Část 1

6 1 0
                                    

Vanes
Zazvoní mi upozornění na telefonu. Moon vydal nový video. Radostí nadskočím, protože už je to tak měsíc co nic nevydal a tak automaticky rozklikavam YouTube a zapínám nové video. Jsem u sebe doma a tak si sednu na gauč. Teprve teď se moje pozornost upře na název videa. Odpovídám na vaše otázky + na konci videa překvapení. Koukám tedy na video a když zbývá posledních asi pět minut do konce, přisedne si k Moonovi nějaká holka. Znám ji je to Mišel, moje sousedka.  ,,A teď k tomu překvapení." pronese Moon ,,Tohle je Mišel, moje přítelkyně." I když sedím pevně na gauči začnu se třást nenávistí. Snad všechny večery jsem si představovala, jaké by to bylo být s ním. Všechny fanarty co jsem pro něj kdy nakreslila jsou teď na nic. Jednou mi pod příspěvek napsal že je to mega good a já jsem se mohla rozplynout blahem. Teď už si mě asi nevšimne vůbec, když chodí s mojí sousedkou která má mnohem lepší všechno. Kreslí líp, vypadá líp, prostě všechno co já dělám, ona se snaží udělat líp. A přesně proto ji tak nesnáším. Mezi námi je už asi 3 roky vztah úplně na nic. Ona mě šikanuje, ale ne že bych si to nechala líbit. Samozřejmě jí to někdy oplacim, ale ne v tak radikální formě. Říkám si, že je toho dneska na mě asi moc rodiče se zase hádají. A proto už dnes asi náma cenu nic dělat a tak jdu spát.

Začalo to videemKde žijí příběhy. Začni objevovat