Část 4

5 0 0
                                    

Mišel

Konečně jsem dodělala moji kresbu. Ukážu ji Samovi. ,,To je perfektní. Nechápu jak jsi to zvládla." Právě teď doufám že se nezačnu červenat. Podívám se na hodinky a zastavím se. Sakra je už moc pozdě.  ,,Sakra Same, ujel mi poslední autobus. Co teď budu dělat?" ,, Klidně tady jeden večer můžeš přespat. Můžeš spát na gauči u mě v pokoji." U něho v pokoji?! Lepší den už snad nemůžu mít. Se Samem si už píšu dobrý 3 roky. Většinou to bylo o mých obrázcích ale někdy jsme si psali o random věcech. Stejně jsme si ale většinu věcí řekli až dnes. Ale teď u něho mám spát v pokoji? Dobře řeknu si. ,, Mišel? Je ještě docela brzy nechtěla by jsi se třeba podívat na nějaký film?" ,,Jasně ale v těch džínech se mi nesedí docela dobře. Nepočítala jsem s něčím takovým. Nemohl by jsi mi půjčit nějaké kraťasy?" ,,Jasně." Odpoví Sam a odběhne někam zatímco já pořád sedím na sedačce. Po chvíli se vrátí a donese kraťasy. Podá mi je a ukáže na místnost kam se můžu jít převléknout. Přijdu zpátky a sednu si vedle něj. Pustí film a začneme se dívat. Po chvíli si všimnul že jeho ruka se opatrně dotkla té mé. Cítím po celém těle brnění ale rukou neucuknu. Jen se na něj podívám. Dalších ani nevím kolik vteřin se odehraje tak rychle, že tomu ani nemůžu uvěřit.  Jak se tak na něj dívám, on se ke mně nahne a dá mi pusu přímo na tu mojí. Byla to jen chvilka ale i tak to bylo skvělé. Odtáhne se a podívá se na mně. Já se však nahnu a pusu mu oplatím. Dalších pět minut se pak jen líbáme. Když je konec téhle pro mě pořád nepochopitelné chvíle, sedíme vedle sebe,  pořád držící se za ruce. Položím si mu hlavu na rameno a z koukání na televizi usnu. Když se ráno vzbudím ležím u něho v posteli. Asi mě tam musel večer odnést. Vstanu, na sobě mám před jeho kraťasy. Jdu do obýváku a kouknu se do kuchyně. Sám tam právě chystá snídani. ,,Dobré ráno, jak jsi se vyspala? " ,,Docela dobře, chtěla bych se ale na něco zeptat." Prosadím se ke stolu a kousnu si toustů co přichystal. ,,Jak to mezi námi je?" Sam si ke mně přisedne a na chvilku si jen hledíme do očí. Napište čekám co řekne. ,,Nechtěla by jsi se mnou chodit?" Čekala jsem že něco takového řekne, ale zároveň je to pro mě zvláštní slyšet. ,,Ano." Odpovím mu. Sám se ke mně jen nahne a znovu mě políbí.

Začalo to videemKde žijí příběhy. Začni objevovat