🇹🇷🇷🇺

1.7K 63 238
                                    


-Bak Türkiye eğer laflarına dikkat etmezsen savaş kaçınılmaz olacaktır!

Rusya, Türkiye'nin Rus halkını geri göndermesi sebebiyle ona sert bir uyarıda bulunmuştu. Ukrayna'ya olan bütün öfkesini kızıl ülkenin üzerine kusmamak için zor duruyor, diğer ülkelerin yaptırımları olsun birçok şey kolayca sinirlenmesine neden oluyordu. Ama bunlar onun için sorun değildi. Hedefine ulaşmadan durmayacaktı. Bu süreçte para kazanmanın yolunu bulabilmek içinde başka ülkelere ihracat etmeliydi. Avrupa'ya doğalgazı kestiği için başka ülkelerle daha sıkı anlaşmalar yapıyordu. O ülkelerden biride ne kadar istemesede Türkiye'idi.

-Ne diyon a*k?! Diye atarlandı kızıl ülke.

Tanrı aşkına beterin beteri vardır boşuna demiyorlar diye düşündüm. Elimde olsa hiç uğraşmazdım bununla. Nato ülkesi olduğu için onunla iyi geçiniyormuş gibi yapıyordum. Müttefik savaşı gibi bir problem olursa diye onu aradan çıkartmalıydım. Stratejik konumu yüzünden başıma bela olabilecek bir ülkeydi. Derin nefes alıp sakinliğimi korumaya çalıştım.

-Ne demek istediğimi gayet iyi biliyorsun Türk.

-Merak etme yaptırım uygulamayacağım Rusya.

-İyi edersin.

Diye karşılık vermişti Rusya. Görüşme saatinin bitimine çok az kalmıştı. Bu günlük yeteri kadar asi kişiliğe katlanmıştı.

-Bak sen şu sıralar kurbanlık dana gibisin. Nereye dalacağına bi karar ver. Yoksa boynuna bıçağı geçirecekler.

Diyerek alay etmişti Türkiye. Bu Rusya için bardağı taşıran son damlaydı.
Rusya hızlı ve sert adımlarla Türkiye'nin üzerine doğru yürüyüp kızılın iki yakasındanda tuttu. Onun ukalaca ve küçümserce konuşma şekline sinir oluyordu.

-Beni iyi dinle sürtük. Eğer ki halkının güvenliğine önem veriyorsan şu an benden özür dilersin.

Ses tonu tehditkar bir şekilde çıkmıştı. Ona rağmen kızıl ülke okyanus mavisi gözleriyle, yakut gözlü ülkeye bakıp sırıtıyordu. Bu Rusya'nın dahada çıldırmasına sebep oluyordu.

-S*ktir lan! Asıl sen kendi can güvenliğine önem veriyorsan benim halkıma bulaşma. Bazıları denedide başarılı olamadı.

Diyerek Rusya'nın uşankasının iplerinden tutup yakut gözlü ülkenin kafasını kendi hizasına çekti.

-ÇEK ELLERİNİ!

Rusya hiddetlenip Türkiye'yi geri attmıştı. Yaptıkları görüşmenin başından sonuna kadar dayanmıştı. Bunu seven ülkeler neden seviyor diye düşündü Rusya. Ben 1 saat bile katlanamıyorum.

-Heaa nooldu. Öyle yakadan tutmak hoşmuymuş? S*kik

Rusya, kızılın son dediği şeyi anlamasada küfür ettifi yüz ifadesinden belliydi. Yakut gözlü ülke kaşlarını çatıp konuşmaya devam etti.

-Bidahaki Çarşamba görüşmek üzere Türkiye Cumhuriyeti.

-Noldu bi anda sakinleştin sen. Neyse görüşürüz.

Diyerek odadan ayrılmıştı kızıl ülke.
Türkiye odadan çıktığı gibi Rusya derin bir nefes verdi ardından kapıyı kitleyip kendini ofisteki koltuğa attı. Türkiye ile 1 saat bile konuşmak başını ağrıtıyordu. Sözde arkadaşlık oyununu oynamak onun için her gün dahada zorlaşıyordu. Türkiye'nin güçlenmesi onun için tehditti. Ayrıca Türkiye'nin ürettiği sihalar gemilerini yok etmişti. Yakut gözlü ülke buna aşırı öfkelenmişt. Keşke Yunanistan sınır komşum olsa diye düşündü. En azından din konusunda anlaşabiliyorlardı. Lanet Türk ile ortak bir noktası bile yoktu.

Ch //One-shot// Ruskey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin