Sempena ulangtahun perkahwinanku yang kelapan, aku telah rancang untuk keluar berdua dengan Ummi. Kami akan bercuti selama tiga hari di Langkawi. Anak-anakku telah kuhantar ke rumah mak ayahku. Ummi memakai tshirt lengan panjang merah, jeans ketat yang menyerlahkan peha montoknya serta bertudung merah. Ummi sudah mula memakai tudung singkat yang menampakkan dada atas permintaanku. Kami bergerak ke KLIA2 dengan menggunakan perkhidmatan Grab.
Setibanya di KLIA2, aku mengemukakan cabaran baharu kepada Ummi, "Kalau sayang berani, sayang bukak bra, tak payah pakai dari airport ni sampai ke Langkawi nanti." "Kalau sayang buat, abang nak bagi apa?" jeling Ummi kepadaku. "Abang belanja sayang shopping set pinggan mangkuk kat Langkawi nanti", jawabku. Aku sememangnya sudah memperuntukkan sejumlah wang bagi Ummi membeli belah sebagai hadiah ulangtahun perkahwinan kepadanya.
"Ok. Janji tau", Ummi terus berlari masuk ke dalam tandas wanita. Sekembalinya Ummi dari tandas, aku dapat melihat jelas outline teteknya. Putingnya juga jelas kelihatan timbul dari balik tshirtnya. "Wow, seksinya. Tak takut orang lain nampak ke?" soalku. "Setakat tengok apa salahnya. Tak luak pun. Tapi yang sayang risau, kalau orang yang tengok tu pergi raba tetek sayang macam mana?" soal Ummi. "Kalau orang lain raba abang tengok je la", balasku sambil memberikan jelingan nakal kepada isteriku.
Sepanjang perjalanan ke ruang menunggu, aku melihat beberapa mata gatal melirik ke arah tetek isteriku. Kulihat Ummi tersenyum tersipu-sipu. Telah timbul rasa keseronokan pada Ummi apabila diberi perhatian sedemikian rupa. Aku juga turut berasa bangga kerana wanita seksi ini sentiasa berada dalam dakapanku. Sekali sekala, tanganku akan bergerak ke arah tetek Ummi, meraba teteknya dari tepi. Di dalam pesawat, kami berpelukan umpama sepasang kekasih yang baru mula bercinta. Kebetulan, kerusi sebelah kami kosong.
Sampainya di Langkawi, kami mendaftar masuk ke Meritus Pelangi. Petang itu, kami melawat-lawat sekitar pulau. Sepanjang hari, Ummi tidak memakai sebarang bra. Aku cukup teransang dengan kebarangkalian puting teteknya yang dapat dilihat oleh orang ramai. Batangku menegang sepanjang hari. Ketika tiada orang di sekeliling kami, Ummi akan mengusap-usap batangku dari luar seluarku.
Pada malamnya pula, aku telah membawa Ummi makan malam di CBA. Aku telah membelikan dress hitam yang agak seksi untuk Ummi. Dress tersebut tidak berlengan dan cutting dadanya agak rendah, menampakkan lurah teteknya. Yang paling menggiurkan adalah belahan kakinya yang menampakkan pehanya yang mulus. Awalnya, Ummi enggan memakai dress tersebut. Walau bagaimanapun, setelah puas kupujuk, Ummi setuju untuk memakai dress tersebut dengan syarat dia tetap akan memakai tudungnya dan cardigan bagi menutupi lengan dan dadanya. Kami mencari tempat makan yang agak tersembunyi dari orang ramai.
Sepanjang malam, aku melayan Ummi bak puteri. Aku nampak kegembiraan di mukanya. Aku sedar bahawa aku kerap mengambil enteng layananku kepadanya selama ini. Aku kurang mengambil perhatian leteran-leterannya. Aku berazam untuk membahagiakannya sepanjang percutian ini. Aku ucapkan kata-kata sayang dan cinta kepadanya. Aku dengar segala omelannya. Aku tumpukan segala perhatianku kepada Ummi. Seusai makan malam, Ummi menggodaku lagi. Dia menggesel-geselkan kakinya ke arah kakiku. Ummi memandang keliling dan apabila dia yakin tiada orang lain memandang kami, dia menarik dressnya ke bawah dan mendedahkan teteknya. Batangku mencanak naik.
Aku terus membayar makanan kami dan menariknya berjalan-jalan di sepanjang Pantai Cenang. "Sayang, apa kata kalau sepanjang percutian kita ni, abang bagi sayang free pass untuk sayang pakai seksi-seksi. Nak tak?" soalku kepada Ummi. "Abang sure?" Ummi cuba mendapatkan kepastian. "Definitely." Ummi terus meleraikan tudung dan cardigannya. Rambut ikalnya berterbangan ditiup angin malam. Aku terus memaut pinggangnya rapat ke arahku. Sambil berjalan berduaan di pesisir pantai, tanganku sibuk menjalankan tugas meraba keseluruhan badannya. Aku mencari tempat yang agak tersorok dan duduk beralaskan pasir pantai.
