1. Bölüm

75 5 0
                                    

Başlangıç tarihi: 04/03/2023
Günlerden cuma günü

Hastane de bir doktorun odasında oturmuş tanımadığım aile ve kendi ailem sandıklarım'la beraber 16 yılımın yalan olduğu gerçeğini öğrenecektim.

Hayatım birden tepe taklak olmuştu.
Her şey Perşembe akşamı hastaneden babam sandığım kişiyi arayıp 16 yıl önce yapılan bir hatanın farkına vardıklarını ve bu durumda bebeklerin karışmış olma ihtimali varmış. Bu yüzden DNA testi için hastaneye gelmemizi söylemişlerdi.

Ondan sonra ne mi oldu?
Tam bir felaket öz babam sandığım adamın sonunda senden kurtuluyoruz diye sevinmesi sonra benim yaşadığım krizler bağırma'lar hakaretler havada uçuştu resmen.

Bu zamana kadar beni koruyan kimse olmamıştı yanımda. Varlıklı bir aileydik
ama asla sevgi yoktu. Babamın saçımı okşadığını bana sevgiyle baktığını, annemden güzel bir söz duyduğumu hatırlamıyorum.

Kendimi bildim bileli sürekli hakaret şiddet psikolojik baskı bunlar vardı.
Sevgi yoktu.

Her şeyden habersiz bir umut arıyordum bir kaçış yolu, galiba o kaçış yolunu bulmuştum. Gerçek ailem bana sevgi verebilecek miydi?

Gözlerim gerçek olduğunu söyledikleri aileye takıldı.

Oldukça heybetli ve uzun boylu esmer bir adam vardı. Saçları hafif beyazlamış alnında yılların vermiş olduğu kırışıklıklar vardı. Koyu kahve gözleri ile oldukça iyi duruyordu.

Yanında eşi olduğunu düşündüğüm bakımlı ve zarif görünümü olan beyaz tenli siyah saçları olan yeşil gözlü bir kadın vardı. Yaşı olduğu belliydi ama çok güzeldi buna rağmen.

Yanlarında benden küçük duran bir erkek çocuğu vardı. Çok masum duruyordu.

Bir an benzediğimizi anladım.

1.68 boyunda bir kızdım. Beyaz tenli biriydim tenim çok hassas bir yapıya sahipti. En ufak şeyde kızarır ve morarır'dı.
Kadınla benzediğimizi anladım. Gözlerim ve saçlarım onun gibiydi.

Düşüncelerim de boğulurken kapı açıldı sonunda gelmişti doktor.

Doktor: Evet biraz beklettim sizi lütfen kusura bakmayın.

Öz sandığım adam Yılmaz doktora cevap vermek için konuştu.

Yılmaz: Doktor fazla uzatma sonuçları söyle biran önce

"Bir kere daha bu adamdan nefret ettim. Hiç sevmemiş beni hiç..."

Doktor kafasını sallayıp konuşmaya devam etti.

D: Tahmin ettiğimiz gibi sonuç Hazan Hanım Karaca ailesinin gerçek kızı. İrem ise Demir ailesinin gerçek kızı.
Sizde isterseniz bu konuyu dışarı taşımadan hallederiz. Herkes kendi kızını alır ve konuyu kapatırız.

Doktorun dediklerine şokla baktım.
Kolay mıydı lan bu kadar iki insanın hayatı değişiyordu. Yaşadıkları acılar anılar bu kadar kolay mıydı!?

Birden birinin bağırması ile kendime geldim .

Biyolojik babam bağırıyordu doktora.

AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin