Güneş batmak üzereydi gün batımının ışığı odayı hafifçe aydınlatıyordu. Müdür Max ile July bu görev için uygun kişiyi tartışıyorlardı. Müdür Max aklındakileri söylemek üzere atıldı "146. katılımcı Ines Castillo, en başta geçimini sağmak için hırsızlık yapmış ve bir çok kez yakalanmış ama çoğunda kolay bir şekilde çıkabilmiş." July'nin gözlerini süzerek "Sence" dedi.
July düşünceli bir şekilde "efendim, önceden kirli işlerle uğraştığı için güvenebilir miyiz?" Max kağıtları çevirek üç yıldır bize hizmet veriyor ve oldukça sadık biri" dedi.
July tereddüt ederek "Olsa bile yanlız gönderemeyiz değil mi?" diye sordu. Max sessizce ona baktı "aklında başka biri daha mı var" July çekinerek "Luis Brooks da iyi olabilir diye düşünmüştüm. Aynı yaştalar ayrıca uzun zamandır bu işi yapıyor." dedi. Müdür Max sorgularcasına elindeki kağıtlardan Luis'e geldi, inceleyerek okudu. "Aslında haklı olabilirsin. Öyleyse ikisini de çağır."dedi. July kapıya yönelerek açtı ve dışarı çıktı. Beşinci odaya girdi. Kumral saçlı ela gözlü adama "Müdür Max seni odasında bekliyor" bunu duyan Luis "tamam hemen geliyorum" dedi.
July kapıyı kapattı ve yanından geçen bir hizmetliye "Müdür Max'in odasına A bölümünün sekizinci odasından Ines Castillo'yu çağır" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
299
ActionAjan olan Ines ve Luis'e bir gün görev verilir. Nijerya'ya giderek amaçları olan ölümcül virüsü engellemeye çalışırlar.