Aryu uz ráno rameno moc nebolelo a tak premluvila rodiče aby mohla jít do školy. Celou cestu autobusem přemýšlet o tom, kdo by ji chtěl ublížit a proč. Musel to být někdo z gymplu,protože dostat se na pozemky gymplu pro cizince je snad nemožné.
Autobus zastavil a ona vystoupila. Cestou do třídy zase dumala nad tím vcerejskem. Z úvah jí, ale něco vytrhlo.
Ve třídě na ni čekalo překvapení.
Místo Rose tam na ni čekal její kluk.
Jake právě zkoumal něco v mobile,ale pak si ji všiml a obrátil svůj pohled k ní. Usmál se na ni.
Úplně na něho zapomněla. Včera nebyl na gymplu. Náhle Ji napadla hrozna myšlenka, ale tu rychle zahnala.
,, čau "pozdravil jí.
,, Ahoj,chyběl jsi mi" řekla.
Poté došla k nemu a objala ho. Jake si ji k sobě ještě víc přitiskl a polibil jí.
Něžné a s velkou touhou.
,, Ty jsi my chyběla víc " zaseptal , ,,slyšel jsem co se vcera stalo. Bal jsem se o tebe a jakmilem uvidím a zjistím kdo se te pokusil zabít tak umre "
,,pokusil zabít??" řekla rostresenim hlasem.
Jaké už jí chtěl odpověď, ale zazvonilo na hodinu.
Polovinu hodiny se učitelka ptala ostatních co včera dělali. Došla i k Jakovi. Ten ji řekl ,že mu včera bylo blbě. Poté se na ni podíval ustaranim pohledem.
,, v pohodě? Jsi nějaká bledá " řekl jí.
Ona ho ,ale vůbec nevnímala.
Hlavou se jí honilo jediné.
Někdo se jí pokusil ZABIT.Vyučování uběhlo rychle a než se nadala tak už byl oběd. Měla strašnou žízeň a tak si natočila sklenici červeného čaje. Poté zvedla svůj tac a šla ke stolu kde už na ni čekal Jaké. Rose měla teplotu a proto nepřišla do školy.
V polovině jídelni však dostala ten pocit ,který měla tenkrát v buse potom pozvracenim .
Pocit ,že sem nepatří.
Jaké na ni něco volal ,ale ona ho nevnímala.
Začalo se jí dělat blbě.
Okolní svět kolem ní se začal pomalu vytracet .
Ucítila na sobě něčí pohled a tak se otočila.
Za ni stal kluk tak o dva roky starší s černýma vlasama. Byl hezký.
Ušklibl se na ni a v tu ránu se jí zatmělo před očima.
A omdlela.
ČTEŠ
(AB)NORMAL CITY: Neobvyklé Udalosti
Mystery / ThrillerJe to můj první příběh a já doufám, že se vám bude líbit. Přeju příjemné čtení.😊 A prosím pište do komentářů jak se vám příběh líbíl. Budu ráda za každý názor. 🙂 Arya vedla normální život až příliš v normálním městě. Pak se ,ale stalo něco neobvyk...