Kapitola 7

10 3 0
                                    

Arya seděla na své posteli a Jake vedle ní. Trval  na tom ,že jí bude dělat psychickou podporu. A ona souhlasila.
,, Už je ti líp?" Zeptal se ji .
Obrátila se k nemu  a políbila ho. Až pote odpověděla:,, teď už jo"
Jake se usmál. Opřel své čelo o její a pritahnul si ji k sobě blíž. Pak začal septat jen její jméno. Nechala se tím ukolebat.
Teprv až teď si uvědomila jak je  unavená. Zivla a zavřela oči. Diky Jakovi po té strašně noci spala klidně.

Její spánek někdo však narušil. Arya moc dobře  věděla kdo to je.
,, Alexandre, nemohl bys chodit v jinou hodinu? Někteří se tady chtějí vyspat."
,, Heleď, jestli chceš oživit svoji kamarádku, tak budeš muset vstavat."
Jeho hlas zněl zase strašně klidně. Jak to dělá že i v nejkritizovanejsi situaci zní tak klidně,  pomyslela si .
Vzpomněla si na to co ji říkal Jake.
Je totiž úplně jiný než se na první pohled zdá.
,, Tak jdeš?" Zeptal se.
,,jo ,Už vstávám"
Vstala a prostrela si oci. Pote se podívala na Alexe. Seděl na okenním parapetu a lině něco zkoumal. Když si ,ale všimnul, že se na něj díva, tak to co zkoumal rychle schoval.
,, lepší bude ,když to vezmem oknem."
Řekl.
,,oknem?"
,,ano, oknem"
Lehce se prehoupnul přes parapet a slezl dolů. Arya zprvu nejistě prelezla parapet. Lezení pro ni bylo už jistější.
Dole už na ni čekal Alex.
,, Dal jsem tve kamarádce umělé dýchání. Takže máme nějaký čas,ale stejnak ho nemáme hodně." Řekl a ušklibl se.
,,Jestli chceš přežít tak mě budeš muset poslouchat rozumíš?"
,,Ano" odpověděla.
,, Dobře, teď se budeme muset přesunout do tiche krajiny. Tam totiž žije vysávač."
Podal jí ruku a ona se jí odhodlaně chytla.  Pote následoval její divný pocit nebo jak tomu říká on její dar.
Tak či onak byl přesun  hrozný.
Zavřela oči a snažila se přinutit myslet na Jake. Na jeho rty, na jeho objetí.
Náhle ucítila naráz.
Prudce otevřela oči a rozhlidla se kolem sebe.
Před ní se rozprostiralo její město, akorát bylo bez lidí.
A všude se procházeli ty monstra. Dobře, tak tohle je tichá krajina.

(AB)NORMAL CITY: Neobvyklé UdalostiKde žijí příběhy. Začni objevovat