Sonunda bir şekilde bölüm atabildim mutluyum ...
Yayınlama tarihi: 9 Mart 2023.
Lix kanepede oturmuş telefonuyla ilgileniyordu.
Kucağına oturup ona sarıldım. Yeni duş almış olmamalıydı. Kokusu okadar güzeldi ki başımı döndürmüştü.
Kolları hiç beklemeden belimi sarmıştı. Ellerim ıslak saçları arasında gezerken kendimi tutamazdım.
Parmaklarıyla belime şekiller çizerken onu öpmek için eğildim. Kokusu tam nefesimi keserken içeri bir anda gerizekalı nın biri girdi!
Tanrım bu Minho neden her yerden çıkıyordu!!?
Yerimden hiç kıpırdamadım.
"Ne yapıyorsunuz lan? Neyse bana ne. Ne yapıyorsanız onu yapmaya devam edin"
Diye sırıtarak bütün patavatsızlığıyla dışarı çıkmak yerine, içeri girip yanımıza oturdu ve televizyonda rastgele bir spor kanalı açtı.
Minho bu spor programlarından nefret eder. Bilerek yapıyordu gıcık!
Oturduğum kucaktan kalkıp, bacağına tekme attım ve mutfağa geçtim.
Bir bardak suyla geri döndüm.
Lix, Jisung ve GıcıkLino ayakta bir şeyler. Yanlarına geldiğimde her yer bir anda karardı ve bir çığlık sesi duydum.
Ben Lix'in elini tutarken, akıllı sevgilim telefonunun fenerini açmıştı ki gördüğüm manzarayla büyük bir kahkaha patlattım.
Jisung, Minho'nun kucağına çıkmış ona satılıyordu. Çığlığıda o atmıştı öyleyse.
Minho halinden çok memnunmuş gibi sırıtırken. Jisung gerçekten korkmuş görünüyordu. Artı bizim kahkahalarımıza utanmıştı da.
Lino'nun kucağından indiğinde
"NE GÜLÜYORSUNUZ LAN! KORKMUŞ OLAMAZ MIYIM?!" Diye bağırıp koşarak - kaçarak- odasına gitti.
(Jisung'dan:)
"Sakin ol Jisung, sakin ol, SAKİN OL!"
Diye diye karanlıkta odama doğru ilerliyorum.Az önce Minho'nun kucağındaki halimi düşünerek, daha ne kadar rezil olabilirim diye diye odama girdim.
Hemen telefonumun ışığını açıp bu karanlıktan kurtulmak istiyordum. Takii telefonumun aşağıda olduğunu ve utancımdan bir süre odamdan çıkmamam gerektiğini hatırlayana kadar. KAHRETSİN! KARANLIKTA KALMIŞTIM!!
Odamda oraya buraya gidip gelirken
"Lanet telefon!" Diye bağırıyordum.
Ben odanın içinde volta atmaya devam ederken kapıdan bir gıcırtısı geldi.
Hızlı hızlı nefes alıp verirken korkuyla kapıya bakıyordum. Neden bukadar çok korkuyordum?!
Ahh bu elektrikler varya gelsinler ben onlara ne yapacağımı bilmiyorum...
Kendi kendime korkuyla söylenirken fısıltıyla karışık O'nun sesini duydum...
Bölüm sonuuuu
~
3 gündür Bi bölümü biteremedim valla üşengeçlik budur WHUFBJHDBKYDVBölüm hakkındaki düşünceler???
O?
Jisung?Ahh şu elektrikler bakalım daha nelere yol açıcaklar HSBSKSIANSMK
Sonraki bölümde artık...
İsterseniz beğenip takip edebilirsiniz görüşmek üzereee.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Provalara Başlasak Mı?
Fanfiction"Artık farklı" "Farklı olan ne?" "Artık büyüdüm ve sen hâlâ çok tatlısın..." Minho 'dan tavlama sanatı öğreniyoruz HSNXJSBDDJSNSK MinSung yaa<3 <3<3 Hyunlix <3 <3 Sürekli aç olan bendenizin yayınladığı ilk hikayesiii... :) Takip etmeniz dil...