Aku masuk ke pusat refleksologi dan terus menuju ke kaunter. Kebetulan, ML yang aku selalu tempah, Suzy ada bekerja. Suzy berasal dari Vietnam dan telah bekerja di Malaysia selama dua tahun. Aku kerap menempahnya bukan kerana kemahiran mengurutnya tetapi kerana tubuh badannya yang sangat menyelerakan. Badannya sedikit berisi menyerlahkan keseksian tetek, peha dan punggungnya. Kulitnya putih mulus dan rambutnya panjang diwarnakan dengan sedikit highlight kuning. Perkara yang paling aku gemari adalah pemakaiannya yang selalu seksi ketika mengurut. Pada hari ini, dia memakai baju blouse tidak berlengan berwarna merah yang hampir tidak dapat menampung teteknya yang berat (tiada bra) serta seluar pendek hitam longgar bercorak bunga.
Aku dibawa ke sebuah bilik kecil dengan sebuah tilam kecil di tengahnya. Aku menanggalkan semua pakaianku dan membalut tubuhku dengan tuala kecil yang disediakan. "Hi bos. Long time no see you", sapanya dengan Bahasa Inggeris pelat. "I've been busy", jawabku ringkas. "I miss you, you know?", Suzy cuba menggodaku. Jika hari-hari biasa, aku akan membalas godaannya. Namun hari ini, fikiranku menerawang memikirkan kejadian tadi. Aku hanya berbaring meniarap di tilam yang disediakan tanpa berkata apa-apa dan melepaskan ikatan tuala kecilku.
"So today just massage like usual?" soal Suzy. Sebelum ini, kerap kali Suzy cuba menggodaku untuk mengambil pakej-pakej b2b dan fj, tetapi disebabkan aku ingin setia kepada Ummi, aku menolaknya dengan lembut dan hanya sanggup menerima hand job daripadanya.
Suzy menanggalkan tuala dan meletakkannya di atas punggungku. Dia menekan-nekan punggungku dari balik tuala. Kemudian, dia melumurkan minyak urut di tapak tangannya dan memulakan urutan di betisku. Seterusnya, dia mula mengurut pehaku. Tangan lembutnya bergerak-gerak sehingga ke celah kelengkangku dan ada kalanya, tangannya tersentuh telurku. Batangku menegang dan aku terpaksa membetulkan posisi baringanku agar lebih selesa. Setiap kali tangannya mengenai telurku, dengusan-dengusan puas keluar dari mulutku. "You like, huh bos?" soalnya manja. Aku terus membisu.
Seterusnya, Suzy mula menguli-uli punggungku dan sesekali, dia akan meraba-raba manja lubang bontotku. Selepas beberapa ketika, Suzy mula mengurut belakang badanku, tanganku dan tengkukku. Sepanjang urutannya, Suzy cuba untuk berborak-borak denganku. Namun aku hanya menjawabnya dengan acuh tak acuh. "Why so stress today bos?" Suzy mungkin mula perasan bahawa aku tidak dapat menikmati urutannya dengan sepenuhnya. Aku pun diarahkan untuk baring menelentang.
"I'm feeling a bit stressed out today. You know that I don't sleep with other women, right? I've been loyal to my wife all this time. But today, I just found out that my wife is sleeping with other men. I am beyond furious right now. I'm at a loss. I don't know what to do", aku tidak pasti sama ada Suzy faham apa yang cuba aku katakan tetapi aku perlu meluahkan kekecewaanku kepada seseorang.
"So your wife fuck other people?" nampaknya Suzy faham leteranku. "So just fuck me. Then it's fair right?" Sebelum aku sempat menjawab, dia sudah membuka bajunya dan merangkak ke arahku. Suzy terus mencium mulutku. Dia turut memasukkan lidahnya ke dalam mulutku.
"You know what, Suzy? You're absolutely right. Two can play at that game". Aku terus membaringkan Suzy dan terus menciumnya. Tanganku mula meramas teteknya yang ranum. Aku gentel putingnya sepuas hatiku. Kemudian aku mula mencium dan menjilat teteknya. Aku kulum puting teteknya dan dia mendengus, "Urrrhhhh....Ahhhh..."
Aku menanggalkan seluar Suzy dan meraba-raba pantatnya yang sedikit berbulu. "You want condom or not? I charge extra if no condom", ujar Suzy dalam Bahasa Inggeris pelatnya. Aku tidak mahu mengambil sebarang risiko penyakit kelamin. Suzy memakaikan kondom ke batangku. Lantas, aku memasukkan batangku ke dalam pantat Suzy. "Ahhhhh....Oh gooooddd...." jeritnya. Aku teruja melihat teteknya yang bergoyang-goyang setiap kali aku menghentak batangku ke dalam pantatnya.
"Ohhhh... You are sooooo biiiigggg..." jerit Suzy. Aku tahu dia hanya cuba menyedapkan hatiku kerana batangku hanyalah bersaiz 4 inci. Jeritannya juga kedengaran palsu. Namun aku tidak peduli. Batangku sedap direndam di dalam pantatnya. Benar kata orang, perkara yang haram sememangnya sedap. Aku berasa nikmat. Aku juga lega kerana aku tidak perlu berusaha untuk memberi kenikmatan kepada Suzy kerana aku akan membayarnya untuk khidmat seks ini. Aku hanya perlu menikmatinya sendiri.
Tidak sampai lima minit, aku sudah terpancut. Namun aku masih meneruskan sorong tarik batangku ke dalam pantat Suzy bagi memanfaatkan sepenuhnya bayaranku. Apabila aku kepenatan, aku terus terbaring di sebelah Suzy. Selepas beberapa minit berehat, memandangkan masa urutan sudah hampir tamat, Suzy terus bangun dan memakai pakaiannya semula. Aku bertanyakan upah yang perlu aku bayar kepada Suzy untuk khidmat seks tersebut.
"Usually, I take RM150. But you first time, I give you discount, RM100. Next time you want, just ask for me ya. I give discount", ujarnya sebelum memberikan ciuman terakhir. "Sure thing, love", jawabku dan menghulurkan dua keeping RM50 kepadanya. Sebelum aku sempat memakai seluar dalamku, Suzy sempat meramas punggungku sebelum keluar dari bilik.
Semasa membayar RM70 duit urutan di kaunter, aku membuat satu keputusan. Jika Ummi boleh, aku juga boleh! Tapi aku perlu membuat beberapa persediaan... sebagai insurans....