7.kapitola

89 6 0
                                    


Zazvonil mi budík, vůbec se mi nechtělo vstávat jelikož jsem naspala jenom 3 hodiny, ale práce nepočká. Takže jsem se po 5 minutách vyhrabala z postele a převlékla se do tepláků a Jakubovi mikiny vzala jsem si i čisté termo prádlo a šla dolu kde jsem ho hodila do tašky a udělala si vajíčka která jsem snědla. Z koupelny jsem vylezla až když jsem měla aspoň trochu vyžehlené vlasy, řasenku a vyčištěné zuby. Dole už Ski jedla svoji snídani ,,Vypadáš trochu mrtvě." snažila se mi zlepšit náladu Gin ale moc se jí to nedařilo ,,Taky se tak cítím." odpověděla jsem chladně a zavázala si tkaničky Ski s Gin si prohodily pohledy ale toho jsem si já nevšimla. Hodila jsem na sebe svoji bundu a tašku přes rameno. Venku byla celkem zima, co si to nalhávám celkem hodně. Oklepala jsem se a šla směr stadion. Před stadionem jsem se potkala s Andrem byli z nás dobří kamarádi jelikož to byl nejlepší kamarád Jakuba (vim ze Andre není Čech ale já nehodlám tohle psát v angličtině takže proste bude Andre Čech) ,,Chodíš jak mrtvola, co je s tebou?" zeptal se starostlivě Andre ,,Nic jen jsem se vůbec nevyspala." odpověděla jsem jak nejstručněji to šlo ,,Proč? přemýšlela jsi o něčem." zeptal se opatrně ,,Jo o hodně věcech." řekla jsem mu nazpátek ,,Chceš si o tom pro-" snažil se ale já ho přerušila ,,Ne nechci." je mi líto že jsem ho nenechala dokončit jeho větu ale momentálně jsem neměla na nic náladu.

-

Když skončil trénink a já slezla z ledu došlo mi že ani ten zkurvenej hokej mi nezvednul náladu ,,Copak je Lexi?" zeptal se hlas za mnou, poznala jsem ten hlas když promluvil i díky té přezdívce, rychle jsem se otočila a skočila mu do náruče, bylo to jediné co jsem potřebovala sice smrděl ale to mi bylo šumák, potřebovala jsem ho teď a tady, věděla jsem že je to chyba pouštím si ho až moc k tělu, ale co teď jsem byla šťastná, s ním jsem byla šťastná.

-

Se Ski jsme si sedli na gauč plánovali Gin 'oslavu narozenin' protože jsem pozvala toho zkurvenýho Bena přijde přesně za 2 hodiny a já se Ski jsme teprve začali s výzdobou. Nakonec přišel Andre který koupil brambůrky a nějaký pití a pizzu. Se Ski jsem momentálně věšela nějaký papír s nápisem 'Happy birthday Gin' bylo to no, bylo to nějaký. Nakonec přišel Jakub který na stůl položil moje nejoblíbenější jídlo, teda spis můj oblíbený fast food, bylo to KFC. Tašku z KFC položil na stůl a přišoupl ke mně ,,Vím že jsi včera říkala že máš ráda KFC tak jsem ti ho koupil." řekl nervózně ale usmíval se jak sluníčko a já se usmívala zpátky snad ještě víc. Šla jsem se nahoru převléct do černých uplých šatů a dala si linky a rtěnku, vypadal jsem fakt pěkně. Sešla jsem schody kde byla Ski v džínách a tílku a Gin v nějakých hodně barevných šatech s korunkou na hlavě. První kdo se na mě podíval byla Ski a hned po té Jakub. Sedla jsem si zpátky na gauč a rozbalila si svůj twister, s plnou pusou jsem řekla ,,Já to miluju." nejspíš mi nebylo rozumět ale Jakub se uchechtl tak jsem se na něj usmála a kousla si zase svého twistru. Když přišel Ben a všechno šlo do kopru. Pořád mě očumoval a Jakub na něj házel ty jeho pohledy. Rozhodli jsme se jít ven, přesněji do parku. To jsem ale nevěděla jaká to byla chyba.

-

Byli tam novináři a fotili nás v tu chvíli jsme to nevěděli protože byli schovaní v keřích. Seděla jsem s Jakubem na lavičce mezitím co nám Ben kupoval pití Gin, Ski a Andre lítali po parku asi hráli na babu ,,Je jim skoro 22 a pořád si hrajou na babu." usmála jsem se ,,Bacha Andremu je 23." řekl mi ,,Nene, vypadá na míň." odpověděla jsem mu ,,A já, na kolik vypadam?" zeptal se ,,Hm řekla bych 31." usmála jsem se ,,Ty mě urážíš." dal si ublíženě ruku k srdci ,,Typla bych ti asi 22." řekl jsem ,,Blízko je mi 23." odpověděl mi, nad tím jsem se zasmála ale já jeho věk věděla pamatuju si jeho den měsíc i rok narození, ve 13 jsem byla hodně posedlá, pak mě to ale přešlo jen né tak docela. Ani nevím jak se to stalo ale s Jakubem jsem se přibližovali až se naše rty dotkli. Všechen hluk okolo nás jakoby utichl jediné co jsem mohla vnímat bylo to jak něžně mě líbal, odlepili jsme se až když jsme uslyšeli blesk foťáku. Oba dva jsme se otočili za zvukem a uviděli ty zkurvený paparazzi a je to v prdeli řekla jsem si v hlavě když jsem s Jakub stáli a dívali se tomu novináři do obličeje, jen se otočil a utekl. Hádejte co já udělala to stejný a letěla jsem rychlostí světla domů Jakub na mě křičel ale já jen běžela až domů kde jsem i v šatech spadla do postele a rozbrečela se. Kdybych to jen tak věděla nikdy bych ho nepolíbila, kdybych to věděla.

844 slov.

Jak slíbeno trochu díl než jsem myslela ale je to tu takže snad se líbi. Je tu trochu zvrat protože v každé knížce nějaký musí být ne?
Hlas nebo názor bych moc ráda od vás měla.

-lex

nejlepší s nejlepšími ~Jakub VránaKde žijí příběhy. Začni objevovat