Sendin AŞK

70 7 2
                                    

Peki ya Aşk ? Gerçek midir acaba ? Doğru mudur ? Gerçekten insanı değiştiren , karnında kelebekler uçuşturan , pembeleşen yanaklar mı var sonucunda ? Yoksa onsuz kaldığında acı çekmek midir aşk ? Onunlayken mi aşıksındır onsuzken mi ? Acı çekmek , onsuz nefes almak sevdaya dahil mi ?
Bir o vardı bitmek bilmeyen bende bide ona duyduğum o eşsiz özlem ... Sanki tekeri olmayan bir araba gibi, istesede 3 tekerlekli bir yere gidememek gibi , işte bendeki o üç tekerlek aşk , özlem , saygı...Eksik olan taraf ise "o". Mavinin her tonunu sevdiğim adam şimdi farklı bir gökyüzü...Çok sevilmeye değil hep sevilmeye ihtiyacım vardı oysaki. Halbuki seninle kavga etmeyi bile başkasıyla gülmeye tercih ederdim . Belki de zaman yanlıştı .Seni sevmek o kadar mutluluk verici bi duyguydu ki tarif edemezdim şimdi yokluğunu tarif edemediğim gibi...Sanki çorbaya tuz atamamışım gibi hep bir şey eksik , eksiğim .Belki bir gün yine yeniden olucaktı Aşk seninle, kim bilir belki de mutlu bir aile tablosu çizicektik ya da ben bu karanlıkta kaybolucaktım , Herşeyin sana bağlı olması şimdi Aşk mı ? Yoksa alışkanlık mı ? Bir kişinin bu kadar birine bağlı kalabilmesi cesaretti bence.Kim iki lafına mutluluktan ağlardıki kim bu kadar çok sevebilirdi seni peki ya kim kendinden bile kıskanırdı ? Evet . Ben seni kendimden bile kıskanırdım. Kızlar ilk babalarına aşık olurlarmış, ben abime aşıktım. Abim kadar sevdim ben seni . Dudağımdan çıkan o iki hecelik isminden sonra yanında pembeleşen yanaklarım kadar seviyordum ben seni .Hür olmanın haklı gururunu yaşa . Kalbim hala bu kadar sıcacıkken neden yoksun ? Sevmiyor musun ? Karşındakinin seni sevip sevmediğini bilememek ne kadar da acı . En güzel yanı da ne biliyor musun sevdiğim herşeyi sende yaşamak istedim ben yaşıyorum da galiba . Baksana beni o kadar mutlu edende üzende sensin ben buna bile razıydım .Elimden gittin ama içimden geliyorsun.Peki ya özlemek neydi ? Bence özlemek hasretti, her bir sözüne ,bakışına ,sesine ,dokunuşuna hasret kalmaktı . Senin adın tekti ve AŞK'tı . Evet sen Aşktın ve benim sonsuzluğa inandığım tek yönümsün . Bak şimdi ! Belki bir gün yeniden yine seninle dedim dudaklarımdan iki hecelik ismini ....

Belki Bir GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin