Zbývalo posledních pár sekund už jsem ani neměla co pískat, moje poslední písknutí bylo když skončila poslední třetina a kluci se šli radovat z výhry já jenom stála na ledě a s úsměvem je sledovala. Dojela jsem k mantinelu kde stála Ski s Gin a povídali si ,,Nebojjjj mám fotky tvého Jakuba." řekla Ski a já nad tím protočila oči ,,Žádný můj Jakub neexistuje." řekla jsem ji drze zpátky Ski se uchechtla a šla nejspíš projíždět fotky které nafotila, když jsem se otočila tak přede mnou stál no hádejte Jakub a usmíval se od ucha k uchu možná to bylo tím že dal dva góly nebo tou výhrou ale jediné co mě na něm momentálně zajímalo byly ty krásné modré oči které zářily štěstím ,,Proč se tak umíváš?" věděla jsem že je to blbá otázka ale zajímalo mě to ani mi to nedošlo a už jsem se usmívala taky ten jeho úsměv je nakažlivý ,,Je tu hodně věcí proč se usmívám." řekl Kuba a zahýbal obočím ,,Ty jsi ale debil." řekla jsem i když jsem se usmívala jako sluníčko ,,Já vim Lexi ani mi to nemusíš říkat." Kuba se culil v průběhu mluvení ,,Lexi? tak mi ještě nikdo neřekl všichni mi říkaj Lex." řekla jsem trochu zmateně že mi vymyslel přezdívku ,,No tak já ti od teď budu říkat Lexi, hele musim jit na pohovor." řekl Kuba a už se otáčel aby odešel ale já ho zastavila ,,A co ta mik-." přerušil mě v půlce věty ,,Klidně si ji nech." pousmál se na mě a odbruslil pryč naposled jsem ho viděla když odcházel z ledu k nějaké moderátorce. Po chvíli jsem taky slezla a šla se převléct abych mohla za Ski a domů- pohovor -
,,Hello people, today we will have an interview with Jakub Vrana." řekla moderátorka Kuba jen zamával do kamery ,,Okay, so we have some questions for you." řekla opět moderátorka Kuba jen přikývl bylo mu horko ale nemohl s tím nic dělat. ,,The first question is, how would you rate yourself today?" zeptala se ho ,,Well, i think i played better then the last few games." odpoveděl stručně Jakub ,,Okay second question, do you consider yourself as one of the best players in Capitals?" zeptala se ,,This is easy to answer, i dont there are better players then i am i think i'm like in the middle i would say." odpoveděl Jakub ,,Okay the last question, do you have a relationship with the new referee?" zeptala se sebevědomě moderátorka ,,No i don't we are kind of good friends tho, you will probably see us together a lot." řekl Jakub do kamery budeme dělat že jsem celý ten rozhovor neposlouchala myslela jsem si že už vyply kameru tak jsem šla ale ta kráva moderátorka mě zastavila byla až moc nehezky namalovaná ,,Oh Alex Stephens, what would you say about your relationship with Jakub Vrana?" zeptala se ta kunda si fakt nedá pokoj chtěla jsem ji do ksichtu říct že s hnusnýma nánama jako je ona se nebavim ale jako milá holka jsem odpověděla ,,We are not in a relationship and even if we were we wouldn't tell it to the whole world." na konci jsem chtěla dotat ty náno pitomá a zmohla jsem se na to abych to neudělala ,,Isn't that Jakub's hoodie?" tyvole a je to v háji, oba dva jsme mlčeli dokud Jakub nepromluvil ,,In fact it is my hoodie but i had to give it to her so she will have some kind of Capitals clothing." Jakub to zachránil nejlíp jak mohl ,,Okay, so people this was the interview with Jakub Vrana."
-
S Gin a Ski už jsme šli domů aspoň mě Kuba viděl v tom hezkým oblečení. Šli jsme v tichu a pomalu to by nás ale nemohl někdo zastavit že pane Havran ,,Hele uhm- ohledně tý mikiny, když se tě budou ptát jestli je to pravda tak řekni že ano že na tebe nebyla velikost, chápeme se?" řekl Jakub ,,Jasně chápeme se Kubo- Jakube." řekla jsem a studem jsem se zčervenala Kuba se jen usmál rozloučil se a odešel ,,Ty vole ty jsi v tom až po uši víš to." řekla mi Ginia ,,Jasně že to vim Virgine." udělala jsem si zní srandu jako vždycky ,,Ne ale vážně vypadáš víc zamilovaně než když si potkala Martina." řekla úplně upřímně Ski ,,Já vim holky taky se s ním cítím líp než s Martinem navíc víte že na mě kašlal." řekla jsem ,,Víš až si s Gin adoptujem dítě potřebujeme někoho na hlídání no a my nechceme abys to dítě hlídala sama takže do budoucna jsme s Gin pro Jakuba." řekla mi Ski ,,Mimochodem vypadá to že po tobě jede Ovečkin." řekla Gin ,,Ale já i Jules jsme samozřejmě tým Jakub." řekla ještě víc sebevědomě Gin, každý by chtěl mít sebevědomí jako Gintonic ona je prostě skvělá. Když jsme došli domů udělali jsme si malou večeři a zapluli do pokojů spát.
818 slov
Tahle knížka je vlastně celá napsaná pro moji nejlepší kamarádku hlavní postava jsem já a moje nejlepší kamarádka pokud to někomu ještě nedošlo
-justlex
ČTEŠ
nejlepší s nejlepšími ~Jakub Vrána
FanfictionTěšila jsem se do Washingtonu až budu pískat zápasy, byla jsem připravená na lidi který na mě budou nadávat že pískám špatně byla jsem připravená na novináře, ale na co jsem nebyla připravená byl jeden kluk s číslem 13.