Aku mula mencium bibir Ummi dengan rakus sambil tanganku menyelak belahan dress Ummi. Tanganku beralih ke punggung Ummi dan menarik panties yang dipakainya. Aku meraba kuat punggungnya. Aku mengalihkan ciumanku ke tetek Ummi. Kucium puting Ummi dari luar bajunya. "urmhhh..." kedengaran erangan kecil keluar dari mulut Ummi. "Abang...sayang nak atas.." pinta Ummi. Aku menelentang di atas pasir dan Ummi naik ke atasku. Aku menanggalkan bajuku.
Ummi terus mencium bibirku, menghisap lidahku dan menyedut air liurku. Tangannya pula tidak berhenti menggosok batangku dari luar seluarku. Tangannya juga turut bermain-main di putingku. Ciuman Ummi beralih ke atah putingku. Ummi menarik seluar dan seluar dalamku ke bawah dan mengocok batangku sambil lidahnya tidak berhenti menjilat dan menghisap putingku. Ummi kemudiannya mula menghalakan mulutnya ke arah batangku. Ummi mencium kepala batangku, menjilat sekeliling batangku. Ummi mengeluarkan ludah ke batangku bagi melincirkan kocokannya. Telurku turut dijilat dan disedut Ummi. Ummi seterusnya mula memasukkan batangku ke dalam mulutnya. Ummi mengulum keseluruhan batangku sehingga ke kerongkongnya. Gerakan keluar masuk batangku ke dalam mulut Ummi dipercepatkan. Sedutan dari Ummi membuatkan aku berdesit kesedapan.
Aku memegang rambut Ummi dan menolak tarik kepalanya bagi melajukan pergerakan keluar masuk batangku. "Sayang, abang nak pancut ni...." erangku. Kebiasaannya, Ummi akan mengeluarkan batangku dari mulutnya, tetapi kali ini, Ummi menguatkan sedutan dan air maniku terpancut ke dalam mulut Ummi. Ummi menelan habis air maniku dan menjilat sisa baki air mani yang ada di batangku. "Aaahh....sedapnya abang...." erang Ummi sambil mencium mulutku. Terasa sisa air mani dari mulutnya.
Ummi terus mengocok batangku sehingga batangku kembali keras. Ummi menurunkan pantatnya ke arah batangku. Batangku yang lincir dengan sisa air mani masuk ke dalam pantat Ummi. Aku mengeluarkan tetek Ummi dari balik dressnya. Aku ramas tetek Ummi sepuasnya sambil putingnya kugentel. Ummi mula menghenjutkan badannya, batangku keluar masuk ke dalam pantatnya. Teteknya bergoyang bersama henjutan badannya. Henjutan Ummi semakin laju. Selang beberapa minit, sebelum aku klimaks, aku membaringkan Ummi menelentang di atas pasir. Aku menyambung henjutanku dalam posisi missionary.
"Aaaahhhh...sedap abaaannggg...laju lagi abaaanngg....." jerit Ummi. Selang beberapa ketika, kami bertukar ke posisi doggy. Ummi berada dalam posisi merangkak dan dressnya kutarik ke atas sehingga mendedahkan punggungnya. Punggungnya bergetar setiap kali aku kuhenjut pantatnya. Sesekali, kutampar punggung Ummi yang bulat itu. Aku tidak tahu apa yang merasukku malam itu, aku masukkan satu jariku ke lubang bontotnya. Terjerit Ummi saat ku masukkan jari itu. Namun, Ummi tidak menghalangku. Jeritannya bertukar dari kesakitan ke jeritan kesedapan. Ku lajukan dayunganku sehingga air berderu-deru keluar dari pantatnya. Ummi klimaks. Ummi terdampar di atas pasir kepenatan. Aku terus menciumnya dan membisikkan kata-kata cinta ke telinganya.
Kami membersihkan badan kami dari pasir pantai dan pulang ke bilik kami. Keesokan harinya, aku membelikan baju-baju yang seksi untuk dipakai Ummi sepanjang percutian kami di Langkawi Parade. Sepanjang percutian itu, Ummi memakai pakaian-pakaian seksi seperti baju baby-T, seluar denim shorts, mini skirts, malah, Ummi sudah berani untuk hanya berbikini di pantai seperti mat salleh. Sepanjang kami di bilik, kami melakukan seks berulang kali. Kami memanfaatkan percutian kami sepenuhnya.
Sepulangnya kami di rumah, Ummi kembali memakai tudung dan pakaian yang agak sopan seperti biasa. Sekembalinya aku di pejabatku, aku diarahkan untuk menjalankan tugas selama seminggu di Terengganu. Dan ketika inilah aku diduakan....