Kapitola 8

6 3 0
                                    

Arya si představovala tichou krajinu různě,ale takhle určitě ne. Ne jako apokalipcu.
,, Tady žijete ?" Zeptala se Alexandra.
,, jen většina. Někteří z nás ,ale musí plnit své úkoly. Třeba jako já."
,, kdo vám zadava ty úkoly ? "
,, nas vůdce a už pojd, nemáme na to celý den."
Řekl a dál se do rychle chůze. Arye se tam moc jít nechtělo,ale usoudila ,že nemá na výběr. Vydala se teda za Alexem, ať už jí vedl kamkoliv.

Šli asi tak dvacet minut, když se na ně v tu ranu něco vrhlo.
Nebo spíš na ni.
Automaticky si obličej zakryla rukama.
Připravovala se na naráz, ale nic neucitala.
Podívala se na Alexandra . Ten držel v ruce ostrý nůž.
A neuvěřitelně rychle a hbitě jej
zapichl do prostred té příšery, která se na ni vrhla.
Příšera se skacela k zemi a začala se měnit v skleněné kuličky.
Jednu opatrné zvedla. Prohlidla si ji a usoudila ,že je nadherna.
,, co to je ?" Zeptala se Alexe.
,, Skleněné kuličky ve kterých jsou kousky duše oběti. Jakmilem právě najdeme toho Vysavače ,který vysal tvou kamarádku, a kdyz ho zabijeme, tak se z nej také stanou takovéhle kuličky." Odpověděl.
Poté se podíval někam do dálky a usmál se.
,, Tam leží dům jedne me spolubojovnice."řekl jí.
Ukázal prstem na malý lososovy domeček. Vypadal útulně. Doufala ,že takový bude i ve vnitr.
Došli k nemu a Alexander zaklepal na dveře. Otevřela mu dívka asi tak přibližně stejně stará jako ona. Měla vlnité hněde vlasy a očí jí zářily v ostinech zelene,modré a šedé barvy. Její oblečení mělo černou barvu.
,, ahoj,ty jsi určitě Ari. Pojďte dál nikoho tady nemám právě v tuto chvíli. A mimochodem jmenuju se Sofia." Predstavila se jim.
Zavedla je do obývacího pokoje. Arya vdesna za něco na co si muze sednout, se rozvalila na sedačku.
,, Aryo,půjdu se teď kouknout do centra a zjistit něco o tom vysavači. Ty zůstaň tady s Sofii." Oznámil jí Alex.
Kyvla a on odešel.
Sofia ji přinesla kávu a nespokojena mlaskla .
,, Vypadáš příšerně. Kdy si se naposledy pořádné vyspala?"
,,Upřímně nevím"
,, Budeš potřebovat změnu . Ty kruhy pod očima jsou hrozne a to oblečení taky. Pojď."řekla a už jí vzala za ruku a vedla jí do koupelny. Tam jí začala něco mátlat na obličej.
Alexander je bůhví kde.
A Sofia s ní udělá bůhví co.
To Je vážně super, pomyslela si.

(AB)NORMAL CITY: Neobvyklé UdalostiKde žijí příběhy. Začni objevovat