Episod 2 - Kejutan

16.3K 80 2
                                    

Aku baru pulang dari outstation di Perak selepas menghabiskan 2 minggu bekerja di sana. Sewaktu makan malam, aku gesel-geselkan kakiku ke arah kaki Ummi. Ummi membalas geselan kakiku dengan mengangkat kakinya ke arah celah kangkangku dan mengurut-urut batangku dengan kakinya. Batangku naik menongkat kain pelikatku. Aku lebih selesa tidak memakai sebarang seluar dalam atau boxer pada waktu malam.

Seusai makan malam, aku menidurkan anak-anakku. Aku masuk ke bilikku dan melihat Ummi terbaring di atas katil sambil melentik pinggulnya yang berisi itu. Yang paling menggiurkan adalah pakaiannya. Ummi memakai coli putih yang hanya menutup puting teteknya dan g-string nipis yang hanya menutupi pantatnya yang sentiasa dicukur licin. Batangku terus mencanak naik. Ummi tidak pernah seberani ini. Kebiasaanya, aktiviti seks kami hanya akan dilaksanakan di dalam gelap dan aku yang perlu membuka pakaian Ummi satu per satu. Ini satu perkembangan dan kejutan yang tidak ku sangka-sangka.

"Bila sayang beli lingerie seksi macam ni?" ku soal Ummi sambil menariknya berdiri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Bila sayang beli lingerie seksi macam ni?" ku soal Ummi sambil menariknya berdiri. "Sayang beli online je. Baru dapat pagi tadi," balas Ummi. "Abang tak suka ke sayang pakai macam ni?"

"Maunya tak suka, sebenarnya abang selalu terbayang-bayangkan sayang pakai seksi-seksi macam ni untuk abang," jawabku sambil memeluk Ummi. Ku ramas lembut tetek Ummi sambil mulutku mengucup mulutnya, lidah kami saling bertautan. Ku uli putingnya yang sudah mengeras dari luar colinya. "Aaaahh.....abang sedapnya"

Aku selitkan tanganku ke dalam coli Ummi dan terus menggentel putingnya. Aku cium dan gigit manja lehernya. Selepas beberapa ketika kuselak colinya sehingga menampakkan puting coklat gelapnya. Puting dan areola Ummi agak besar berbanding tetek wanita lain yang sering aku lihat di filem-filem pornografi. Aku turun dan memainkan lidahku di keliling puting tetek kirinya sambil tetek kanannya ku uli dengan sedikit kasar. "Aaahhhhh...Uuuuwwwhhhh...." Ummi merengek kesedapan.

"Abang.....jilat puting sayang......please...jangan tease sayang macam ni....." rayu Ummi. Satu lagi pembaharuan yang tidak kusangka. Kebiasaannya, Ummi tidak akan meminta-minta sewaktu seks. Selama ini, Ummi hanya akan menerima sahaja apa yang aku lakukan dan hanya memberi respon dengan erangan-erangan kecil. Dari situlah aku belajar poin-poin sensitifnya, apa yang Ummi suka, apa yang tidak. Tetapi kini, Ummi agak agresif. Aku tertanya-tanya apakah yang membawa kepada perubahan ini. Tetapi hari ini, aku hilangkan dahulu semua pertanyaan itu. Yang penting, kepuasan Ummi.

Umpama bayi menyusu dengan ibunya, aku nyonyot puting Ummi sepuasnya. Kugigit manja putingnya sehingga kedengaran erangan-erangan kecil Ummi, "eerrmmmm...esssstt....." Tanganku pula tidak berhenti meraba seluruh badannya, perutnya, kuramas-ramas bontotnya. Nafas Ummi tersekat-sekat setiap kali tanganku berehat di pantatnya..

Aku terus memasukkan tanganku di balik panties g-stringnya. Aku gentel biji kelentitnya. "aaahhhhmmmmm...." erang Ummi. Aku memasukkan satu jariku ke dalam pantat Ummi. Kucari g-spot Ummi. Ku mainkan gerakan-gerakan yang biasa kulakukan dengan jariku. Terangkat-angkat kaki Ummi menahan kesedapan. Aku tolak lembut Ummi ke atas katil tanpa mengeluarkan jariku. Aku melurutkan pantiesnya ke bawah dan memasukkan dua jari ke dalam pantatnya.

"aaaahhhh.....auuuuhhhhh...jolok pantat Ummi laju lagi abaaaannng......esssssstttt...." erangan Ummi semakin kuat. Ku tusuk jariku keluar masuk pantat Ummi semakin laju. Melentik-lentik badan Ummi menahan kesedapan. Cadar katilku digenggam dengan erat. Matanya tertutup rapat. "aaaaaaahhhhhhhhhh...." jeritan Ummi semakin kuat. "Abang......Sayang nak pancuuuuuuuutttt..." Ummi akhirnya klimaks dan memancutkan cairan membasahi cadar tilamku. Badannya mengigil dek kesedapan.

Lagi kejutan baharu untukku. Ummi tidak pernah menjerit sewaktu melakukan seks denganku. Dan dia tidak pernah menyebut perkataan-perkataan yang direct seperti 'jolok', 'pantat' dan 'pancut'. Biasanya, Ummi hanya akan menggunakan perkataan yang berlapik yang sopan seperti 'faraj', 'nak sampai' dan sebagainya. Tetapi kejutannya belum berakhir di sini.

"Abang, bukak langsir tu abang......"

Fantasi UmmiWhere stories live. Discover now