6.kapitola

92 3 2
                                    


Když jsem se probudila cítila jsem divné teplo které bylo pod mim tělem hlavu jsem ještě víc zavrtala do tepla, až teď mi došlo že to teplo je osoba. Pomalu jsem otevřela oči a uviděla jsem ty krásné modré oči které se na mě dívají zpátky, on byl bez trička? vyjekla jsem v hlavě a projela jeho vypracované tělo pohledem zastavila jsem se u jeho břišáků na které jsem si chtěla tak moc sáhnout, já byla jen v jen v kalhotkách a jeho triku? ten debil mě převlík? okamžitě jsem vystřelila z postele a podívala se na sebe do zrcadla jo bylo to jeho triko. Otočila jsem se na něj a on se na mě nechápavě díval ,,Ty jsi mě převlík?!" vyjela jsem na něj ,,Nic jsem neviděl přísahám, nandal jsem ti to tričko a až pak ti sundal podprsenku." Jakub zvedl ruce v obrané gesto. Nechtělo se mi mu věřit ale věděla jsem že on by to nikdy neudělal nebyl jako Martin. Jakub také vylezl z postele a stoupl si před mě možná by jsme se i políbili kdyby do pokoje nevtrhla Ski a nezařvala ,,Já se ti fakt omlouvám nechtěla jsem aby ses na mě našt-." zarazila se když si všimla Jakuba sjela si mě pohledem a pak i Jakuba ,,Vy jste spolu spali?" vykřikla to se za ní objevila i Gin ,,NE! teda ne jen tu Jakub zůstal přes noc." řekla jsem klidně i když jsem musela vypadat jak rajče ,,Nechci rušit ale už máte být 13 minut na tréninku." promluvila do ticha Gin ,,Děláš si prdel ne?" vyjekla jsem a ztrhla z sebe triko úplně jsem zapomněla že pod ním nic nemám když mi to došlo tak jsem se podívala na Jakuba který se otočil zády jak milé. Oblékla jsem se a pak po Kubovi hodila jeho tričko v kterém jsem spala a sletěla jsem schody vysrala jsem se na snídani a obula si boty Jakub byl hned za mnou i se Ski vyletěl z našeho bytu se slovy že musí domů pro výstroj a já se Ski jsme letěli rychlostí světla za ním Jakub nás v průběhu doběhl.

-

S Jakubem jsme vjeli na led a začali se trenérovi omlouvat ,,Okay, okay but when you two sleep together again, please be on time okay?" řekl nám trenér Jakub řekl pouhé ,,Okay." a já se jen červenala, bylo mi to hrozně trapné a taky divné že si všichni mysleli že jsme spolu spali, zároveň to bylo i trochu vtipné.

-

Šla jsem do šatny se po tréninku převléct a ještě něco vyřešit s Benem ohledně různých povinností. Převlékla jsem se a vyšla ven směrem Benova kancelář přišla jsem ke dveřím na kterých stálo 'Ben Hope' slušně jsem zaklepala a čekala na odpověď, když se ozval tak jsem vešla dovnitř. Seděl za stolem a něco psal na počítači, zvedl svůj pohled ke mně a ukázal na židli abych si sedla

-

Když jsem konečně vypadla z té kanceláře tak jsem šla ven kde mě zastavil Jakub a doprovodil mě až domů. Doma jsem se svalila na gauč u televize a snažila se vstřebat to ráno objednala jsem si KFC a pustila si Young royals. Když zazvonil zvonek tak jsem šla otevřít zaplatila svoje jídlo a sedla si zpátky k televizi. Zhlédla jsem jen 3 episody a pak šla spát. Ale než jsem stihla zalehnout rozsvítil se mi telefon s oznámení z instagramu

jakubvrana vás začal sledovat

Pousmála jsem se, sice jsem ho už sledovala ale nevadí začali mi přicházet další oznámení například

andreburakovsky vás začal sledovat
capitals vás začali sledovat
michalkempny vás začal sledovat

A podobně začali mě sledovat všichni hráči Capitals a taky Ben a taky mi napsal.

Ben.Hope.
you free tomorrow
after practice?

if i were?

you can go out with me?
to a restaurant.

uh like a date?

yeah a date.

i have plans for tomorrow, sorry.

with Vrana right?

kind of its like a group thing.

Oh? can i come as well?

yeah sure.

okay goodnight💕

night.

Tyvole řekla jsem si v duchu a flákla do polštáře

jakubvrana

Kubo zítra musíme
naplánovat nějakou
oslavu, pozvala jsem Bena.

Cože? na jakou oslavu

No právě musíme nějakou
vymyslet, já totiž vůbec nevim.

Hele vyřešíme to zítra na tréninku
už je skoro půlnoc.

já vim Jakube nejsem blbá.

Však já vim dobrou<3

Dobrou Kubo<3

Nastavila jsem si budíka a dala si telefon na nabíječku. To bude ještě zajímavý řekla jsem si v hlavě a přikryla se peřinou. Snažila jsem se usnout ale vůbec to nešlo pořád se mi v hlavě odehrávala ta zpráva od Jakuba kde bylo srdíčko. Pro něj to nic neznamenalo ale pro mě to bylo všechno. Zítra to Ski všechno řeknu při snídani nebo na stadionu ale prostě jí to řeknu. Už jsem měla zavřený oči ani nevím jak dlouho a tak jsem se podívala na telefon který mi ukazoval 2:34 ráno. Usla jsem až kolem třetí ráno.

836 slov.

Ahoj lidicky byl lyzak a nebyl cas psat takze se teste ze zitra dalsi kapitolka mozna jeste dneska🤷🏽‍♀️

-lexi

nejlepší s nejlepšími ~Jakub VránaKde žijí příběhy. Začni objevovat