Yeni Bir Karar

19 1 0
                                    

Kızlar bir haftadır bu rutini devam ettiriyorlardı. 

--Sabah kalkıyor

--Kahvaltıya iniyor

ve

--Sahile inip kendi hallerinde atıştırma saati gelene kadar oturuyorlardı.

Gerçekten de bundan sıkılmışlardı ama hiçbiri bencillik etmek istemiyor ve Beren den ayrı tatillerine devam etmek istemiyorlardı. En sonunda Sude:

-Arkadaşlar bence bir şeyler yapmalıyız. Beren' in er ya da geç iyileşebileceğini hepimiz biliyoruz ve aramıza katılacağını o yüzden üzülmeyi bırakalım ve Beren' in iyileşeceği günü sabırla beklerken vakit geçirmeyi de ihmal etmeyelim.

Bu fikri onaylayan diğerleri Beren' in iyileşmesini umut etmekten başka bir şey yapamadılar. 

          Bu süre zarfında Beren biraz daha iyiydi. Bu gün evlerine gelen doktor onun yakında iyileşeceğini ancak bünyesinin biraz zayıf olduğu için çok az daha istirahat etmesini istedi. Doktoru en iyi Beren' in ailesi anladı Beren gerçekten de çok hassastı. Küçüklüğünde de ufacık bir nezle bile onu birkaç gün yataktan kaldıramıyordu hastalıkları sürece hep zor zamanlar geçirmişlerdi. Beren' in ailesi doktordan bu haberi öğrendiği gibi hemen yakında Beren' in aralarına döneceği haberini vermek için kızları aradılar. Ama kızların hepsi telefonlarını açmadı. Biraz önce aldıkları karardan dolayı havuz kenarında yapılan sportif aktivitelere katılmak için odadan ayrılmış ve telefonlarını odada unutmuşlardı. 

------------------------------------   1 SAAT SONRA   ----------------------------------

    Kızlar odaya döndüklerinde güzel vakit geçirdikleri için çok mutlulardı. Telefonlarında onlarca cevapsız arama görünce biraz korktular.

MaceraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin