3.Bölüm

19 1 0
                                    

 Yayınlama tarihi:3 Mart 2023

   Tören için Lix ve Hyunjin'in arkadaşları bahçeyi doldurmaya başladıktan sonra danslar edilmeye başlandı. Hyunjin ve Lix deli gibi eğlenirken Woojin'de gerçekten Bi haller vardı. Canı bireylere sıkkın gibiydi.

  Danslar edilirken bi ara adının Minho olduğunu öğrendiğim yakışıklı nın kollarında buldum kendimi ♡.

  Aziz Rahip Christopher Bang tören için geldiğinde herkes olması gereken yerlerdeydi. Nedimeler yani Ben Woojin ve Yakışıklı Minho da yerlerimizi almıştık. Felix ve Hyunjin Rahip Bang'in yanına geçip kutsal sözleri söylediğinde, Rahip Bang bu birlikteliği onaylayıp onaylamadığımızı sordu ve Woojin bir anda

  "HAYIR! BEN ONAYLAMIYORUM! BU BİRLİKTELİK OLAMAZ!!" Diye bağırmasaydı herşey yolunda gitmeye devam edecekti...

  Kahretsin. Neden böyle bir şey yapmıştı?!  Saçma kanunlarımıza göre birisi hayır beyanında bulunursa tören iptal edilirdi ben bunları düşünürken, Minho bir anda elimi tutup koşmaya başladı Hyunjin 'de Felix' in elini tutmuş koşuyordu.

  H:Minho arabayı çalıştır!

Minho elimi daha sıkı tutup önümüzdeki siyah arabaya doğru koştu. Hızına ayak uydurmaya çalışırken onunla birlikte ön tarafa geçtim diğerlerinde arkaya. Arkamızdan birilerinin koştuğunu görüyordum. Kapıları kapatır kapatmaz Minho sın sürat gaza bastı.

  Neler oluyordu burada? Nereye gidiyoruz biz böyle!? AYRICA ACIKTIM BEN!! Kaçırılıyor muydum? Hayır kaçıyordum!!

   Yarım saattir yoldaydık ve kimse sesini çıkarmıyordu. Lix artık mantıklı düşünmeye başlamış olacak ki bir anda patladı

  "NEREYE GİDİYORUZ LAN BİZ!?"

  "Hı? Evet nereye gidiyoruz biz Hyun, hadi Felix'imi kaçırmanı anladım Minho ve benim suçum ne ya?"
   ♡
Jisung

  Diye bağırdım. Minho beni karıştırma der gibi bir bakış attı. Gözleri çok güzeldi... 𓆩♡𓆪

  "Kaçıyoruz..."

  "ONU ANLADIK ZATEN!" Diye bağırdı sinirle soluyan Lix.

(-Felix'imi sinirli düşünemiyorum.. -)

  "Ya Lix, Woojin ortalığı karıştırmsayadı şu an dans ediyor olurduk. Ama arabadayız. Busan'daki tatil için ayırdığımız eve gidiyoruz. Orada birlikte olup, mutlu mutlu döneriz. Bir haftada tatil yapmış oluruz işte:)"

  Hyunjin sakin sakin konuşup Lix 'i sakinleştirmeyi başardığında hepimiz derin bir nefes aldık.

" Immm tören maaf oldu ama şu an sen yanımdasın Hyunjin ve bu çok güzel.. " diyip ona sıkı sıkı sarıldı.

  Onlara bakıp gülümsedim sırada bir anda elimin üstünde hissettiğim sıcaklıkla önüme döndüm.
 

   3.bölüm sonu...

~
  ACABA O SICAKLIK NEE HİÇ DE ANLAMADIK YA HWNDJXBSMDJS

  Nasıldı bölüm, beğendiniz mi?

Neyse bir dahaki bölümde görüşmek üzere. Kendinize dikkat ediin...

Provalara Başlasak Mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin