ sᴀʙᴇʀʟᴏ, sᴏʟᴏ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴏ ᴅᴇᴄɪʀʟᴇ ᴀʟɢᴜɴᴀs ᴄᴏsᴀs, ɴᴏ ᴛᴏᴍᴀʀᴀ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ- ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴀʀɪ́ᴀ ᴇɴ ᴜɴ ᴛᴏɴᴏ sᴜᴀᴠᴇ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴍɪʀᴀʙᴀ ᴀᴍʙᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ʏ ᴀ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ɴɪɴ̃ᴀ ᴇɴ ʟᴏs ʙʀᴀᴢᴏs ᴅᴇʟ ᴘᴇʟɪɴᴇɢʀᴏ, ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴀɴ ᴄᴏɴғᴜɴᴅɪᴅᴏs ᴀɴᴛᴇ ʟᴀs ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs ᴅᴇ ʟᴀ ᴄʜɪᴄᴀ. ᴀᴍʙᴏs ᴀsᴇɴᴛɪʀɪᴀɴ ᴇɴ ʟᴏ ǫᴜᴇ sᴇ ᴍᴀɴᴛᴇɴɪᴀɴ ᴀʟᴇʀᴛᴀ ᴀ ᴄᴜᴀʟǫᴜɪᴇʀ ᴍᴏᴠɪᴍɪᴇɴᴛᴏ.
-ʀᴇɪ sᴜᴡᴀ, ʟᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ ɪɴғᴏʀᴍᴀʀᴛᴇ ᴇsᴛᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴀᴘᴇɴᴀs ᴇʀᴀs ᴜɴ ɴɪɴ̃ᴏ ᴛᴜ ᴘᴀᴅʀᴇ ᴍᴇ ᴘɪᴅɪᴏ ʜᴇᴄʜɪᴢᴀʀᴛᴇ, ɪʙᴀɴ ᴀ ᴀᴄᴀʙᴀʀ ᴄᴏɴᴍɪɢᴏ sɪ ɴᴏ ʟᴏ ʜᴀᴄɪ́ᴀ ᴀsɪ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴛᴜᴠᴇ ᴏᴛʀᴀ ᴏᴘᴄɪᴏ́ɴ ǫᴜᴇ ʜᴀᴄᴇʀʟᴏ, ʟᴏ ʜᴜʙɪᴇʀᴀ ᴅᴇsᴇᴄʜᴏ ʜᴀᴄᴇ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ sɪɴ ᴇᴍʙᴀʀɢᴏ ᴇsᴛᴇ ᴍɪsᴍᴏ ᴛᴇɴɪᴀ sᴜ ʀᴇɢʟᴀ ɪɴǫᴜᴇʙʀᴀɴᴛᴀʙʟᴇ ʏ ɴᴏ ᴘᴜᴅᴇ ᴅᴇsʜᴀsᴇʀʟᴏ ᴄᴏɴ ᴍɪ ᴍᴀɢɪᴀ, ᴘᴇʀᴏ ᴀᴜɴ ᴀsɪ ʜᴀʏ ᴜɴᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇ ʀᴏᴍᴘᴇʀʟᴏ, ʟᴏ ᴅᴇsᴄᴜʙʀɪʀᴀ́s ᴅᴇsᴘᴜᴇs ʏ ᴅᴇ ᴇsᴛᴏʏ sᴇɢᴜʀᴀ, ᴀʜᴏʀᴀ ᴛᴇɴɢᴏ ǫᴜᴇ ɪʀᴍᴇ - ᴅɪʀɪᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ sᴏɴʀɪsᴀ ᴇɴ sᴜs ʟᴀʙɪᴏs ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴇ ᴅᴇsᴘᴇᴅɪ́ᴀ ᴅᴇ ᴀᴍʙᴏs, sᴇ ǫᴜᴇᴅᴀʀɪᴀɴ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴅᴜᴅᴀ ᴅᴇ ᴄᴜᴀʟ ᴇʀᴀ ᴀǫᴜᴇʟ ʜᴇᴄʜɪᴢᴏ ᴀᴜɴ ᴀsɪ́ ʟᴏ ᴅᴇᴊᴀʀɪ́ᴀɴ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ.
ᴇɴ ʟᴀ ᴏғɪᴄɪɴᴀ ᴅᴇʟ sʀ. sᴜᴡᴀ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴇɴ ɢᴜᴀʀᴅɪᴀ ǫᴜɪᴇɴ sᴏʟᴏ ʟᴇ ᴅɪᴏ ʟᴀs ғᴏᴛᴏs ᴀ ᴇsᴛᴇ, ɴᴏ ʜᴀʙɪᴀ ɴᴀᴅᴀ ǫᴜᴇ ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ ᴇsᴛᴀs ʜᴀʙʟᴀʙᴀɴ ᴘᴏʀ sɪ sᴏʟᴀs, ᴇsᴛᴇ ғʀᴜɴᴄɪᴏ ᴇʟ ᴄᴇɴ̃ᴏ ʏ ғᴜʀɪᴏsᴏ ᴍᴀɴᴅᴏ ᴀ ʙᴜsᴄᴀʀ ᴀ ʀᴇɪ ʏ ǫᴜᴇ sᴇ ʟᴏ ᴛʀᴀɪɢᴀɴ, ʟᴏs 4 ɢᴜᴀʀᴅɪᴀs ᴇʟᴇɢɪᴅᴏs sᴀʟɪᴇʀᴏɴ ᴅᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ ʟᴏ ᴍᴀs ʀᴀ́ᴘɪᴅᴏ ᴘᴏsɪʙʟᴇ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴅɪʀᴇᴄᴄɪᴏ́ɴ ǫᴜᴇ ʟᴇs ᴅɪᴏ ᴇʟ ɪɴғᴏʀᴍᴀɴᴛᴇ.
ʀᴇɪ ʏ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ sᴇ sᴇɴᴛɪᴀɴ ɪɴᴄᴏ́ᴍᴏᴅᴏs ʏ ᴄᴜʀɪᴏsᴏs ᴅᴇsᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴏ ᴀǫᴜᴇʟʟᴀ ᴄʜɪᴄᴀ, ɴɪɴɢᴜɴᴏ sᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴅɪʀɪɢɪᴅᴏ ʟᴀ ᴘᴀʟᴀʙʀᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴇsᴏ, ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ǫᴜɪᴢᴏ ʀᴏᴍᴘᴇʀ ʟᴀ ᴛᴇɴsɪᴏɴ ɢɪʀᴀɴᴅᴏsᴇ ᴀ ᴠᴇʀ ᴀ ᴍɪʀɪ ʟʟᴇᴠᴀɴᴅᴏ sᴜ ᴍᴀɴᴏ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴏs ᴄᴀʙᴇʟʟᴏs ᴄᴀsᴛᴀɴ̃ᴏs ᴅᴇ ʟᴀ ɴɪɴ̃ᴀ ᴅᴀɴᴅᴏʟᴇ ᴜɴ ᴘᴀʀ ᴅᴇ ᴄᴀʀɪᴄɪᴀs, ʀᴇɪ sᴇ ᴘᴏɴᴅʀɪᴀ ᴅᴇ ᴘɪᴇ ᴇɴ ʟᴏ ǫᴜᴇ ʟᴇ ᴀᴠɪsᴀʙᴀ ᴀ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ǫᴜᴇ ɴᴇᴄᴇsɪᴛᴀɴ ɪʀsᴇ ᴅᴇ ᴀʟʟɪ ᴇɴ ᴇsᴇ ɪɴsᴛᴀɴᴛᴇ.
ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ᴀʟɢᴏ ᴄᴏɴғᴜsᴏ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʙᴀ ᴀ ʀᴇɪ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴀʙᴀ, ɴᴏ ʀᴇᴄɪʙɪʀɪ́ᴀ ᴜɴᴀ ʀᴇsᴘᴜᴇsᴛᴀ ᴇɴ sɪ ʏ sᴏʟᴏ ʟᴇ ǫᴜᴇᴅᴏ ʟᴀ ᴏᴘᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ sᴇɢᴜɪʀʟᴏ ᴍᴀ́s ᴀᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴇɴ ᴇʟ ʙᴏsǫᴜᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴄᴜᴇᴠᴀ ᴅᴏɴᴅᴇ ᴇɴᴛʀᴀʀɪ́ᴀɴ ʏ ɢᴜᴀʀᴅᴀʀɪᴀɴ sɪʟᴇɴᴄɪᴏ́ ᴍᴀɴᴛᴇɴɪᴇɴᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ᴍɪʀɪ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴀ ʜᴀsᴛᴀ ᴘᴏᴅᴇʀ ʟʟᴇɢᴀʀ ᴀ ᴜɴ ʟᴜɢᴀʀ ᴍᴀs sᴇɢᴜʀᴏ ʏ ʜᴀʙʟᴀʀ ᴅᴇ ғᴏʀᴍᴀ ᴄʟᴀʀᴀ ᴄᴏɴ ᴋᴀᴢᴜᴋɪ ᴇᴍᴘᴇᴢᴀɴᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀʟᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʀᴀ sᴜ ғᴀᴍɪʟɪᴀ.
ESTÁS LEYENDO
El Cuento De Miri-chan (arreglando)
FanficLa dulce y pequeña miri nos cuenta una historia sobre como hechizaron a rei papá y de como ella y kazuki papá logran romperlo mediante el. tiempo que pasan juntos.