Barış'ın kazası Aycan'ın doğum gününe yakın bir tarihte olmuştur. Yani 16 aralıkta olmuştur. Kalbime tutsak hikayemde belirttiğim gibi Aycan'ın doğum gününü yazdıktan sonra 2023'e geçicem. Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar...❤️❤️❤️❤️
Aycan'dan
Uzun bir bekleyişten sonra nihayet sevdiğim adam ameliyattan çıkmıştı. Doktor, onu görebilirsiniz dediğinde Arzu teyzeler içeri girmişti. Ben girmemiştim. Çünkü Adem, ona bir sürpriz yapalım demişti. Bende kabul etmiştim. İçeriye Adem'in öksürük sesini duyunca giricektim.Barış oda
Barış'tan
Gözlerimi açtığımda etrafa baktım. Annem konuşmaya başladı:İyi misin oğlum?
Barış:İyiyim anne. Sadece biraz başım ağrıyor.
Bunu söyleyip yataktan doğrulurken Adem ve Yusuf bana doğrulmam için yardım ettikten sonra Yağmur yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurarak konuşmaya başladı:Çok korktum sana bişey olucak diye abiBarış:Ben, seni bırakmam abicim.
Bunu söylememle Yusuf'lara baktığımda bişeyler saklıyor gibiydiler. Konuşmaya başladım:Noldu beyler? Sanki bişey saklıyor gibisiniz?
Adem:Yok ya, ne saklıycaz? Sadece sana bişey olcak diye korktuk.Yazardan
Barış:Ado, ben bu "yok ya"yı biliyorum. Ne saklıyorsunuz çabuk söyleyin?
Yusuf:Ya bişey yok oğlum.
Barış:Tamm neyse. Kızlar, Aycan aradı mı sizi?
Asena:Hayır aramadı.
Barış:Durduramadım onu.
Berkan:Senin bir suçun yok oğlum. Aycan'ı, Gürkan amca götürdü.Barış:Şuan burda olmasaydım onu durdururdum. O yanımda olurdu.
Barış bunu söyledikten sonra Aycan kapı arkasından gülümsediğinde Adem konuşmaya başlar:E tabi uçağa durdurucam diye gaza bastın sonuç bu.
Yusuf:Ölüyordun oğlum nerdeyse.Flashback
Aycan::Ich werde hier auf dich warten. Wenn du aufwachst, wirst du mich neben dir sehen, mein blau. Ich liebe dich so sehr, liebling (Burda seni bekliyor olucam. Uyandığında beni yanında görüceksin mavişim. Seni çok seviyorum sevgilim)
FlashsonBerkan:İyi misin kardeşim?
Barış:İ.. İyiyim.
Nisa:Emin misin Baro? Ters bişey mi var? Kesin başına bişey oldu. Ben hemen doktoru çağırıcam.
Nisa bunu söyledikten sonra tam gidicekken Barış konuşmaya başlar:Nisa durur musun?
Nisa:Ama..Barış:Dur dedim. Bişeyim yok. Ters giden bişey yok, başıma bişey olmadı. Sadece dikişli onun dışında bişey yok. Okey?
Nisa:Okey
Dilşah:Sen birini mi bekliyorsun Barış?
Barış:Yani. Ama çoktan gitti. Ama sanki daha 3 4 saat önce burdaydı. Yoğun bakımdayken elimi tuttu konuştu. Ben ona bişeyler söyledim ne söyledim hatırlamıyorum. Ama yanımdaydı.
Sonra bana almanca bişeyler söyledi.Aycan'dan
Lale:Hayal görmüşsündür belki.
Barış:Bilmiyorum olabilir.
Sonunda Adem'den beklediğim öksürük geldiğinde ben kapıdan başımı çıkartıp konuşmaya başladım:Belkide duyduğun şeyler hayal değildi.
Bunu söylememle Barış, bana bakarken konuşmaya başladı:Biri beni cimciklesinAycan:Cimciklemenize gerek yok. Ben hallederim.
Dedim ve içeri girdim. Sonrada Barış'ın yanına gelip yanağına öpücük kondurduktan sonra Arzu teyze konuşmaya başladı:Biz sizi yalnız bırakalım. Siz konuşun.
Arzu teyze bunu söyledikten sonra hepsi çıkmıştı.Bende hemen sevdiğim adamın sağ tarafına oturduğumda konuşmaya başladı:Gitmemişsin
Aycan:Evet gitmedim. Haber düzeldiği için gitmedim.
Barış:Gördün mü haberi?
Aycan:Evet gördüm. Tonton bir amca saolsun.
Bunu söylememle Barış güldü. Bende ona gülümseyip baktığımda o konuşmaya başladı:Bende gördüm. Zaten o yüzden motoru çok hızlı kullandım. Sana yetişebilmek için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever:İlk Aşk (ARA VERİLDİ)
Nezařaditelnéİzmir'de tanıştılar. Ama kader onları bir şekilde ayırdı... Kader onları yeniden bir araya getiricekti. Aynı okul ve İstanbul'da tekrardan karşılaşıcaklardı... Peki ya birbirlerini nasıl tanıycaklar? BAZEN İLK GÖRÜŞTE BİLİRSİN, O İNSAN SENİN KADERİN...