Episod 1 - Pengenalan

25.8K 98 1
                                    

Kulihat Khalis lemas di celah kelengkang Ummi. Kaki Ummi disangga di atas bahu Khalis. Melentik-lentik badan Ummi menahan kesedapan pantatnya dijilat. Aku tahu Ummi cukup gemar pantatnya dijilat sedemikian rupa. Itu adalah tugasku. Aku tahu aku sepatutnya marah dan cemburu dengan permandangan yang dipampangkan di hadapanku. Namun, naluri kecilku mengatakan sebaliknya. Nafsuku menghalangku dari menjalankan tanggungjawabku untuk menghentikan kejadian ini. Dayuskah aku?

Aku keliru.........

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Aku cukup mencintai isteriku, Ummi. Harus ku akui, Ummi bukanlah persis model mahupun bintang-bintang filem dalam atau luar negara. Namun, dia cukup sempurna bagiku. Berkulit cerah, bermata sedikit sepet, badan yang tidaklah kurus dan tidaklah terlalu gempal, teteknya yang sedikit melurut ke bawah hasil penyusuan anak-anakku (dan aku), pinggul yang sedikit melebar semenjak melahirkan anak-anakku cukup menggiurkanku.

Kami mempunyai dua orang anak hasil perkahwinanku selama 7 tahun. Kami sudah saling bercinta sejak zaman universiti lagi. Sepanjang tempoh perkahwinan kami, aku anggap perkahwinan kami bahagia. Aku tahu bahawa aku bukanlah seorang yang dianugerahi dengan 'aset' yang besar. Batangku yang hanya sepanjang 4 inci kerap pancut awal. Namun, aku sentiasa bekerja keras untuk memuaskan Ummi. Aku tidak pernah melupakan foreplay sebelum kami bersama bagi memastikan Ummi puas. Walaupun aku pancut awal, aku cepat pulih dan aku pasti akan menyambung permainan seksku sehingga Ummi klimaks.

Hubungan seks bukanlah hambar. Setiap 2 atau 3 hari, kami pasti akan melakukan seks. Namun, disebabkan keterbatasan saiz batangku, kami tidak dapat menvariasikan posisi-posisi seks kami. Hanya setakat posisi missionary, doggy dan paling dahsyat pun upstanding citizen (aku terpaksa google nama posisi ni). Tambahan pula, Ummi adalah seorang wanita yang agak konservatif dalam seks. Kami tidak pernah berborak mengenai fantasi-fantasi seks kami. Seks kami pun hanya dilakukan di dalam bilik tidur.

Walau bagaimanapun, harus aku akui bahawa nafsuku sebenarnya agak tinggi. Kalau diikutkan nafsu, 2 – 3 hari sekali seks yang kami laksanakan tidak pernah cukup bagiku. Namun, atas permintaan Ummi, aku terpaksa mengehadkan aktiviti seks kami. Oleh itu, aku terpaksa melempiaskan nafsuku dengan menonton filem-filem pornografi. Setiap hari, aku akan melancap di bilik air (mungkin sebab inilah aku mudah pancut awal). Kira-kira sebulan sekali, aku akan berurut di pusat-pusat refleksologi bagi mendapatkan servis happy ending. Tetapi, selain daripada hand job, aku tidak pernah curang dengan Ummi. Aku cukup mencintai Ummi untuk menduakannya.

Namun, semuanya berubah setelah....

Fantasi UmmiWhere stories live. Discover now