Episod 3 - Tayangan

13.8K 72 2
                                    

"Wow..Lain macam sayang hari ni?" soalku. "Hmmmmm....Sayang baca artikel dalam majalah online minggu lepas. Dia kata kalau nak tambah kasih sayang antara pasangan, kita kena lebih jujur dalam hubungan seks kita. Berani teroka benda baru. Sayang nak try je. Untuk kebaikan kita jugak abang. Ermmmm....abaaannggg...Sayang nak lagi...Nak batang abaaaannnng....." goda Ummi sambil menggosok-gosok batangku dari luar kain pelikatku.

"You are exquisite honey," aku terus menerkam bibirnya. Lidah kami saling bertautan. Ku hisap lidahnya dan menyedut air liur yang keluar dari mulutnya. Aku tarik coli Ummi sampai terlerai. Kemudian, aku menanggalkan kain pelikat dan bajuku. Aku mainkan batangku di keliling pantat Ummi. "Abaaanngggg...cepat la...masukkan batang abang dalam pantat sayang...."

Batangku aku geselkan ke arah biji kelentit Ummi. "hhssssttt.....urrrmmmmhhh...." desit Ummi menahan kesedapan sambil merayu, "jolok sayang abaaaannnggg......" Aku masukkan kepala batangku ke dalam pantat Ummi. Aku mendayung masuk keluar pantat Ummi dengan lembut sebelum seluruh batangku dimasukkan ke dalam pantatnya. Aku melajukan dayunganku. Aku melakukan aktiviti sorong tarik selama 5 minit sebelum aku memancutkan air maniku ke dalam pantat Ummi (Ummi menggunakan IUD selepas kelahiran anak kedua kami, jadi tiada risiko mengandung bagi Ummi).

"Sorry sayang", aku tau Ummi belum puas. "Takpe abang. Abang rehat dulu. Kejap lagi sayang nak lagi", balas Ummi. Aku baring di sebelah Ummi sambil Ummi memelukku dari sisi. "Abang", bisik Ummi. "Boleh tak kalau kita lebih open tentang seks kita lepas ni? Sayang nak abang bagi tau sayang apa-apa je yang abang nak sayang buat. Sayang pun akan bagi tau abang apa-apa fantasi sayang dekat abang". Aku terus mencium Ummi dengan penuh kasih sayang.

"Abang, as a start, boleh tak abang layan fantasi sayang ni?" soal Ummi manja. "Anything for you, my love" jawabku. "Abang bukak langsir tu abang......"

Batangku terus menegang semula. Walaupun kami berada di tingkat atas, kemungkinan orang lain dapat melihat Ummi dalam keadaan bogel dari bawah menaikkan nafsuku. Aku mulai sedar bahawa aku bangga jika dapat memperagakan badan isteriku ke khalayak ramai.

Aku terus bangun dan menarik Ummi ke tingkap bilik kami. Aku buka langsir bilikku seluas-luasnya. Aku menolak badan Ummi supaya teteknya melekat di tingkap bilikku. "Sayang suka orang tengok tetek sayang ye?" soalku sambil mengusap biji kelentit Ummi. "Eeeehhhmmmmm...yeee abaaaannnggg....biar semua tengok isteri abang niii....." erang Ummi. Aku memainkan batangku di celah punggung Ummi. Jariku keluar masuk pantat Ummi. "Eesssstttt....uuuuhhhhmmmmm...." Aku pusingkan Ummi, mencium bibir dan mengulum lidahnya.

Aku angkat Ummi ke atas dan menampung kedua-dua pehanya dengan tanganku. Aku perlahan-lahan menurunkan Ummi supaya batangku masuk ke dalam pantatnya. "aaaahhhhhhh.....abang, sedapnyaaaa...." Aku menggerakkan Ummi turun naik supaya batangku keluar masuk. Aku tahu bahawa posisi ini memerlukan stamina tinggi dan aku mungkin akan menjadi cepat penat. Oleh itu, aku sandarkan Ummi ke tingkap. "Semua orang boleh nampak bontot seksi sayang ni." "Biarkanlah abang. Tak luak pun. Biar semua orang tau sayang abang punya", ujar Ummi.

Aku lajukan dayunganku. Pantat Ummi semakin basah. "Aaaahhh....Uuuuhhhh...." Jeritan Ummi semakin kuat. 10 minit berlalu tetapi aku masih belum pancut. Tiba-tiba, Ummi melentik ke belakang, bahuku digenggam kuat, badannya menggigil. Ummi klimaks dan air mencurah-curah keluar dari pantatnya membasahi lantai bilikku.

Aku baringkan Ummi semula ke tilamku dan meneruskan dayunganku. Ummi hanya merelakannya. Mukanya pasrah kepuasan. Aku terus mendayung sambil meramas teteknya. Selepas beberapa ketika, aku pancut ke dalam pantat Ummi.

Aku terus baring di sebelah Ummi. Aku termenung sendirian. Keterbukaan Ummi membuka peluang dan kebarangkalian yang baharu dalam aktiviti seksual kami. Aku membayangkan aktiviti-aktiviti yang kami boleh lakukan bersama.

Fantasi UmmiWhere stories live. Discover now