4.Bölüm...

20 1 0
                                    

Yayınlama tarihi:4 Mart 2023... 2023...
:(

Minho...

Minho gözlerini yoldan ayırmadan elimi tutmuş ve gülümsüyordu.

Tanrım bir insana gülmek bukadar mı yakışır yaa. Eridim şuann. Gülüşünün resmini çekip sonsuza kadar izlemek istiyorum....

NE DİYORUM BEN YAA!?

Elini yavaş yavaş çektiğinde hava alnına gelmiştik.

Lix iki gün sonraya alınan biletlerini iptal edip yerine 1 saate kalkacak olan uçağa 4 bilet almıştı. Fakat yanımızda hiçbir eşya yoktu ve ben yol boyunca kravatımla uğraşmaktan bıkmıştım.

   ~Şu görüntüden nasıl bıkılılabilir gülüşünü yediğim~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Şu görüntüden nasıl bıkılılabilir gülüşünü yediğim~

Hava alanında bulduğum ilk mağazaya girip kendime bir hafta için yeterli olacak rahat kıyafetler almış ve takım elbisemden kurtulmuştum - çöpte gayet iyi görünüyordu.- Diğerlerinin de aynısını yaptığını düşünüyordum.

Mağazadan çıktığımda onları kahvelerini de almış beni beklemen buldum.

Ben beklemem beklenirim koçumm HENDKDBSMD.

Neyse yanlarına gittiğimde Hyunjin ve Lix el ele tutuşmuş bir şeyler konuşuyorlardı. Minho bana doğru yürüdü tam bir şey diyecektim ki

"Nasıl bukadar etkileyici görünebiliyorsun?" dedi.

İltifat mı etmişti bana? Evett iltifat etmişti. Ağzını yüzünü yerim senin ya bide etkileyici diyor sensin etkileyici yaa şapşik...

Lix ve Hyun'um anlamadıkları belli olan bir ifadeyle şaşkın şaşkın bize bakıyorlardı. Bende

"AA şey t-teşekkür ederim," bu çocuk ayarlarımı bozdu yemin ederim konuşmayı unuttum resmen." Sende iyi görünüyorsun:)" dedim.

"Sadece 'iyi' mi?" diye sorduğunda alınmış gibiydi??

"F-fazla 'iyi'" diyip gülümsedim ne oluyordu bana!? Vee oda güldü... Tanrım gülüşüüü... Ahh evet sanırım benimde prensim belli oldu. Kalbime hoşgeldin Minho...𓆩♡𓆪

Uçakta ben Minho'yla birlikte Hyunlix ikilisinin arkasında oturuyorduk. Cam tarafında olan Minho uyukluyordu.

Neden bu kadar tatlıydı. Ahhş yicem bu çocuğu-

JİSUNG KENDİNE GEL! :)

Yediğim yemeği bırakıp onu izlemeye devam ettiğim sırada başı -bilerek yaptığını düşünüyorum- omzuma düştü. Bende başımı onunkini üstüne koyup uyuyormuş gibi yaptım...

4.Bölğm sonu...

~
Jisungumun kalbine girmek mi ooo. Tadını çıkar Minho.

Bölüm nasıldı, beğendiniz mi?

Bir dahaki bölümde görüşmek üzereeeeeeee.

Kendinize dikkat edin.

Eğer bölümü beğendiyseniz düşüncenizi yorumla belirtmeyi ve bölümü oylamayı unutmayıııııın.

Provalara Başlasak Mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin