Mišel
Už je to skoro čtvrt roku co jsem se Samem. Náš vztah je úžasný, chodíme spolu ven a nebo jsme u mě nebo u něho doma. Vadí mi jen jedna věc a to to, že pořád něco hraje. Chápu že si tím vydělává, ale když nenatáčí tak nemusí pořád něco dělat na počítači. Je ráno a právě teď jsem doma sama a koukám na Comeback. Zazvoní mi telefon se zprávou. Podívám se na displej a vidím zprávu od Sama. "Ahoj, můžu tě vzít někam na oběd ?" Napíšu mu "Jasně, dej mi vědět kdy přijedeš." Vstanu z gauče, vypnu televizi a jdu se připravovat.Vanes
Jsem doma a kreslím si. U toho mám puštěný nějaký seriál a vlastně to co tvořím ani nedává smysl. Snažím se dostat ze sebe vztek na tátu, který včera zase ublížil mámě. Na mně se naštěstí už nedostalo. Najednou sebou cuknu a probudím se. Asi jsem usla. Už je šero, tužku mám všude rozmazanou po ruce. Vstanu ze židle a jdu do koupelny, že si to umeju. Jdu do koupelny a na chodbě vidím rozházené flašky od piva. Asi táta přišel domů. Dveře do jeho ložnice jsou zavřené, myslím si že tam je a tak radši rychle ale potichu jdu do koupelny. Otevřu dveře a jdu k umyvadlu, kouknu se do zrcadla nad ním a vidím že je závěs nad vanou zatažený. Většinou to tak není ale asi jsem ho jen zapomněla odsunout na stranu. Začnu si umývat ruku ale jelikož jsem kreslila i tuží nejde to dolů. Tužka šla normálně vodou ale ta tuž drží. Začnu to tedy drhnout mýdlem. Koukám do umyvadla na moji ruku, když v tom ucítím něco na mém rameni. Bolí to. Vzhlédnu k zrcadlu a vidím jak se na mém rameni leskne nůž. Za mnou uvidím tátu, který drží ten nůž. Zaječím, táta je evidentně spitej pod obraz. Lekne se mého výkřiku a já ucítím pronikavou bolest na mém rameni. Znovu se kouknu na rameno a vidím krvavou čáru. Okamžitě začnu utíkat do mého pokoje. Voda z mé ruky teď není to jediné co kape na podlahu. Na okamžik se ohlednu a vidím tátu, který se za mnou hned pustil. Zaběhnu do pokoje a zabouchnu dveře, rychle je zapřu židlí a otevírám okno. Rychle z něho vylezu a běžím. Nevím kam bych měla jít. Pak dostanu poslední nápad. Jdu k Mišeliným dveřím a začnu zuřivě klepat.