Arya zůstala v místnosti sama s Alexem.
Pořád se v mysli vracela k tomu ,co jí řekl Jaké než odešel. Nedokážes si ani představit jaké hrozne věci se tady dějí.
Doufala ,že to není pravda, ale v tu to chvili měla takový pocit ,že ji Jake nelhal .
Ale stejnak se tady nechtěl zadržovat nějak dlouho. Měla v plánu najít lek pro Rose a pak odsud vypadnout.
A co se tice toho ,že je Jake jedním z nich? To jí ani nepřekvapilo. Ona za tady ten týden zažila tolik překvapyvejsi situacich a především horších, že ji něco takové prostě nevyvedlo z míry .
Alexander se na ni podíval a pote řekl:
,, Tak co? Hádám, že asi půjdem hledat toho Vysavače."
Kyvla .
Alex se otočil ke dveřím a lehce je otevřel. Prošla jima , s myšlenkou, že se zase vrhá do toho divného světa bůhví kam.Arya poslední týden skoro vůbec nespala ,takže celou cestu zivala a když zastavili na odpočinek tak málem usnula.
Alexander jen pri takových chvíli na ni vrhal ustarany pohled a někdy u toho zavrtěl i hlavou. Jako kdyby si myslel ,že s ní je to marny.
Město vypadalo úplně stejně akorát bylo prázdné. Alex jí už vysvetlil, že dneska mají štěstí. Vysavači dneska především odpočíváji. Takže je nemohou napadnout.
Po strašně dlouhé době, nebo aspoň jjí to tak připadalo,konečně došli k cíli.
Před nimi se rozkládál tunel ve kterém byla tma jak v pytli.
Alexander ani na minutku nezaváhal.
Sebejiste vkročil do tunelu. Ji se tam moc nechtělo, ale došla k závěru, že nic jiného jí nezbývá.
Jakmilem prosla v chodem do tunelu tak spatřila něco hrozného a predevsim nechutneho. Zvedl se jí žaludek a ona byla ráda, že se nepozvracela.
Nedokážes si ani představit jaké hrozne věci se tady dějí.
Jake měl pravdu.
A ona udělala chybu v tom ,že si jeho slova nevzala k srdci.
Otřásla se .
Snažila se uklidnit.
Nešlo to.
Srdce jí tloukli jako zběsilé.
Začal jí svirat strach ,ale take vztek .
Před ní se rozkladaly hromádky lidských ostatků a ještě nějací polomrtvy lidé, kteří byly znetvoreni tak strašně moc ,že vypadáli přímo nelidsky. A uprostřed toho všeho stal dvou metrovi vysávač.
Přesně ten vysavač ,který vysal Rose.
ČTEŠ
(AB)NORMAL CITY: Neobvyklé Udalosti
Mystery / ThrillerJe to můj první příběh a já doufám, že se vám bude líbit. Přeju příjemné čtení.😊 A prosím pište do komentářů jak se vám příběh líbíl. Budu ráda za každý názor. 🙂 Arya vedla normální život až příliš v normálním městě. Pak se ,ale stalo něco neobvyk...